Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Dat is al een grote fout op zich :O
    Sla iemand van zijn bench en pak die barbel om er mee te deadliften ipv shruggen in de smith.
    Ik vind de houding van iemand van een bench afslaan een veel grotere fout.
    Of iemand lopen uitschelden voor tering jong of bosmongool, iemand lopen dreigen dat je hem in elkaar komt rossen.
    Kun je nog herinneren dat je mij een grote bully noemde en dat ik zei dat jij niet echt wist wat een bully is?
    Nou kerel, wat je gisteren in 2 posts liet zien was een echte bully, jij doet je naam eer aan, wees er trots op.

Comment

• Dan ben ik maar een bully. Moeten die kut beach boys zich maar niet als idioten gedragen. Ik was nog erg terughoudend want met zulke gasten heb ik echt de behoefte hun nek om te draaien. Zulke gasten verwijderen zal ik inderdaad heel trots op zijn

Merk dat me kuur begint uit te werken. Mijn oude agressieve ik komt weer terug. Gisteren tijdens boodschappen doen flipte ik. Heb iemand met winkelwagen en al even paar meter opgeschoven zodat ik er langs kon. Stelletje asociale teringlijers. En dan hebben ze het lef om te zeggen dat ik a-sociaal ben. Wie is hier degene die met zijn allen elke ingang en doorgang blokkeert en niet aan de kant gaat? Wie is hier degene die opeens vol in de rem gaat zodat iemand erachter vol op hun in knalt? Ik niet. Ik kijk altijd om me heen eer ik ergens heen ga of ga stappen en ga altijd ergens aan de zijkant staan zodat niemand last van me ondervind. Ik ben sociaal niet die teringlijers en dus verschuif ik ze gewoon. Wie niet luisteren wil moet maar optyfen.

Comment

Dan ben ik maar een bully. Moeten die kut beach boys zich maar niet als idioten gedragen. Ik was nog erg terughoudend want met zulke gasten heb ik echt de behoefte hun nek om te draaien. Zulke gasten verwijderen zal ik inderdaad heel trots op zijn

Merk dat me kuur begint uit te werken. Mijn oude agressieve ik komt weer terug. Gisteren tijdens boodschappen doen flipte ik. Heb iemand met winkelwagen en al even paar meter opgeschoven zodat ik er langs kon. Stelletje asociale teringlijers. En dan hebben ze het lef om te zeggen dat ik a-sociaal ben. Wie is hier degene die met zijn allen elke ingang en doorgang blokkeert en niet aan de kant gaat? Wie is hier degene die opeens vol in de rem gaat zodat iemand erachter vol op hun in knalt? Ik niet. Ik kijk altijd om me heen eer ik ergens heen ga of ga stappen en ga altijd ergens aan de zijkant staan zodat niemand last van me ondervind. Ik ben sociaal niet die teringlijers en dus verschuif ik ze gewoon. Wie niet luisteren wil moet maar optyfen.
        Dan hoop ik maar dat je snel weer aan de spuit kunt, niet alleen voor jezelf maar zeker om de naam van BN hoog te houden.
        Je moest eens weten hoeveel leden van BN 'beachboys' zijn, dat zijn ook gewoon mensen.
        Je komt over als Adolf Hitler en wat hij wel niet van joden dacht.
        Last edited by Snuff-Sann; 20-03-2010, 10:14.

Comment

• Gefeliciteerd snuff

Zo overrated zijn shrugs niet want ze staan bij elke fatsoenlijke bb in een trainingsschema. Ben het met je eens dat ook je traps mee groeien ook zou je geen shrugs doe.
          Maar traps isoleren dmv shrugs kan zeker geen kwaad.

Het fenomeen ''beachboys'' bestaat al zo lang ik hier aangemeld ben. Jij ben hier al een jaar of 3 aangemeld waarom stoor je je er nog aan? begrijp dat niet, zonde van je energie.
          Kan je beter ergens anders in steken.
          Last edited by Ashley; 20-03-2010, 12:03.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
            Gefeliciteerd snuff

Zo overrated zijn shrugs niet want ze staan bij elke fatsoenlijke bb in een trainingsschema. Ben het met je eens dat ook je traps mee groeien ook zou je geen shrugs doe.

Het fenomeen ''beachboys'' bestaat al zo lang ik hier aangemeld ben. Jij ben hier al een jaar of 3 aangemeld waarom stoor je je er nog aan? begrijp dat niet, zonde van je energie.
            Thnx Ash, we zijn er nog niet natuurlijk maar mijn doel is in ieder geval bereikt.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Gefeliciteerd snuff

Heb je mijn traps gezien? Die zijn er echt niet vanwege shrugs. Dat is deadliften/stiff legged deadliften. De traps groeien vanzelf wel als je zwaar genoeg traint. Kun je beter een rug oefening toevoegen voor bepaalde delen zoals de onderkant Lats ofzo. Iets waar je visueel bij veel mensen slechte ontwikkeling ziet en waar extra aandacht wel zin heeft.

Meeste beachboys negeer ik. Maar als ze over AS gaan lullen reageer ik wel. DSO en ik hebben het er de laatste tijd over dat er een enorm verschil is met paar jaar terug. Toen was AS gebruik iets waar op neer gekeken werd en ten strengste afgeraden. Laatste maanden lijkt het opeens dat jan en alleman opeens kuurt. En dan niet eens gasten met doelstellingen waarvan je zou zeggen dat ze AS nodig hebben. Dan blijven die gasten nog koppig en dom bezig en dan wordt het op een gegeven moment een kwestie wie niet horen wil moet maar voelen.

Comment

Heb je mijn traps gezien? Die zijn er echt niet vanwege shrugs. Dat is deadliften/stiff legged deadliften. De traps groeien vanzelf wel als je zwaar genoeg traint. Kun je beter een rug oefening toevoegen voor bepaalde delen zoals de onderkant Lats ofzo. Iets waar je visueel bij veel mensen slechte ontwikkeling ziet en waar extra aandacht wel zin heeft.

Meeste beachboys negeer ik. Maar als ze over AS gaan lullen reageer ik wel. DSO en ik hebben het er de laatste tijd over dat er een enorm verschil is met paar jaar terug. Toen was AS gebruik iets waar op neer gekeken werd en ten strengste afgeraden. Laatste maanden lijkt het opeens dat jan en alleman opeens kuurt. En dan niet eens gasten met doelstellingen waarvan je zou zeggen dat ze AS nodig hebben. Dan blijven die gasten nog koppig en dom bezig en dan wordt het op een gegeven moment een kwestie wie niet horen wil moet maar voelen.
                Dacht dat je deadliften op een laag pitje had gezet omdat je last van je onderrug hebt? Hm, blijkbaar iets verkeerd gedaan...
                Shrugs is een hele goede oefening voor de boven- en binnenkant van je rug, hoe je het nu went of keert. Vooral voor mensen die niet aan deadliften doen, en daarmee hoef je echt niet fout bezig te zijn. Zie je wel dat je niet ALLES van training afweet.

En je bent zelf wel verstandig bezig met AS???
                Je doet voldoende research, kijkt naar de mogelijke risico's en gevaren, probeert het rustigjes aan op te bouwen en verwacht niet dat je het binnen een jaar voor elkaar hebt???
                Sorry, maar denk dat je dat dus niet doet. Kun je anderen wel gaan lopen aanvallen maar ros je zelf dan eerst maar af en noem jezelf maar teringjong en bosmongool.

Comment

• Snuff, dat van die shrugs heeft Falstyr echt niet fout. Het is zo'n minimale toevoeging aan een schema met deadlifts en andere zware compounds dat het niet echt de moeite is.
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Dacht dat je deadliften op een laag pitje had gezet omdat je last van je onderrug hebt? Hm, blijkbaar iets verkeerd gedaan...
                    Ik ben ashley niet. deadlift staat niet op een laag pitje bij mij. ik doe het 2x in de week omdat ik het weer aan het opbouwen ben nu me linkerhand weer zo goed als genezen is. Iets wat niet kwam door deadliften maar door Strongman trainingen. Get your facts straight.

En shrugs hebben een minimale toevoegen. Zijn alleen nuttige als beetje afwisseling in een kracht schema, maar zelfs dan heb je er weinig aan. Voor massa...kom op zeg. Doe even serieus. Gaat toch niet denken dat Shrugs echt iets toevoegen huh? Kun je beter gewoon Face Pulls doen. Of als je een specifiek achterlopend deel van je rug recht wil trekken daar wat meer aandacht aan besteden.

En je bent zelf wel verstandig bezig met AS???
                    Je doet voldoende research, kijkt naar de mogelijke risico's en gevaren, probeert het rustigjes aan op te bouwen en verwacht niet dat je het binnen een jaar voor elkaar hebt???
                    Sorry, maar denk dat je dat dus niet doet. Kun je anderen wel gaan lopen aanvallen maar ros je zelf dan eerst maar af en noem jezelf maar teringjong en bosmongool.
                    Ik heb tenminste langer termijn doelen. Doelen die je niet eens kan bereiken zonder AS. Als ik die 1 jarige kuur achter de rug zal hebben ben ik nog lang niet waar ik zijn moet. En ja ik heb mijn kuren rustig opgebouwd. Het liefst zou ik nu meteen al een jaar gaan kuren, maar dat mag niet omdat het lichaam eerst moet wennen. Dus ik bouw het gewoon op zoals het maximale toelaatbaar is.

Heel wat anders dan idioten die even in 2 maandjes klaar willen zijn voor de zomer. Ik weet de risico's, ik werk er ook hard voor en ik heb geduld. Wederom totaal niet te vergelijken met dwazen die van een sukkelige dealer wat kopen en dan hier vragen of hun kuur goed is terwijl het nergens op slaat omdat ze voor de zomer een lichaam willen hebben die je met voeding en training ook in 3 maanden kan behalen zonder AS.
                    Last edited by Falstyr; 20-03-2010, 13:11.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Snuff, dat van die shrugs heeft Falstyr echt niet fout. Het is zo'n minimale toevoeging aan een schema met deadlifts en andere zware compounds dat het niet echt de moeite is.
                      Sorry Rev, maar ik doe geen deadlifts, dus is shrugs voor mij een goede aanvulling op mijn rug-sessie.

Comment

• Ik zei ook in een schema met deadlifts
                        Groeten

Comment

• Deadlifts en shrugs...wat een vergelijking. En dan zeggen dat ik niet alles van sport weet. *rolls eyes*

Comment

Ik ben ashley niet. deadlift staat niet op een laag pitje bij mij. ik doe het 2x in de week omdat ik het weer aan het opbouwen ben nu me linkerhand weer zo goed als genezen is. Iets wat niet kwam door deadliften maar door Strongman trainingen. Get your facts straight.

En shrugs hebben een minimale toevoegen. Zijn alleen nuttige als beetje afwisseling in een kracht schema, maar zelfs dan heb je er weinig aan. Voor massa...kom op zeg. Doe even serieus. Gaat toch niet denken dat Shrugs echt iets toevoegen huh? Kun je beter gewoon Face Pulls doen. Of als je een specifiek achterlopend deel van je rug recht wil trekken daar wat meer aandacht aan besteden.

Ik heb tenminste langer termijn doelen. Doelen die je niet eens kan bereiken zonder AS. Als ik die 1 jarige kuur achter de rug zal hebben ben ik nog lang niet waar ik zijn moet. En ja ik heb mijn kuren rustig opgebouwd. Het liefst zou ik nu meteen al een jaar gaan kuren, maar dat mag niet omdat het lichaam eerst moet wennen. Dus ik bouw het gewoon op zoals het maximale toelaatbaar is.

Heel wat anders dan idioten die even in 2 maandjes klaar willen zijn voor de zomer. Ik weet de risico's, ik werk er ook hard voor en ik heb geduld. Wederom totaal niet te vergelijken met dwazen die van een sukkelige dealer wat kopen en dan hier vragen of hun kuur goed is terwijl het nergens op slaat omdat ze voor de zomer een lichaam willen hebben die je met voeding en training ook in 3 maanden kan behalen zonder AS.
                            Je kunt lullen als brugman bro maar je propt een jaar lang middelen je lichaam in die slecht voor je hart zijn terwijl je hartpatientje bent.
                            Dat vind ik nog stommer dan dat iemand voor 2 maanden een kuurtje doet om er toppie uit te zien tijdens de zomerdagen.

Comment

• Maar zo'n beach gevalletje heeft geen doel.
                              ik heb wel een doel en ben er bereid voor me leven te laten als het moet ipv spijt te hebben omdat ik me door iets heb laten terug houden en bij voorbaat al faal. Mijn beslissing is om mee te doen aan wedstrijden en dat staat een stuk hoger dan er beetje bij te lopen op het strand.

Comment

Maar zo'n beach gevalletje heeft geen doel.
                                ik heb wel een doel en ben er bereid voor me leven te laten als het moet ipv spijt te hebben omdat ik me door iets heb laten terug houden en bij voorbaat al faal. Mijn beslissing is om mee te doen aan wedstrijden en dat staat een stuk hoger dan er beetje bij te lopen op het strand.
                                Er goed lopen in de zomer is toch ook een doel? Ik ben ook een "beachboy", maar ik heb zeker ook doelen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X