Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    Zet je nog steeds elke week PRs erop?
    De deadlift PR is het posten waard Rev kerel.

Comment

• Ik bedoel of je nog steeds elke keer zwaarder kan pakken, zoals altijd bij een nieuwe oefening.
      Groeten

Comment

• hij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
          Ik bedoel of je nog steeds elke keer zwaarder kan pakken, zoals altijd bij een nieuwe oefening.
          Ow sorry hehehe, laat in de avond ben ik niet zo helder meer. Dacht dat je met 'erop' het posten op BN bedoelde.
          Originally posted by Falstyr View Post
          hij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.
          Zou mooi zijn, al moet ik zeggen dat die 175kg toch wel zwaar was, maar denk dat het gewicht nog wel wat op te voeren is.

Comment

• op een gegeven moment blijft een gewicht gewoon zwaar aanvoelen ondanks dat je setjes draait die 40-50kg meer zijn. je moet jezelf mentaal niet onderuit proberen te praten en gewoon pushen

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              op een gegeven moment blijft een gewicht gewoon zwaar aanvoelen ondanks dat je setjes draait die 40-50kg meer zijn. je moet jezelf mentaal niet onderuit proberen te praten en gewoon pushen
              Oke Boss.

Comment

• Zoiets soortgelijks had ik inderdaad ook, wat Fal zegt. Ik was 'eerst' nog nooit verder gekomen dan 140 kg op me rug. Gewoon puur vanwege de veiligheid. Dus nu ik me powerrack net had wilde ik wel eens weten hoeveel ik nu eigenlijk kon hebben op me rug. Aangezien 140 kg toch wel zwaar aanvoelde schatte ik zo'n 160 kg max te kunnen hebben. Kwam uiteindelijk op 210 kg uit (waarmee ik dus yoke squats mee deed) en ik had het idee dat ik nog wel meer kon hebben. Maar had geen zin om door te gaan vanwege het gekloot met kleine schijfjes enzo. Dus, wat ik er maar mee wil zeggen, laat je inderdaad niet tegen houden door dat soort dingen. Dat is slechts mindset. Soms kan je veel beter dan je zelf denkt.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ondanks dat ik OFF ben neemt mijn kracht nog steeds toe.
                  Moest zelfs de eigenaar van de sportschool vragen of hij op de leg extension kon gaan staan omdat ik bang was dat hij naar voren zou klappen.
                  Hier wat PR's van vandaag:

Leg Press: 240kg x 4
                  Leg Extension: 135kg x 8 (gestrekt 2 sec stil)
                  Leg Curl Single Legs: 80kg x 10
                  Sitting Calf Raise: 80kg x 10

Op de leg extension passen totaal 6 schijven van 25kg op = 150kg.
                  Maw nog 15kg meer en ik kan niet verder met die oefening.
                  Zal dan voor wat anders moeten gaan kijken.
                  Laterzzz.

Comment

• Wat ik vroegah deed is misschien idee op de leg extention.
                    De gewichten raken al snel op dus moet je wat anders om de intensiteit te verhogen.

Explosief omhoog, 4 tellen vasthouden bovenin, rustig in 4-6tellen laten zakken.
                    Zet een doel qua reps. In begin red je het wel, maar op den duur kom je te kort. Neem dan 3 tellen rust en pers de laatste reps er uit tot je helemaal kapot bent. Als je het dan in circuit met de leg curl doet en blijft doorgaan tot je benen verrot zijn dan zie je snel resultaat

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      hij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.
                      word had ik ook, gaat echt snel
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Ondanks dat ik OFF ben neemt mijn kracht nog steeds toe.
                        Moest zelfs de eigenaar van de sportschool vragen of hij op de leg extension kon gaan staan omdat ik bang was dat hij naar voren zou klappen.
                        Hier wat PR's van vandaag:

Leg Press: 240kg x 4
                        Leg Extension: 135kg x 8 (gestrekt 2 sec stil)
                        Leg Curl Single Legs: 80kg x 10
                        Sitting Calf Raise: 80kg x 10

Op de leg extension passen totaal 6 schijven van 25kg op = 150kg.
                        Maw nog 15kg meer en ik kan niet verder met die oefening.
                        Zal dan voor wat anders moeten gaan kijken.
                        Laterzzz.
                        Hey Snuff,

hoelang heb je de laatste jaren getrained voor dat je met kuren begon?
                        No offence, maar gezien de kg's die je met de diverse oefeningen doet (niet perse deze, maar ook bv voor borst en armen icm met jouw lichaamsgewicht) en het feit dat je in je OFF periode nog steeds ingewicht omhoog kan, denk ik dat je naturel nog veeeeel meer had kunnen bereiken en dan je kuur erin klappen.

Grtz
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Hoe vaak heeft die dat wel niet uitgelegd...
                          Groeten

Comment

• Originally posted by Venum View Post
                            Hey Snuff,

hoelang heb je de laatste jaren getrained voor dat je met kuren begon?
                            No offence, maar gezien de kg's die je met de diverse oefeningen doet (niet perse deze, maar ook bv voor borst en armen icm met jouw lichaamsgewicht) en het feit dat je in je OFF periode nog steeds ingewicht omhoog kan, denk ik dat je naturel nog veeeeel meer had kunnen bereiken en dan je kuur erin klappen.

Grtz
                            Ik moet Revius gelijk geven, heb het al menig keer verteld.
                            Het probleem lag aan het feit dat ik meerdere keren gestopt ben en dus alles weer kwijtraakte. Ik heb een periode flink achter de vrouwtjes aangezeten en iedere keer als ik 'de ware' gevonden had stopte ik weer en liet me gaan met voedsel, drank en drugs. Natuurlijk had ik veel meer kunnen bereiken, ik ben gewoon niet goed bezig geweest. Dat doe ik nu dus wel. Echter ben ik nu 42 en heb niet meer die hoeveelheid testosteron in mijn lichaam die voor een dusdanige spiergroei moet gaan zorgen. Daarom besloot ik om te gaan kuren.

Ik moet ook zeggen dat ik van sportschool veranderd ben en de machines ed zijn anders waardoor mijn persoonlijke grens ook totaal anders is.
                            Voorbeeld: Zat ik op de oude sportschool met de triceps pushdown op 45kg, nu pak ik met de laatste set het hele gewicht van de machine, namelijk 82kg.
                            Zie je wat ik bedoel?

Comment

• Was vergeten mijn stats te posten.
                              Hier zijn ze:

Gewicht: 111,8 kg
                              Taille: 101 cm
                              Nek: 46 cm
                              BF: 17,8 %

Gewicht: 111,1 kg
                              Taille: 101 cm
                              Nek: 45,5 cm
                              BF: 18,4 %

Ben weer wat gezakt in gewicht, 700 gram om precies te zijn. Heb nu ongeveer nog de helft van mijn totale gain over. Toch ben ik nog niet echt ontevreden. Ik ben mijn kracht namelijk niet kwijt en dat is ook een pluspunt want die spierkracht moet toch ergens vandaan komen. Ik heb zo'n vermoeden dat er een aardige hoeveelheid spier onder het laagje vet zit, weet het eigenlijk wel zeker hehehe.
                              Taille onveranderd en nek ietsjes dunner.
                              Het gewichtsverlies maakt mijn BF percentage ietsjes hoger namelijk van 17,8% naar 18,4%
                              Nog 2 weken te gaan en dan gaan we die hoeveelheid vet eens flink aanvallen, zorgen dat ik die 10% binnen handbereik ga krijgen.
                              Laterzzz.

Comment

• vetzak :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X