Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by jordy View PostWat betreft je laatste training, zou je niet gelijk te druk maken. Je hebt nu eenmaal trainingen die fantastisch gaan en je je ook super goed voelt naderhand en je hebt trainingen die ontzettend kut gaan waarna je vervolgens chagrijnig bent en het liefst de volgende dag wilt herkansen. Dat hoort er nu eenmaal bij. Als je geen kut trainingen hebt kun je ook geen fantastische trainingen hebben. Wat ik zelf dan bijv. wel zou doen in zo'n geval is gaan supersetten. Qua gewicht is er namelijk weinig uitdaging meer, dus op die manier kun je het alsnog intens en uitdagend houden. En qua gevoel is het ook wel lekker. Ik besloot bijv. vorige week mijn borst eens op een heel andere manier aan te pakken. De gewichten waren alles behalve interessant, maar geloof me, gevoel in me borst was echt lekker, stond op springen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postzie geen toegevoegde waarde om supersets te gaan doen. ben je alleen maar verder van huis op langer termijn. zelfs met sneller herstel van de AS heb je nog steeds rust weken nodig...alleen wat minder dan normaal.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Lijkt me wijs inderdaad. Idee achter een deload is een deload, geen nieuwe stressprikkel."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
De-load schema dag 2:
Legs:
Machine Seated Leg Press 4x15:
50repsx50 kg
120, 120, 120, 120 kg
Leg Extension 4x15:
30kgx20reps
60, 60, 60, 60 kg
Machine Seated Leg Curl 4x15:
55, 55, 55, 55 kg
Glute Machine 4x15:
35, 35, 35, 35 kg
Calves:
Machine Calf Extension 4x60 (fast reps):
50, 50, 50, 50 kg
Vreemd maar toch voelt het aan als een goede training.
Mijn borst en triceps die ik gisteren op de-load niveau heb getraint voelen pijnlijk aan, maw heb ik ze toch onder handen genomen ook al waren het lichtere gewichten, zal het aantal reps wel wezen die ik opgevoerd had.
Awel, het ging goed en lekker vandaag.
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postzou reps niet te hoog houden. de-load is bezigheids therapie niet bedoeld om je spiervezels en alles te vermoeiien door 60 reps te gaan doen ofzo :P
Dit gewicht is zo licht en toch 60% van mijn kunnen.
Ik heb met 60reps echt totaal geen moeite en toch geef ik mijn kuiten hiermee veel meer rust.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postzou reps niet te hoog houden. de-load is bezigheids therapie niet bedoeld om je spiervezels en alles te vermoeiien door 60 reps te gaan doen ofzo :P
52 weken per jaar kan je nu eenmaal niet groeien
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postdan begrijp je me verkeerd. ik ben de enige op dit forum die na elke 4 weken een de-load heeft. waarbij ik rond dezelfde reps blijf maar met 50% van het normale gewicht.
Grtzstil growing
Comment
-
Het naar 60% van mijn kunnen gaan en slechts 5 reps per set meer doen vind ik persoonlijk rust voor mijn spieren maar ook is dit toch nog steeds een bepaalde workout want hoe verklaar je dan de spierpijn die ik nu heb in mijn triceps en borst. Oke, deed wel een zware bench press maar met mijn triceps heb ik slechts op 60% gezeten en toch heb ik diezelfde soortemet pijn die ik altijd heb als ik zwaar getraint heb.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment