Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Knulletje als mental coach die de hele tijd rond me heen hangt...ik zou bang worden zodra we met de gewichten zouden beginnen. Heb vernomen dat hij dan in een beest veranderd die niet te stoppen is hehe.
Maar ja LV... Dat is net zoals squat vertalen naar Kniebuigen. Dat klinkt gewoon niet en maakt de oefening meteen gay. Sommige dingen kunnen beter niet vertaald worden :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKnulletje als mental coach die de hele tijd rond me heen hangt...ik zou bang worden zodra we met de gewichten zouden beginnen. Heb vernomen dat hij dan in een beest veranderd die niet te stoppen is hehe.
Maar ja LV... Dat is net zoals squat vertalen naar Kniebuigen. Dat klinkt gewoon niet en maakt de oefening meteen gay. Sommige dingen kunnen beter niet vertaald worden :P
Hm, vreemde vergelijking, maar goed.
Comment
-
Normaal ben ik elke dag van het weekend bij m'n vriendin maar omdat ik nu dagelijks HCG zet en zij niet wil dat ik spuitjes en naalden meeneem moet ik elke dag ff terug naar mijn huis om te prikken.
Dat deed ik vandaag dus ook.
Maar ik ben ook zo'n lekkere lulhannes he.
Aangezien ik normaal gesproken op bed ga zitten, met m'n benen in het geheel relaxed en onspannen zodat prikken enorm gemakkelijk gaat, besloot ik nu om het eens op mijn leren bureaustoel te proberen.
De reden hiervoor was dat ik gewoonweg mijn dekbed niet weer netjes wilde leggen, ben namelijk nogal mieterig netjes, bij mij is het dan ook zeer proper en georganiseerd.
Afijn, ik dus m'n broek van mijn reet, vial ontsmet, prikplek ontsmet, 10 units HCG met slin uit de vial getrokken, klein luchtbelletje eruit getikt, beetje over de naald laten rollen, en geheel klaar om te zetten.
Ik zit daar dus en net als altijd prik ik de naald net als een dartpijl m'n been in.
Maar wat bleek, op de manier zoals ik het wilde doen zijn je spieren in je been helemaal niet ontspannen, dus toen ik de naald er snel in zette voelde ik mijn beenspier enorm, bloody hell.
Op dat moment kwam er een gevoel bij me op dat ik weleens in het ziekenhuis gehad heb toen ik een tetanusspuit kreeg. Als jong mannetje scheit je natuurlijk in je broek wanneer men in je been gaat injecteren en wat doe je dan ongemerkt, je spant je spieren aan en dat gevoel had ik nu ook. En we praten slechts over een 12mm fibernaald.
Deze methode is natuurlijk taboe nu, de volgende keer gaat deze jongen gewoon op bed liggen/zitten en maakt keurig erna zijn bed op.
Hoe zou het wel niet aanvoelen wanneer je een 4cm lange naald in je reet zet en je spier is helemaal aangespannen?
Brrrrrr, wil er niet aan denken, moet namelijk morgen weer prikken, hehehe.
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNormaal ben ik elke dag van het weekend bij m'n vriendin maar omdat ik nu dagelijks HCG zet en zij niet wil dat ik spuitjes en naalden meeneem moet ik elke dag ff terug naar mijn huis om te prikken.
Dat deed ik vandaag dus ook.
Maar ik ben ook zo'n lekkere lulhannes he.
Aangezien ik normaal gesproken op bed ga zitten, met m'n benen in het geheel relaxed en onspannen zodat prikken enorm gemakkelijk gaat, besloot ik nu om het eens op mijn leren bureaustoel te proberen.
De reden hiervoor was dat ik gewoonweg mijn dekbed niet weer netjes wilde leggen, ben namelijk nogal mieterig netjes, bij mij is het dan ook zeer proper en georganiseerd.
Afijn, ik dus m'n broek van mijn reet, vial ontsmet, prikplek ontsmet, 10 units HCG met slin uit de vial getrokken, klein luchtbelletje eruit getikt, beetje over de naald laten rollen, en geheel klaar om te zetten.
Ik zit daar dus en net als altijd prik ik de naald net als een dartpijl m'n been in.
Maar wat bleek, op de manier zoals ik het wilde doen zijn je spieren in je been helemaal niet ontspannen, dus toen ik de naald er snel in zette voelde ik mijn beenspier enorm, bloody hell.
Op dat moment kwam er een gevoel bij me op dat ik weleens in het ziekenhuis gehad heb toen ik een tetanusspuit kreeg. Als jong mannetje scheit je natuurlijk in je broek wanneer men in je been gaat injecteren en wat doe je dan ongemerkt, je spant je spieren aan en dat gevoel had ik nu ook. En we praten slechts over een 12mm fibernaald.
Deze methode is natuurlijk taboe nu, de volgende keer gaat deze jongen gewoon op bed liggen/zitten en maakt keurig erna zijn bed op.
Hoe zou het wel niet aanvoelen wanneer je een 4cm lange naald in je reet zet en je spier is helemaal aangespannen?
Brrrrrr, wil er niet aan denken, moet namelijk morgen weer prikken, hehehe.
Laterzzzz.
Ai das minder, volgende keer toch maar je bedje in
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postthe feeling of the needle going trough the muscle sucks
But it's not going through matey, it's going in.
Well, I know one thing for sure now.
I'm really able to reach my legmuscle with a slin-syringe 12mm.
I allready thought I did but now it's official,hehehe.
Comment
-
Snuff ik denk dat je gewoon n zenuwtje hebt aangetikt.. Ook gespannen voel ik ze normaal niet hoor, je hebt wel kans om dat je hem dubbel drukt.. Ja joh, even de tijd nemen is altijd beter... Klote en jammer dat je vriendin je niet begrijpt.. Maar ja je kunt niet alles hebben...
Comment
-
o.O vaag ik vind er geen zak aan. Zit vaak te twijfelen of ie uberhaupt wel in de spier zit. Soms wel wat steken later. Maar dan weet ik tenminste dat het goed gezet is
Ader raken vind ik knap. Heb zo'n beetje heel me quads nu gehad en nog geen 1x iets geraakt. Ontsmet me hele bovenbeen a la "prik de staart aan de ezel" blindelings die spuit in het been.Last edited by Falstyr; 17-01-2010, 17:21.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostSnuff ik denk dat je gewoon n zenuwtje hebt aangetikt.. Ook gespannen voel ik ze normaal niet hoor, je hebt wel kans om dat je hem dubbel drukt.. Ja joh, even de tijd nemen is altijd beter... Klote en jammer dat je vriendin je niet begrijpt.. Maar ja je kunt niet alles hebben...
En waarom begrijpt mijn vriendin mij niet als ik vragen mag?
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostJe moet je been ook recht houden en niet gebogen.Teminste dat is wel dokters advies
Wanneer je je been gestrekt hebt en ligt in z'n geheel dan is hij het meest ontspannen.
Denk dat bij een gebogen been je spieren voor een gedeelte aangespannen zijn waardoor het injecteren wat stroever gaat omdat de spier harder is.
En dat voel je.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment