Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Ow ja, neem graag dingen van anderen aan maar advies van jou wat betreft voeding gaat mijn ene oor in en mijn andere oor weer uit en weet je waarom?
    Omdat jij daar zelf geen ene reet verstand van hebt, tenminste misschien weet je er wel wat van, theoretisch gezien, maar in praktijk zal jij dat nooit waarmaken bro!
    wat kraam je toch weer lekker veel onzin uit as usual.
    1. je weet schijnbaar niks van wat ik doe. ook al blijf je steeds beweren van wel, maar telkens als jij je bek open trekt komt er niks uit wat klopt. lekkere "bronnen" heb jij zeg. En maar kopping blijven bluffen terwijl je niks hebt.
    2. ik heb meer kennis mbt training en voeding dan jij en 95% van de forum bezoekers hier hoe je het ook wend of keert. Waar baseer jij het op? dat ik het opgegeven heb en niet meer in de voeding sectie kom en weiger mensen te helpen daar en me werkelijke kennis niet meer deel zoals in het verleden voordat jij uberhaupt lid was? Mensen zoals MichaelP gaan gewoon hard als ze precies doen wat ik zeg qua voeding en training. Iedereen die ik dusver 1 op 1 heb geholpen hebben allemaal de resultaten behaald die ze willen. Dat ik voor mezelf tijd lang minder strikt met voeding ben om gegaan zegt totaal niks over de kennis die ik wel of niet heb.
    3. tja ik heb inderdaad niet de discipline om me aan me eetschema te houden. het is immers niet dat ik al 2 maanden gewoon strikt cut met maar 1 junk/re-feed maal per week. Dat ik van 6000kcal in de kuur gezakt was naar circa 3500kcal en nu rond de 2000kcal eet. het is ook immers niet zo dat ik zelfs een strikt v-dieet variant volg sinds afgelopen zondag en elke dag duidelijk verschil zie qua vet verlies. Heb in het verleden immers ook niet laten zien dat ik tot een laag vet% kan zakken als ik wil met discipline die niemand anders hier kon waarmaken. Iedereen die het probeerde zat te klagen over flauwvallen en andere onzin. (sarcasme in geval je dat ook al niet snapt. Maar dat was allemaal ver voordat jij uberhaupt lid was hier. Dus wat weet jij nu echt van wat ik wel of niet kan flapdrol?
    4. Prima als je mijn adviezen niet aan wilt nemen, maar praat geen poep en zorg eerst dat je je feiten op orde heb voor je met idiote verwijten gaat gooien en onzin uitkraamt. ik loop ook niet de hele tijd over jouw te lullen terwijl dat net zo makkelijk kan met je beginners fouten her en der.
    Last edited by Falstyr; 19-06-2010, 14:04.

Comment

• Hehehe, lul maar lekker dikzak!
      We zullen zien of ik naar die 10% ga of niet.
      Niet gaan janken he als het me lukt en ik jou dat elke keer lekker onder je vette neus ga wrijven.

Comment

• ach tyf op. ik geef gewoon goed bedoeld advies en jij gedraagt je als een eikel die onzin en leugens verspreid. moet je niet gaan lopen zeiken dat je het gewoon terug krijgt. Voor mijn part zak je tot 6% uiteindelijk. lig ik niet wakker van. ik ga maar tot de 15% want ik wil niet lager dus dan is het niet gek als jij eerder bij de 10% bent sukkel. misschien ben je vergeten dat we twee verschillende doelen hebben en dat het voor mij totaal niet praktisch is te laag in vet te gaan meneer de domme botjebuilder.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          ach tyf op. ik geef gewoon goed bedoeld advies en jij gedraagt je als een eikel die onzin en leugens verspreid. moet je niet gaan lopen zeiken dat je het gewoon terug krijgt. Voor mijn part zak je tot 6% uiteindelijk. lig ik niet wakker van. ik ga maar tot de 15% want ik wil niet lager dus dan is het niet gek als jij eerder bij de 10% bent sukkel. misschien ben je vergeten dat we twee verschillende doelen hebben en dat het voor mij totaal niet praktisch is te laag in vet te gaan meneer de domme botjebuilder.
          Wat is jou doel dan?
          Pizza's vreten?
          Jij komt nooit op de 15%.
          Ik wil met jou wel een weddenschapje aangaan hoor kerel.
          Wie het eerst 10% kwijt is oke?

