Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mogge.
    Zoals altijd op een zaterdagmorgen meld ik mijn nieuwe stats, zo ook nu weer.
    Dus na bijna 9 weken te hebben gekuurd ziet het er als volgt uit:

Gewicht: 114,2kg
    Taille: 99.5cm
    Nek: 47,0cm
    BF: 15,1%

Vorige week was ik slechts 200 gram aangekomen en ik denk dat dat weleens te maken zou kunnen hebben met het feit dat ik die week ervoor zoveel was aangekomen dat mijn lichaam gewoon aan het nieuwe gewicht moest wennen. Nou, dat is inderdaad gelukt en nu dat mijn lichaam daaraan gewent is kon het weer gaan bouwen de afgelopen dagen en ben ik van 111,9kg opgeklommen naar 114,2kg. Wouw, 2,3kg winst, dit betekent dat ik in principe nog maar 800 gram te gaan heb en dan sta ik op het magische gewicht van 115kg en ben ik op zich natuurlijk heel erg gelukkig want dat was mijn doel. Met nog 1 week test/tren en 4 tot 7 weken test te gaan is de kans enorm groot om nog meer uit mijn kuur te halen, we gaan dus vol goede moed verder.
    Helaas is mijn taille-omtrek met 1cm toegenomen en ben ik daar nu bijna 100cm.
    Mijn nek is ook een halve cm dikker geworden en staat nu op 47cm.
    Toen ik gisteravond bij m'n vriendin aankwam zei ze dat ze meteen kon zien aan mijn nek en schouders dat ik weer flink was aangekomen.
    Door taille-toename ben ik toch maar 0,1% in BF gestegen en sta ik toch nog steeds op een respektabele 15,1%.
    Ik weet nu bijna zeker dat ik onder de 18% BF ga blijven en dat betekent dat ik gewoon mijn derde kuur ook de bulk in ga en dat is op zich niet verkeerd.
    Vanavond zal ik mijn voedingsschema weer moeten aanpassen en mijn intake moeten verhogen naar tussen de 7700 en 8000 kcal. Weet nog niet precies hoe ik dat ga doen maar ik heb goede hoop dat ik daar in zal slagen.
    Dit zal ik dan in mjn topic weer melden met mijn nieuwe KEV gegevens.
    Oke, genoeg gelult, ik ga nu met een big smile mijn ontbijt klaarmaken want mijn dag kan niet meer stuk hehehe.
    Laterzzzzz.

Comment

• 15% bf en bijna 115 kg dat is een mooi resultaat! 800 gram is a piece off cake.
      Over dat bijna flauwvallen. Die intake van suiker is toch al maanden hetzelfde? Lijkt me stug dat het daar aan ligt. 60 gram suiker vind ik veel maar ik weeg dan ook niet zoveel:P

Goed weekend verder!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        15% bf en bijna 115 kg dat is een mooi resultaat! 800 gram is a piece off cake.
        Over dat bijna flauwvallen. Die intake van suiker is toch al maanden hetzelfde? Lijkt me stug dat het daar aan ligt. 60 gram suiker vind ik veel maar ik weeg dan ook niet zoveel:P

Goed weekend verder!
        Thanx buddy, dan moet ik het op een plotselinge verhoogde bloeddruk houden,,,,voorlopig.
        Jij ook een goed weekend bro.

Comment

• Dat verhaal klinkt alsof je een soort hyperventilatische aanval hebt gehad man. Of iets wat daar mee te vergelijken is.
          Is het heel misschien mogelijk dat je op voorhand al bang was dat je dezelfde ervaring zou kunnen krijgen als toen op Stoke college bij de pulley?
          Last edited by jordy; 06-03-2010, 17:19.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Eet je maar 60 gram koolhydraten op een dag? Denk 't toch niet hé. Dan zal het ook wel niet bloedsuiker zijn. Neem aan dat je met 7000+kcal toch wel wat meer carbs binnen krijgt.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by jordy View Post
              Dat verhaal klinkt alsof je een soort hyperventilatische aanval hebt gehad man. Of iets wat daar mee te vergelijken is.
              Is het heel misschien mogelijk dat je op voorhand al bang was dat je dezelfde ervaring zou kunnen krijgen als toen op Stoke college bij de pulley?
              Ja zeker weten, ik wist wat het was en ook dat ik me op het ergste voorbereiden moest.
              Originally posted by sch00m View Post
              Eet je maar 60 gram koolhydraten op een dag? Denk 't toch niet hé. Dan zal het ook wel niet bloedsuiker zijn. Neem aan dat je met 7000+kcal toch wel wat meer carbs binnen krijgt.
              Suiker Sch00mpie, 60gram suiker, koolhydraten zijn per definitie geen suikers. Suiker is wel een koolhydraat.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Suiker Sch00mpie, 60gram suiker, koolhydraten zijn per definitie geen suikers. Suiker is wel een koolhydraat.
                Maar omdat jezelf dacht dat het wel eens een tekort aan suiker kon zijn geweest. Leg eens uit hoe je dat bedoeld? Je eet 7000kcals op een dag. Met ik weet niet hoeveel koolhydraten, dan kan je toch nooit een tekort aan suiker hebben? Al eet je 0 gram suiker per dag.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                  Maar omdat jezelf dacht dat het wel eens een tekort aan suiker kon zijn geweest. Leg eens uit hoe je dat bedoeld? Je eet 7000kcals op een dag. Met ik weet niet hoeveel koolhydraten, dan kan je toch nooit een tekort aan suiker hebben? Al eet je 0 gram suiker per dag.
                  Koolhydraten zijn geen suikers. Dus ik kan nog zoveel kh naar binnen werken maar er bestaat nog steeds de mogelijkheid op een suiker-tekort.

Comment

• je moet gewoon wat meer chocomel drinken rondom je training :P

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Koolhydraten zijn geen suikers. Dus ik kan nog zoveel kh naar binnen werken maar er bestaat nog steeds de mogelijkheid op een suiker-tekort.
                      Alle koolhydraten (van aardappelen, rietsuiker tot rijst) worden in de dunne darm afgebroken tot monosacharides (zoals fructose, en dextrose(glucose)) en gaan in die hoedanigheid de bloedbaan/lever in.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Alle koolhydraten (van aardappelen, rietsuiker tot rijst) worden in de dunne darm afgebroken tot monosacharides (zoals fructose, en dextrose(glucose)) en gaan in die hoedanigheid de bloedbaan/lever in.
                        Hm, das een mooie opmerking om nader te onderzoeken, ik kom hier op terug.

Comment

• Hahahaha

Edit: Der valt niets te onderzoeken. 100% feit.
                          Last edited by Kevster; 06-03-2010, 18:12.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Hahahaha

Edit: Der valt niets te onderzoeken. 100% feit.
                            Nou, als dat zo is dan kreeg ik dus een aanval ergens anders door.

Comment

• SS,

schoom heeft gelijk hoor.

Verwar je tafelsuikersuiker niet met KH..?
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                                SS,

schoom heeft gelijk hoor.

Verwar je tafelsuikersuiker niet met KH..?
                                Heb ik gezegd dat hij ongelijk heeft?????????
                                Ik ging er vanuit dat suiker los staat van kh. En dat kh geen suiker is.
                                Weet je struisvogeltje, zelfs een ouwe lul zoals mij kan leren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X