Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Maar zo'n beach gevalletje heeft geen doel.
    ik heb wel een doel en ben er bereid voor me leven te laten als het moet ipv spijt te hebben omdat ik me door iets heb laten terug houden en bij voorbaat al faal. Mijn beslissing is om mee te doen aan wedstrijden en dat staat een stuk hoger dan er beetje bij te lopen op het strand.
    Het is maar wat voor doel je voor ogen hebt als gebruiker.
    Jou doel is om zo zwaar mogelijke gewichten te verplaatsen en meedoen aan wedstrijden....niks mis mee. 99,9% van de gebruikers hier willen een bb fysiek hebben...ook niks mis mee.
    In mijn ogen niet tenminste, waarom ben jij dan zo denegrerend naar de doelen van een ander?

Je moet niet vergeten je bent volgens mij de enige die hier as gebruikt puur voor kracht en niet voor fysiek.

Als je dat off topic gelul zat ben snuff moet je het zeggen!

Dat jij shrugs verspilde moeite vind wil niet zeggen dat ze nutteloos zijn voor een bb.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      In mijn ogen niet tenminste, waarom ben jij dan zo denegrerend naar de doelen van een ander?
      Als mensen serieuze doelstellingen hebben zoals Snuff en mij ben ik de laatste die er commentaar op zal hebben. Maar de meesten hebben geen echte doelen. De doelen die zij hebben kunnen ze prima zonder AS bereiken in niet al te lange tijd. En voor die mensen kan ik geen begrip op brengen.

Comment

• Kan zijn dat ik er overheen heb gelezen hoor Snuff, maar wat zijn eigenlijk je je doelen met je derde kuur. En dan bedoel ik natuurlijk wel iets specifieker dan 'groter worden'. Heb je een bepaald gewicht voor ogen, plannen met je bf? Kortom waar ga je je aandacht vooral op richten?
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          Kan zijn dat ik er overheen heb gelezen hoor Snuff, maar wat zijn eigenlijk je je doelen met je derde kuur. En dan bedoel ik natuurlijk wel iets specifieker dan 'groter worden'. Heb je een bepaald gewicht voor ogen, plannen met je bf? Kortom waar ga je je aandacht vooral op richten?
          Ik weet dat met wat ik wil er nog wel het een en ander aan massa bij kan.
          Zolang ik onder de 18% BF blijf zal ik bulken.
          Het kan heel goed dat ik pas tevreden ben wanneer ik op 140kg sta.
          Het lijkt veel maar na het bulken komt het cutten en dan gaat er weer het een en ander van af.
          Wanneer ik de massa toereikend vind zal ik mijn arsenaal aan AS veranderen en worden middelen aangesproken die mijn lichaam moeten gaan 'polijsten'.
          Na deze kuur kan ik gemakkelijk 7,5kg verliezen, dit betekent dan een gain van 10 kilo, tenminste als ik op de 120kg eindig.
          Eerste kuur 5 kilo overgehouden, tweede kuur 10 en hopelijk met mijn derde kuur ook weer 10.
          Dan zou ik op een lichaamsgewicht van 120kg komen maar dan is de vraag, wat is mijn BF dan, en vind ik de hoeveelheid massa genoeg?
          Laat ik er eerst maar voor zorgen om zoveel mogelijk winst uit deze kuur te halen en me gaan voorbereiden op de derde.

Comment

• Hier mijn schema van vandaag:

Chest

Dumbbell Press Flat 4x10:
            30, 32, 32, 32 kg

Dumbbell Press Incline 4x10:
            26, 28, 30, 32x8reps kg PR

Dumbbell Fly’s 4x10:
            20, 22, 24, 26x8reps kg

Triceps

Cable Pushdown 4x10:
            30x20reps, 35, 40, 45 kg PR

Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
            25, 30, 35x8reps, 35x7reps, 25x12reps kg

Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
            10, 12,5, 15, 20x6reps kg

Kracht neemt nog steeds toe, PR op de borst en PR op de triceps.
            Had een goede training vandaag, geen last van opspelende spieren, gewrichten of pezen.
            Laterzzzz.

Comment

• Gaat lekker ouwe snufferd. I wish you all the gains in the world!
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                Gaat lekker ouwe snufferd. I wish you all the gains in the world!
                Sterkte aan jou toegewenst Kev, ik leef met je mee bro.

Comment

• Vandaag waren mijn benen weer aan de beurt.
                  Op squats na best wel zwaar getraint alleen niet voluit omdat ik nog steeds lichtelijk iets voel in mijn linker bovenbeen. Het ging wel heel wat beter vergeleken met vorige week, maw zit er dus grote verbetering in het herstel.
                  De leg curl ging wel heel erg lekker en maakte ik daarop een persoonlijke verbetering. Ben ik best wel blij om daar mijn hamstrings toch iets minder zijn dan de rest van mijn beenspieren.
                  Ook mijn achilles in mijn linkervoet is aan de beterende hand en daardoor kon ik de kuit-oefening qua gewicht wat opvoeren.
                  Afijn, hier mijn schema:

Legs:

Smith Machine Squats 6x10:
                  40x20reps, 60, 80, 100, 120, 40x20reps kg

Machine Seated Leg Press 5x10:
                  30repsx50 kg
                  100, 120, 140, 160, 180 kg

Leg Extension 4x10:
                  50kgx20reps
                  80, 85, 90, 95 kg

Machine Seated Leg Curl 4x10:
                  75, 80, 85, 90 (2xforced) kg PR

Glute Machine 4x10:
                  40, 45, 50, 55 kg

Calves:

Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
                  50, 55, 60, 65 kg

Gisteren weer 500mg test gezet, dit betekent nog 2x en dan is het voorlopig weer voorbij met m'n reet te mishandelen.
                  Ach ja, eind juni start mijn derde kuur dus dat wordt weer een dolle boel hehehe.
                  Morgen abs en delts en donderdag rust.
                  Laterzzzzz.

Comment

• Waar heb je precies last in je bovenbeen?
                    Groeten

Comment

• Wat voel je dan in het been? Ik had lichte steken boven been. En als ik me been gedeeltelijk draaide...staand de hak naar het andere been brengen als het ware. Toen waren de steken erg heftig. En met squaten zelf was het ook niet prettiger. Heb gewoon door kunnen trainen, maar sinds ik gestopt ben in dat been te injecteren is de pijn geheel verdwenen.

Misschien dat dit enigsinds overeenkomt met jouw?

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                        Waar heb je precies last in je bovenbeen?
                        Echt helemaal bovenin, weet niet precies wat daar zit maar tis ter hoogte van waar mijn derde been zit.

Comment

Wat voel je dan in het been? Ik had lichte steken boven been. En als ik me been gedeeltelijk draaide...staand de hak naar het andere been brengen als het ware. Toen waren de steken erg heftig. En met squaten zelf was het ook niet prettiger. Heb gewoon door kunnen trainen, maar sinds ik gestopt ben in dat been te injecteren is de pijn geheel verdwenen.

Misschien dat dit enigsinds overeenkomt met jouw?
                          Hm, zou best eens kunnen. Ik kan er ook gewoon mee trainen, ook heel zwaar squatten, dan is de pijn ook na de training voor een dag weg en daarna komt het weer opzetten.

Comment

• Qua hoogte waar het zit is ongeveer gelijk. Eerste opwarm set of 2 met squat was altijd erg pijnlijk. moest het echt rustig en gestaag doen. Daarna was het stuk minder en kon het knallen. Zou gewoon 2-3 injecties niet in het been zetten...maar bedenk me nu...jij zette toch niet in het been?

Comment

Qua hoogte waar het zit is ongeveer gelijk. Eerste opwarm set of 2 met squat was altijd erg pijnlijk. moest het echt rustig en gestaag doen. Daarna was het stuk minder en kon het knallen. Zou gewoon 2-3 injecties niet in het been zetten...maar bedenk me nu...jij zette toch niet in het been?
                              Nee man, in m'n reet, HCG gaat in m'n benen.

Comment

• dat zet je toch niet IM? Lijkt me sterk dat HCG irritaties zoals dat zou kunnen geven. Heel anders dan lading werkstof in de spier te zetten. Zou het ook niet meer weten wat het dan zou kunnen zin.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X