Comment

• ik hoef geen 10% kwijt. had je nu maar bronnen die je duidelijk maakte wat ik wel at...zoals me log bijvoorbeeld...

ontbijt 50gr whey
            3 maaltijden onder werktijd 120gr groenten met 100gr koolvis per maaltijd
            thuis komst 50gr whey. als ik sport zit er nog 50gr havermoutvlokken bij
            op een sportdagn 50gr whey voor het sporten en na het sporten 2 schepper dark Matter.
            voor het slapen omelet van 6 hele eieren
            1 cheat/re-feed maaltijd in de week naar keuze. Tja en dan haal ik inderdaad iets wat minder "gezond" is dan een maaltijd met koolvis. Patat (gewoon aardappeltjes in repen dus) van de gril of oven en niet in olie, een 2 biefstukken van de grill zijn mijn favorieten.
            Ik eet precies de macro waarden zoals het hoort.

Oh wat ben ik slecht bezig. Enige wat in mijn geval niet top is blijft me training omdat ik alleen op me presses nog redelijk voluit kan gaan ivm rug blessure wat frustrerend is. Weddenschap is puberaal alsof jij er iets zinnigs tegen over kunt zetten. volg maar gewoon me progressie. Zie je het zelf wel gebeuren dit jaar nog. En je weet precies wat me doel is wijsneus. Dus zo'n kut opmerking over pizza's eten laat precies zien wat voor eikel je bent. Jij bent het schoolvoorbeeld van randdebielen waarom ik geen adviezen meer op het merendeel van dit forum geef.

Comment

Dus zo'n kut opmerking over pizza's eten laat precies zien wat voor eikel je bent.
              Hey, raak ik daar een gevoelige snaar Falletje?
              Zit er misschien een kern van waarheid in?

Comment

• nee er zit geen waarheid. als je het 2 maanden terug zei wel en ik gaf het toen ook gewoon toe en liet zelfs me schema zien waar het gewoon als een maaltijd er in vermeld stond, maar nu is gewoon irritant. net zoals mensen die zeggen dat als je aggressief bent automatisch aan de AS moet zitten...en dan ga je daar juist aggressief op reageren puur omdat hun idiote uitspraak fucking irritant is. Zoiets is dit ook. Ik zit gewoon strikt te eten en jij blijft onzin verspreiden en hebt een totaal verkeerd beeld. Ik loop toch ook niks over jouw te verkondigen op het forum dus waarom jij wel over mij dan? Op zich is het niet heel erg dat je onzin verspreid, maar wel als je er meteen de idiote conclusie er aan verbind dat daardoor meteen al me kennis in zowel theorie als praktijk opeens niet meer telt en waardeloos is.

Net zoals die tyfusleier genaamd levensgenieter die doet alsof ik alleen uit theorie praat en dat al me gains dusver allleen maar van de AS komen. Ik heb er fucking hard voor gewerkt en had het meeste al voordat ik uberhaupt ging kuren. En al me kennis heb ik via zowel praktijk als theorie binnen gekregen. en alle theorien heb ik ook aan de praktijk toegepast om te zien of het echt werkt. Zulke dwazen hangen me gewoon de keel uit. Zou willen dat eikels zoals jullie eens het lef zouden hebben hier op bezoek te komen en het recht in me gezicht te zeggen. ik garandeer je dat zulke balletjes 4 hoog via het balkon mijn woning zouden verlaten als ze nog steeds die onzin zouden uitkramen.

Comment

Zou willen dat eikels zoals jullie eens het lef zouden hebben hier op bezoek te komen en het recht in me gezicht te zeggen.
                  Lijkt me niet echt verstandig, ik zou dan meteen in quarantine moeten waarschijnlijk.

Comment

• quarantaine? waarom? Ik heb geen hondsdolheid ofzo

Comment

• Goh, gezellig weer hier. Worden jullie dat geëmmer op elkaar nou nooit eens zat?

Anyways, succes Snuff.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                        Goh, gezellig weer hier. Worden jullie dat geëmmer op elkaar nou nooit eens zat?

Anyways, succes Snuff.
                        Ik vind het wel wat hebben.

Dank je Lin Pin.
                        Gewoon m'n nieuwe log volgen en dan zal ik laten zien dat ik mijn BF op de 10% ga zetten.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          Goh, gezellig weer hier. Worden jullie dat geëmmer op elkaar nou nooit eens zat?

Anyways, succes Snuff.
                          Moet je niet bij mij wezen. Ik reageer gewoon. Dat hij zich als een eikel gedraagt en het "geemmer" weer op laat laaien moet je niet bij mij wezen.

Comment

Moet je niet bij mij wezen. Ik reageer gewoon. Dat hij zich als een eikel gedraagt en het "geemmer" weer op laat laaien moet je niet bij mij wezen.
                            Ja oke, was wel een beetje te bezig.
                            Maar waar 2 vechten hebben 2 schuld....

Comment

• Succes met je doelstelling, weet zeker dat je dat gaat halen.

Comment

• Originally posted by Lukas View Post
                                Succes met je doelstelling, weet zeker dat je dat gaat halen.
                                Thnx Luke.
                                In mijn derde log kun je volgen hoe ik het ervan af ga brengen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X