lol waterpokken. Mocht iemand mij zoiets ooit vragen zeg ik een lever aandoening. Zuip elk weekend mezelf naar de kloten en dan krijg je uitslag. Ben benieuwd of iemand er uberhaupt in trapt hehe.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postlol waterpokken. Mocht iemand mij zoiets ooit vragen zeg ik een lever aandoening. Zuip elk weekend mezelf naar de kloten en dan krijg je uitslag. Ben benieuwd of iemand er uberhaupt in trapt hehe.
Waar ik train is meer bedoeld voor de oude generatie, daarom zijn de gewichten ook niet dermate hoog, je kunt niet van hardcore spreken.
En ik weet gewoon zeker dat ze daar niet echt op Roidheads aan het wachten zijn, dus is het voor mij zeer belangrijk om zo voorzichtig mogelijk te zijn.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostPersoonlijk ben ik niet zo dol op tekens van AS gebruik.
Waar ik train is meer bedoeld voor de oude generatie, daarom zijn de gewichten ook niet dermate hoog, je kunt niet van hardcore spreken.
En ik weet gewoon zeker dat ze daar niet echt op Roidheads aan het wachten zijn, dus is het voor mij zeer belangrijk om zo voorzichtig mogelijk te zijn.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostVoorzichtig in de zin van, dat ze erachter komen dat je roids gebruikt?
Op dit moment zit ik wat betreft sportschool redelijk goed.
Het ligt precies naast m'n werk, op nog geen 100 meter afstand.
Leuk om ff te vermelden maar ook 100 meter naast m'n werk ligt het stadion van Stoke City, moet er regelmatig als parkeerwachter werken. Grote kerels hebben ze voor die job het liefst.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostPrecies, ik wil geen gedonder.
Op dit moment zit ik wat betreft sportschool redelijk goed.
Het ligt precies naast m'n werk, op nog geen 100 meter afstand.
Leuk om ff te vermelden maar ook 100 meter naast m'n werk ligt het stadion van Stoke City, moet er regelmatig als parkeerwachter werken. Grote kerels hebben ze voor die job het liefst.
Ik zou liever beestachtig trainen tussen de kleerkasten ipv benchpressen in de smith tussen de opa's en oma's.
Vind je dat niet vervelend?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostDas wel ideaal. Maar tis toch ook niet lekker om je in te houden constant?
Ik zou liever beestachtig trainen tussen de kleerkasten ipv benchpressen in de smith tussen de opa's en oma's.
Vind je dat niet vervelend?
Ja soms wordt ik er wel eens moedeloos van als ik ze zo zie zitten. Het enigste wat ze doen is een social talk hebben en nemen voortdurend de toestellen bezet. Maar ik ben heel gemakkelijk daarin, mocht ik ooit een toestel nodig hebben en er zit daar zo'n oudje op die niks uitvoert gaatie er zonder pardon vanaf en dat doe ik dan mondeling. Meestal druipen ze af als ze mij zien, ben met 1,93m namelijk niet zo klein uitgevallen hehehe.
En ik ben heel erg gedreven in mijn training, ik heb geen grote kleerkasten nodig om me heen.
Comment
-
Ben het in zo'n geval met Dave Tate eens. Train in een omgeving waar jij de zwakste (of kleinste) bent en leer van de anderen om verder te komen. Degene die zwakker (kleiner) zijn dan jouw kun je niks nieuws van leren om verder te komen.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostTis niet alleen maar wandelende lijken daar, er zijn ook veel jongeren.
Ja soms wordt ik er wel eens moedeloos van als ik ze zo zie zitten. Het enigste wat ze doen is een social talk hebben en nemen voortdurend de toestellen bezet. Maar ik ben heel gemakkelijk daarin, mocht ik ooit een toestel nodig hebben en er zit daar zo'n oudje op die niks uitvoert gaatie er zonder pardon vanaf en dat doe ik dan mondeling. Meestal druipen ze af als ze mij zien, ben met 1,93m namelijk niet zo klein uitgevallen hehehe.
En ik ben heel erg gedreven in mijn training, ik heb geen grote kleerkasten nodig om me heen.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBen het in zo'n geval met Dave Tate eens. Train in een omgeving waar jij de zwakste (of kleinste) bent en leer van de anderen om verder te komen. Degene die zwakker (kleiner) zijn dan jouw kun je niks nieuws van leren om verder te komen.
Is ook de reden waarom ik bij Kneet ben gaat trainenความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBen het in zo'n geval met Dave Tate eens. Train in een omgeving waar jij de zwakste (of kleinste) bent en leer van de anderen om verder te komen. Degene die zwakker (kleiner) zijn dan jouw kun je niks nieuws van leren om verder te komen.
Maar ik weet ook zeker dat mijn techniek op de squat totaal niet perfect is, maar niemand kan me helpen om het te verbeteren (behalve als ik alles film, maar dat is ook niet prettig daar).
Als je de kans hebt om naar een betere gym te gaan, vooral doen zou ik zeggen.
Over een tijdje ga ik bij een gym trainen waar ze gemiddeld 150+ benchen (bij wijze van) en over de 300 deadliften. Daar kan je tenminste wat van leren, hoe hard je ook al traint.Groeten
Comment
-
Originally posted by sch00m View Posthaha gelukkig. Nee ik ook niet. Was ef een vergelijking van 2 extremen. Bij mijn trainen ook veel oude mensen. Maar we hebben alles dubbel en het is erg groot bij ons dus heb er niet veel last van. Meer last van de jongeren die het squat rek bezet houden omdat ze daar doel loze stuff aant doen zijn.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostIs ook de reden waarom ik bij Kneet ben gaat trainen
Originally posted by Revius View PostDit vind ik inderdaad ook zo, om mezelf als voorbeeld te nemen, als je kijkt naar alle compounds weet ik zeker dat er niemand bij mijn gym in de buurt komt van mijn totaal.
Maar ik weet ook zeker dat mijn techniek op de squat totaal niet perfect is, maar niemand kan me helpen om het te verbeteren (behalve als ik alles film, maar dat is ook niet prettig daar).
Als je de kans hebt om naar een betere gym te gaan, vooral doen zou ik zeggen.
Over een tijdje ga ik bij een gym trainen waar ze gemiddeld 150+ benchen (bij wijze van) en over de 300 deadliften. Daar kan je tenminste wat van leren, hoe hard je ook al traint.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostDaar zit een kern van waarheid in, daarom ben ik ook de uitvinder van de computer zeer dankbaar. Maar wie weet zal ik spoedig van sportschool veranderen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostWat dat betreft ben ik wel blij met de forum meets die er af en toe zijn. Internet laat wel zien wat voor gewichten en zo iemand verplaatst, maar het is vaak toch anders om zo iemand in het echt bezig te zijn. In mijn belevenis zie ik Punani echt van onderdeel naar onderdeel racen als een gek bijvoorbeeld. Denk jezelf intens te trainen en blijk je op zo'n meet gewoon weg geblazen te worden qua intensiteit.
Maar inderdaad, je zou veel van iemand zoals 'kutje' kunnen leren.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment