Jij schrijft dat zij niet wil dat je de spuitjes mee neemt, dus maak ik er uit op dat ze het niet begrijpt... Of begrijp ik het nu juist niet? En zij wel of andersom of zo whaaahaha... Maar dat begreep ik eruit Snuff..
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Valt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.
Comment
-
Originally posted by lukiha View PostIk zou Knulletje wel als mental coach willen, dus bij deze knul
Jammer dat je een Rotterdam woont en ik in Eindhoven, kan niet alles hebben he:P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostValt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJij schrijft dat zij niet wil dat je de spuitjes mee neemt, dus maak ik er uit op dat ze het niet begrijpt... Of begrijp ik het nu juist niet? En zij wel of andersom of zo whaaahaha... Maar dat begreep ik eruit Snuff..
Dus kan ik mijn vriendin heel goed volgen. Denk dat zij mij wel degelijk begrijpt. Voor mij is het nu zaak om haar ervan te overtuigen dat AS gebruik ook op de goede manier kan, niet in combinatie met recreatie-drugs en altijd alert zijn voor het kunnen verkeren in een benarde positie dat ik kwaad zou kunnen worden of gestresst zou kunnen raken. Ik zou mezelf dat nooit kunnen vergeven mocht dat voorkomen. Mijn vriendin is mij alles waard en daarom zorg ik voor een goed verloop van mijn kuren.
Originally posted by Falstyr View PostValt best mee. Ik zit altijd in een stoel met de knie in een hoek van 90graden. Gaat prima. In het begin spande ik onbewust de spieren aan. Niet pijnlijk, maar maakte het injecteren van de vloeistof wel wat lastiger. Kan zelfs nog een stuk lopen en doen zonder pijn.
Jij liever dan ik dude, laat mij maar lekker op mijn bed dat spuitje erin jassen.
Comment
-
Na zo'n ervaring kost het tijd. Moet eerst haar vertrouwen winnen door te laten zien dat het geen ernstige gevolgen voor haar of jouw heeft. Komt wel in orde...ooit.
Als me been op de stoel tegenover me leg dan heb ik juist het gevoel dat de spier gespannen staan.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostNa zo'n ervaring kost het tijd. Moet eerst haar vertrouwen winnen door te laten zien dat het geen ernstige gevolgen voor haar of jouw heeft. Komt wel in orde...ooit.
Als me been op de stoel tegenover me leg dan heb ik juist het gevoel dat de spier gespannen staan.
Weet je, als het voor jou werkt om te zetten als je been 90 graden gebogen is wie zijn wij dan om te zeggen wat beter is, ja toch, zolang het maar gebeurt en zonder enige poeha.
Al moet ik zeggen dat ik lekker op m'n bed ga liggen, hehehe.
Comment
-
Inderdaad. Gewoon de pose vinden waarin voor jouw gevoel de spier het meest ontspannen is. Als ik op bed ga liggen word ik paar uur later wakker met spuit nog recht op in been en half vol. Schiet ook niet op hehehe
Ben wel benieuwd hoe het zou zijn om traps of triceps te gebruiken. Die krengen kun je bij mij niet missen. Al ervaring mee hoe die plekken zijn?
Comment
-
Sorry voor mijn onnozele onbegrip dan Snuff.. Ja als ik zo lees wat ze al heeft moeten doorstaan begrijp ik het wel degelijk.. Erg zat. Ik hoop dat jij haar kunt overtuigen dat jij niet zo in elkaar steekt.. Wel n tof wijf, dat ze het zelfs nog kan aanzien waar jij mee bezig bent.. En zelfs nog met je om wil gaan.. Ik heb wel respect voor haar hoor..
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostInderdaad. Gewoon de pose vinden waarin voor jouw gevoel de spier het meest ontspannen is. Als ik op bed ga liggen word ik paar uur later wakker met spuit nog recht op in been en half vol. Schiet ook niet op hehehe
Ben wel benieuwd hoe het zou zijn om traps of triceps te gebruiken. Die krengen kun je bij mij niet missen. Al ervaring mee hoe die plekken zijn?
In biceps, triceps, delts en pecs kun je gewoon met een slin-spuitje zetten, je spier ligt heel dicht aan de oppervlakte dus is 12 mm lang genoeg.
Traps weet ik eigenlijk niet, maar heb er wel voorbeelden van gezien hoe het gezet dient te worden.
Voor een gewone kuur is been of bil meestal voldoende en kun je de kleinere spiergroepen met rust laten.
Wil je kuren met bijv. IGF of MGF dan zul je na training in elk getrainde spiergroep moeten gaan zetten en dan moet je deze dus gaan aanspreken.
Denk dat het met slin goed te doen is en de hoeveelheid te injecteren vloeistof is gering.
Maar Knulletje heeft daar een hoop ervaring in, hij kan jou daar veel meer over vertellen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostSorry voor mijn onnozele onbegrip dan Snuff.. Ja als ik zo lees wat ze al heeft moeten doorstaan begrijp ik het wel degelijk.. Erg zat. Ik hoop dat jij haar kunt overtuigen dat jij niet zo in elkaar steekt.. Wel n tof wijf, dat ze het zelfs nog kan aanzien waar jij mee bezig bent.. En zelfs nog met je om wil gaan.. Ik heb wel respect voor haar hoor..
Je kan dan wel een enorme Knul zijn maar je hebt maar een klein hartje.
So don't worry mate, zal niet zo snel gestresst raken, mag ik niet en was ik ook niet van plan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment