Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Lees even wat Halo- Halotestin is en doet.. Reken dan uit wat en hoeveel Test het bij elkaar is in week 15 ... Dan nogmaals zeggen, dat je het geloofd....
    ok...

Comment

• 20iu hgh & 20iu insuline per dag. Yeah right.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        20iu hgh & 20iu insuline per dag. Yeah right.

Domme knulletje, heb je nu altiiiiiijjjjjjd gelijk. Hehehe
        Ja word ook meer gebruikt voor de powerlifters en zeer toxic voor lever

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
          Domme knulletje, heb je nu altiiiiiijjjjjjd gelijk. Hehehe
          Ja word ook meer gebruikt voor de powerlifters en zeer toxic voor lever
          man , man als je daar zoveel van moet nemen dan kan je je opsluiten thuis hoor.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
            man , man als je daar zoveel van moet nemen dan kan je je opsluiten thuis hoor.
            Ja generalix, neem mn woordjes terug. excuus

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
              20iu hgh & 20iu insuline per dag. Yeah right.
              Dat van die HGH is een ding, maar ik ken mensen die per dosis nog meer iu insuline krijgen joh.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Ja en dat kan nu weer wel.... Dat is n product waar je aan moet wennen.... Maar buiten dit mannen zo word wel heel Snuff zn topic n beetje verbouwd he? Beetje lullig voor hem...

Comment

• Goed punt. Bij deze is het offtopic gelul schluss.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Hm, ik vond het eigenlijk wel leuk om te lezen hehehe.
                    Zal er strakjes ook even op reageren, moet nu ff m'n spullen in orde maken want ik ga naar mijn hunny-bun.
                    Laterzzzz.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Een gram is gestoord veel he gabber.
                      Ik moet dit ontkennen, de effectieve dosis van testosteron is t/m 1000mg.
                      Originally posted by Knulletje View Post
                      Nee Snuff bijwerkingen heb je niet gelijk in het begin hoor.. Kan ook bijna niet, omdat het dan nog niet optimaal bezig is.. Meestal merk je het,(bij spuiten) na n week of 6- 8 pas.. Bij tabs natuurlijk veel eerder, omdat die ook weer veel eerder in je systeem zitten. En veel sneller optimaal werken.. Bij tabs, kun je het soms al bij week 1-2 merken....
                      We zullen afwachten dan maar.

Donkere urine = idd de tren.. Let op je nieren (rugpijn), en/of als je pijn krijgt in je onderbuik... Zolang de urine alleen in de ochtend donker is, maakt het niet zoveel uit.. Word het de hele dag zo is het niet goed, dan raken je nieren vergiftigd.. Maar met 6 weken kan het bijna niet hoor, het kan natuurlijk ook al die vitamines zijn die jij neemt, dat die je urine zo kleuren... Zolang het niet zeer doet? Zou ik me er niet druk om maken maatje....
                      Doe ik ook niet hoor buddy, tis inderdaad aleen in de morgen, en tis niet zo heel erg donker, overdags drink ik veel water en dan is het verdwenen.

Originally posted by sch00m View Post
                      Interessant onderzoekje Dom. Maar het gaat daar wel puur en alleen om test-e zonder kickstart en geen andere test esthers. Maar je gaat je wel afvragen wat er zou gebeuren bij 1200. :P
                      Zo wil ik het ook gaan gebruiken, oke met ephedrine en 6 weken winstrol maar zeker niet met een kickstart.

Originally posted by Revius View Post
                      Volgens mij zag ik laatst een topic op DBB van iemand die 2500mg test wou gebruiken, weet niet of je daar wat aan hebt, dan zoek ik hem voor je op?
                      Wat denk je zelf Rev?
                      Ik ben wel goed maar niet gek.

Originally posted by sch00m View Post
                      2500mg enanthaat per week? R.I.P
                      Precies.

Originally posted by blocktoblock View Post
                      hoger dan 1gram geen meerwaarde zonder slin had ik gelezen.

btw wat zijn je stats?
                      Was ook niet van plan hoger te gaan, mocht ik het doen is 1 gram de limiet.
                      Morgenochtend weer een wekelijkse stats-vermelding.
                      Kan er geen vinden???
                      Onzin, er zijn er genoeg, en wat dacht je van mijn profiel, daar al gekeken?
                      Pfff, je moet ze ook alles uitleggen he.

Van wie, van Snuff? Die staan er wel hoor.... Maar die gaan zo snel omhoog, dat hij het met schrijven niet meer bij kan houden hehehe...
                      Inderdaad, zit in een bulkkuur dus zal het dag na dag anders zijn.

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Goed punt. Bij deze is het offtopic gelul schluss.
                      Was niet echt offtopic Atta kerel.
                      Het ging over AS.

Comment

• dan ben je bij je cick en dan ga je meteen op bodynet

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          dan ben je bij je cick en dan ga je meteen op bodynet
                          Hahaha, jah kerel, ben vrij verslaafd hehehe.
                          Sex komt straks, moet nog ff douchen.

Comment

• Met die post die je had gequote wou ik vragen of je interesse had om die discussie te lezen
                            Tuurlijk niet om dat te zetten, zo laag heb ik je niet zitten

Maar helaas kon ik hem toch niet vinden, dus ja
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              Met die post die je had gequote wou ik vragen of je interesse had om die discussie te lezen
                              Tuurlijk niet om dat te zetten, zo laag heb ik je niet zitten

Maar helaas kon ik hem toch niet vinden, dus ja
                              Weet ik wel dude, als ik het doe is 1 gram echt de top.
                              Ben gewoon zeer benieuwd wat het brengt.
                              Mijn huidige kuur is nog niet afgelopen maar ik heb het vermoeden niet echt gevoelig voor bijwerkingen te zijn.
                              Het blijkt zelfs dat 1 gram per week een veel grotere gain bewerkstelligt en zal na de kuur veel meer worden behouden.
                              Morgen ga ik me er helemaal in verdiepen.

Comment

• Vandaag rug en biceps training.
                                Maar de vraag was, zou mijn pees in mijn arm het gaan houden.
                                Ik ben totaal geen mannetje dat zich maar 50% geeft tijdens een training, nee ik ga all the way, mijn hart moet sneller gaan kloppen, ik moet gaan hijgen, zweten, ik moet in mijn zone terechtkomen waar de wereld er niet meer is enkel en alleen maar mezelf en het ijzer, dan ben ik in mijn hum.
                                Dus ook vandaag met een zeurende pees geen terughoudendheid.
                                Kort samengevat heb ik geen slechte training gehad, maar mijn arm voelde nog steeds pijnlijk aan. Gelukkig kon ik het ontwijken, alleen de lat pulldown rear moest ik laten schieten, dat ging voor geen meter, teveel last van m'n pees. Heb nu wel meer dan 2 dagen om te herstellen.

Hier mijn schema:

Back:

Cable Close Grip Pulldown 5x10:
                                70, 75, 80, 85 (1xforced), 90x6reps kg PR

Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
                                55, 60, 65, 70 (1xforced) kg PR

Cable Seated Row Close Grip 4x10:
                                100, 120, 140, 152 (3xforced) kg PR

Dumbbell Shrugs 4x15:
                                32, 32, 32, 32 kg (each hand)

Lower Back Machine 4x15:
                                65, 75, 85, 85 kg

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
                                35, 40, 45, 50x6reps kg PR

Standing High Pully Cable Curl 4x10:
                                12,5, 15, 20x8reps, 20x6reps kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                                14, 16, 18x6reps, 20x5reps kg

Weer een aantal PR-etjes, dit betekent dat mijn kracht nog steeds aan het toenemen is, en dat met een handicap.
                                Op zich ben ik weer niet ontevreden.
                                Van het weekend lekker rusten, alleen maar eten en niksen hehehe.
                                Ga wel mijn intake weer opvoeren want ben weer aardig aangekomen.
                                Zal ipv 3 oatcakes er 5 per dag naar binnen werken. 2 extra oatcakes geeft een calorie toename van 240 kcal. Ben heel erg blij met zoiets als oatcakes.
                                Laterzzzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X