Originally posted by Revius
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
hij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.
Comment
-
Originally posted by Revius View PostIk bedoel of je nog steeds elke keer zwaarder kan pakken, zoals altijd bij een nieuwe oefening.
Originally posted by Falstyr View Posthij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.
Comment
-
Zoiets soortgelijks had ik inderdaad ook, wat Fal zegt. Ik was 'eerst' nog nooit verder gekomen dan 140 kg op me rug. Gewoon puur vanwege de veiligheid. Dus nu ik me powerrack net had wilde ik wel eens weten hoeveel ik nu eigenlijk kon hebben op me rug. Aangezien 140 kg toch wel zwaar aanvoelde schatte ik zo'n 160 kg max te kunnen hebben. Kwam uiteindelijk op 210 kg uit (waarmee ik dus yoke squats mee deed) en ik had het idee dat ik nog wel meer kon hebben. Maar had geen zin om door te gaan vanwege het gekloot met kleine schijfjes enzo. Dus, wat ik er maar mee wil zeggen, laat je inderdaad niet tegen houden door dat soort dingen. Dat is slechts mindset. Soms kan je veel beter dan je zelf denkt.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Ondanks dat ik OFF ben neemt mijn kracht nog steeds toe.
Moest zelfs de eigenaar van de sportschool vragen of hij op de leg extension kon gaan staan omdat ik bang was dat hij naar voren zou klappen.
Hier wat PR's van vandaag:
Leg Press: 240kg x 4
Leg Extension: 135kg x 8 (gestrekt 2 sec stil)
Leg Curl Single Legs: 80kg x 10
Sitting Calf Raise: 80kg x 10
Op de leg extension passen totaal 6 schijven van 25kg op = 150kg.
Maw nog 15kg meer en ik kan niet verder met die oefening.
Zal dan voor wat anders moeten gaan kijken.
Laterzzz.
Comment
-
Wat ik vroegah deed is misschien idee op de leg extention.
De gewichten raken al snel op dus moet je wat anders om de intensiteit te verhogen.
Explosief omhoog, 4 tellen vasthouden bovenin, rustig in 4-6tellen laten zakken.
Zet een doel qua reps. In begin red je het wel, maar op den duur kom je te kort. Neem dan 3 tellen rust en pers de laatste reps er uit tot je helemaal kapot bent. Als je het dan in circuit met de leg curl doet en blijft doorgaan tot je benen verrot zijn dan zie je snel resultaat
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posthij heeft nog nooit eerder gedeadlift. natuurlijk kan hij dan de komende tijd pr's blijven zetten tot hij bij zijn max in de buurt zit. zijn lichaam moet eerst elke training wennen aan de deadlift en de gewichten. Zou me niet verbazen als hij over een tijdje ook gewoon 200+ van de grond trekt eer dat de PR's ophouden en hij echt aan de bak moet gaan.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOndanks dat ik OFF ben neemt mijn kracht nog steeds toe.
Moest zelfs de eigenaar van de sportschool vragen of hij op de leg extension kon gaan staan omdat ik bang was dat hij naar voren zou klappen.
Hier wat PR's van vandaag:
Leg Press: 240kg x 4
Leg Extension: 135kg x 8 (gestrekt 2 sec stil)
Leg Curl Single Legs: 80kg x 10
Sitting Calf Raise: 80kg x 10
Op de leg extension passen totaal 6 schijven van 25kg op = 150kg.
Maw nog 15kg meer en ik kan niet verder met die oefening.
Zal dan voor wat anders moeten gaan kijken.
Laterzzz.
hoelang heb je de laatste jaren getrained voor dat je met kuren begon?
No offence, maar gezien de kg's die je met de diverse oefeningen doet (niet perse deze, maar ook bv voor borst en armen icm met jouw lichaamsgewicht) en het feit dat je in je OFF periode nog steeds ingewicht omhoog kan, denk ik dat je naturel nog veeeeel meer had kunnen bereiken en dan je kuur erin klappen.
Grtz1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Venum View PostHey Snuff,
hoelang heb je de laatste jaren getrained voor dat je met kuren begon?
No offence, maar gezien de kg's die je met de diverse oefeningen doet (niet perse deze, maar ook bv voor borst en armen icm met jouw lichaamsgewicht) en het feit dat je in je OFF periode nog steeds ingewicht omhoog kan, denk ik dat je naturel nog veeeeel meer had kunnen bereiken en dan je kuur erin klappen.
Grtz
Het probleem lag aan het feit dat ik meerdere keren gestopt ben en dus alles weer kwijtraakte. Ik heb een periode flink achter de vrouwtjes aangezeten en iedere keer als ik 'de ware' gevonden had stopte ik weer en liet me gaan met voedsel, drank en drugs. Natuurlijk had ik veel meer kunnen bereiken, ik ben gewoon niet goed bezig geweest. Dat doe ik nu dus wel. Echter ben ik nu 42 en heb niet meer die hoeveelheid testosteron in mijn lichaam die voor een dusdanige spiergroei moet gaan zorgen. Daarom besloot ik om te gaan kuren.
Ik moet ook zeggen dat ik van sportschool veranderd ben en de machines ed zijn anders waardoor mijn persoonlijke grens ook totaal anders is.
Voorbeeld: Zat ik op de oude sportschool met de triceps pushdown op 45kg, nu pak ik met de laatste set het hele gewicht van de machine, namelijk 82kg.
Zie je wat ik bedoel?
Comment
-
Was vergeten mijn stats te posten.
Hier zijn ze:
Gewicht: 111,8 kg
Taille: 101 cm
Nek: 46 cm
BF: 17,8 %
Gewicht: 111,1 kg
Taille: 101 cm
Nek: 45,5 cm
BF: 18,4 %
Ben weer wat gezakt in gewicht, 700 gram om precies te zijn. Heb nu ongeveer nog de helft van mijn totale gain over. Toch ben ik nog niet echt ontevreden. Ik ben mijn kracht namelijk niet kwijt en dat is ook een pluspunt want die spierkracht moet toch ergens vandaan komen. Ik heb zo'n vermoeden dat er een aardige hoeveelheid spier onder het laagje vet zit, weet het eigenlijk wel zeker hehehe.
Taille onveranderd en nek ietsjes dunner.
Het gewichtsverlies maakt mijn BF percentage ietsjes hoger namelijk van 17,8% naar 18,4%
Nog 2 weken te gaan en dan gaan we die hoeveelheid vet eens flink aanvallen, zorgen dat ik die 10% binnen handbereik ga krijgen.
Laterzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment