Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by gameface View PostSnuff.. hoe kan het dat je zoveel kg's verliest terwijl je voeding top is? Sonde man.
Anyways, succes met je cut kuur man.. als ik het iemand gun, ben jij het wel.
Tevens moet je ervan uitgaan dat je met een kuur 3 stappen vooruit gaat en er dan weer 2 verliest. Dit is aan het eind altijd, bij iedereen. Daarom moet je ook stapelen, opbouwen, kuur na kuur, net zolang totdat je tevreden bent.
Ikzelf kwam enorm aan, 17,5 kilo is niet niks natuurlijk. Als je er daarvan 2 derde weer verliest praat je over een massa van ongeveer 12 kilo.
Dat is een hoop, maar ik moet het accepteren want het is merendeel vocht.
Thnx for your support anyway.
Comment
-
-
Gewicht zegt niks op een toestel, moment kan totaal verschillen per toestel, waardoor een evengroot gewicht een totaal andere belasting geeft. Laat staan de toestellen waarbij het moment varieert in de bewegingsbaan.
Dan om nog wat specifieks te zeggen: waarom zo veel gewicht op de LE? Ik snap dat je wat wil showen, ego is prima. Aan de andere kant: de LE is geen massabouwer als een squat of leg press. Eerder een afmaker. Daarnaast is hij niet overdreven best voor die knieën van je op maximale gewichten. Zie dus niet echt het nut om dan toch te gaan maxen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
omg. Slechts een woord voor de bitchfight: borderlinepersoonlijkheidsstoornishangtindelucht.
Snuff, je weet toch dat je geleende massa hebt indien je kuurt..?
Hoop dat je cut je gaat brengen wat je wil, en dat je er tevreden uitkomt.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostGewicht zegt niks op een toestel, moment kan totaal verschillen per toestel, waardoor een evengroot gewicht een totaal andere belasting geeft. Laat staan de toestellen waarbij het moment varieert in de bewegingsbaan.
Dan om nog wat specifieks te zeggen: waarom zo veel gewicht op de LE? Ik snap dat je wat wil showen, ego is prima. Aan de andere kant: de LE is geen massabouwer als een squat of leg press. Eerder een afmaker. Daarnaast is hij niet overdreven best voor die knieën van je op maximale gewichten. Zie dus niet echt het nut om dan toch te gaan maxen.
Draagt de LE dan niets bij aan de quats? heb ze gisteren op de LE getraind maar ik voel ze goed vandaag.
Comment
-
Jewel, maar het is zoals Gen zegt meer isoleer werk dan een big ass bad mofo oefening die veel units aanspreekt. Tel daarbij je gevoelige kniegewricht op en je hebt eigenlijk een net niet perfecte oefening.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
duidelijk!
maar is bijvoorbeeld squatten dan minder slecht voor je gewrichten?Last edited by The Phoenix; 23-06-2010, 09:27.
Comment
-
Gen, we zouden daar iets mee moeten doen.
Jij die allemaal wetenschappelijke posts maakt, en dan kom ik er achteraan als slaafje om het een bietje begrijpelijk te maken voor mensen die niet uit Knegsel komen.
Ik zie een gouden toekomst.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostFinal stats van deze kuur-topic:
Gewicht: 110,2 kg
Taille: 101 cm
Nek: 45 cm
BF: 19,1 %
Zucht, ben dus weer afgevallen, een kilootje. In totaal ben ik nu 9,4kg kwijtgeraakt van mijn totale gain. Soms vraag ik me weleens af waar ik het in hemelsnaam voor doe. Heb nu nog 7,7kg over maar mijn taille is wel van rond de 96cm naar de 101cm gestegen. Maw lijkt het wel of die 7,7kg niets anders dan vet is. Ik wil echt nu zo snel mogelik met de andere kuur starten en kijken hoe ik er lichamelijk uit komt te zien wanneer ik op een BF van 10% sta.
Ik heb wel weer een hoop geleerd in de kuur-periode en zal dit meenemen naar mijn volgende bulk-cycles.
Vanaf volgende week zal ik alles rond mijn nieuwe kuur in mijn nieuwe log gaan posten. Deze log is ten einde. Net als mijn eerste topic zal ik hem met rust gaan laten.
Laterzzzz. (In Tripple-Snuff)
Geleende spiermassa-theorie.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment