Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plus 100% real.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Nog een "supplement" op je lijstje er bij :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Nog een "supplement" op je lijstje er bij :P
        Das geen supplement, das een medicijn.

Comment

• Oke, zojuist mijn voedingsschema weer aangepast en mijn intake opgeschroeft.
          Ik zal week 10 ingaan met een dagelijkse intake van 7798 kcal.

KEV: 731,4gr = 45,13%/612,5gr = 37,79%/276,8 = 17,08%.

Mocht ik weer in massa aankomen zal ik volgend weekend naar de 8000 calorieen gaan.
          Ik heb nog totaal geen last met het naar binnen werken van de dagelijkse hoeveelheid voedsel.
          Laterzzzz.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ben inderdaad bang dat ik daar ook last van heb.
            Ben ff aan het kijken of ik dat medicijn zonder recept kan bestellen op het net.

Bedankt Ossie voor je wijze raad, zou nooit meer zeggen dat je niet spoort.

Hey maar zou je niet alsnog je dokter bezoeken, slaaptestje enzo?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post

Hey maar zou je niet alsnog je dokter bezoeken, slaaptestje enzo?
              Yep, dat was ik van plan ja.
              Morgen ff een afspraak maken.

Comment

• Booh dat je zo veel kcal clean naar binnen geknaagd krijgt. Ik heb af en toe al moeite met 4000.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dat is echt veel
                  Echt ongeveer 2x zoveel als ik.
                  Doe je echt goed, shit man.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                    Booh dat je zo veel kcal clean naar binnen geknaagd krijgt. Ik heb af en toe al moeite met 4000.
                    Originally posted by laurann View Post
                    Dat is echt veel
                    Echt ongeveer 2x zoveel als ik.
                    Doe je echt goed, shit man.
                    Hahaha, ach ja, ben ook wel een grote jongen.
                    Ben nu met m'n kwark bezig, had allang in bed moeten liggen, moet er morgenochtend heel erg vroeg uit en nu kan ik maar 5 en een half uur slapen.

Comment

• snuff , ik heb slaapapneu kerel, ik slaap nu met een speciaal masker s nachts http://www.uzleuven.be/sites/default...ochure/188.pdf

Ik weet niet of ik het door de as heb gekregen, maar als jij er nu mee te kampen krijgt, is shit bro.
                      Ben je overdag moe , lijk je nooit uitgeslapen. Ik heb er lang mee gesukkeld voor ik wist wat ik had, lees effe de pdf bro

Grtz
                      stil growing

Comment

• heavy shit als ik de plaatjes zo zie snip.

Comment

• Kennen jullie het nummer van Het Goede Doel, 'als ik de bouw van Arnold Schwarzenegger had'?
                          Waarschijnlijk niet de jongeren hier bij BN maar zeker wel de wat oudere.
                          Het refrein gaat als volgt:

Maar ik ben zo slap als een vaatdoek, zo week als een mossel, zo traag als een slak, sla nog geen deuk in een vers pakje boter.....

Nou, dat is dus precies hoe ik me vandaag voelde, ik had geen OFF-day, neej het was nog veel erger.
                          Ik startte met de smith machine bench press, op zich niet echt verkeerd maar ik voelde me gewoon heel erg moe en slap. Kreeg met veel moeite slechts 4 reps op de 100kg voor elkaar en ook de sets aflopend naar de 40kg gingen moeizaam en het aantal reps was ook bedroefend.
                          Ik kreeg toen het idee om incline dumbbell press te gaan doen ipv incline bench press op de smith. Het was een tijdje geleden dat ik die oefening deed maar ik weet dat ik meestal op de 30kg eindigde en soms op 32kg, dus dacht ik laten we maar met 24kg beginnen.
                          Maar WTF? Kom ik daar ff van een koude kermis thuis. Met die 24kg kon ik net 10 reps doen en ik wist gewoon dat ik echt niet naar de 26kg hoefde te gaan want dat zou niet echt opschieten. Ook begon mijn rechterschouder te zeuren. Wat voelde ik me moe zeg, ongelovelijk. Heb de 24kg voor 4 sets gehouden en ben toen in gewicht gaan afbouwen.
                          Volgende oefening, dumbbell flyes, starten met 20kg.
                          Jezus, ook hier een enorme moeite en totaal geen fut of kracht.
                          Na die eerste set ben ik gaan zitten en gaan nadenken.
                          Mijn lichaam is vermoeid, het weekend is niet genoeg geweest qua rust en herstel, alles voelt enorm zwak en slap aan.
                          Die vele weken volledig te gaan, die vele PR's, het voortdurend opnaaien van mezelf om te knallen, het eist nu z'n tol. Ik kan er nu niet mee doorgaan, ik moet iets doen.
                          Dus na wat te hebben gepiekerd moet ik mij er helaas bij neerleggen en kom ik tot de conclusie:

DEZE WEEK DE-LOAD WEEK!!!

Ik kan het niet geloven maar ik denk dat dit het beste en verstandigste is om te doen.
                          Mijn opzet is om op 60% van mijn kunnen te gaan zitten met meer reps in een set. Ik zal dit de hele week doen en probeer ook zo veel mogelijk te rusten, oa door eerder naar bed te gaan, ik moet gewoon proberen die 8 uur per nacht te pakken.
                          Allright, na die eerste set flyes ben ik in gewicht gezakt van 20kg naar 16kg, en deze heb ik ook aangehouden.
                          Hier mijn de-load schema van vandaag:

Chest

Smith Machine Bench Press 7 sets:
                          40x20reps, 60x10reps, 80x10reps, 100x4reps, 80x6reps, 60x8reps, 40x18reps kg

Incline Dumbbell Press 6 sets:
                          24x10reps, 24x9reps, 24x8reps, 24x6reps, 22x8reps, 20x8reps kg

Dumbbell Fly’s 4x10:
                          20, 16, 16, 16 kg

Triceps

Cable Pushdown 4 sets:
                          20x20reps, 25x15reps, 30x10reps, 35x10reps kg

Cable Bent-over Triceps Extension 4 sets:
                          15x20reps, 20x20reps, 25x10reps, 25x10reps kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4 sets:
                          5x20reps, 7,5x15reps, 10x15reps, 12,5x10reps kg

Na deze week hoop ik weer volledig opgeknapt te zijn om er weer volledig tegenaan te gaan.
                          Ik ben gewoon geen type die zich maar 60% geeft maar het moet nu maar eventjes.

Ook zojuist mijn 19e test/tren gezet, het ging goed. Hoop alleen dat ik nog 2ml tren over heb want wat er in de vial zit is het laatste en het is niet veel meer, ach ja, donderdag opzuigen en het laatste met 2ml test zetten.

Laterzzzz.

Comment

• de-load zal je goed doen. niet schrikken als je massa opeens met rasse schreden toe gaat nemen eind van de week

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              de-load zal je goed doen. niet schrikken als je massa opeens met rasse schreden toe gaat nemen eind van de week
                              Nog meer?

Comment

• Wat betreft je laatste training, zou je niet gelijk te druk maken. Je hebt nu eenmaal trainingen die fantastisch gaan en je je ook super goed voelt naderhand en je hebt trainingen die ontzettend kut gaan waarna je vervolgens chagrijnig bent en het liefst de volgende dag wilt herkansen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Als je geen kut trainingen hebt kun je ook geen fantastische trainingen hebben. Wat ik zelf dan bijv. wel zou doen in zo'n geval is gaan supersetten. Qua gewicht is er namelijk weinig uitdaging meer, dus op die manier kun je het alsnog intens en uitdagend houden. En qua gevoel is het ook wel lekker. Ik besloot bijv. vorige week mijn borst eens op een heel andere manier aan te pakken. De gewichten waren alles behalve interessant, maar geloof me, gevoel in me borst was echt lekker, stond op springen.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X