Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mogge.
    Zoals elke zaterdagmorgen ook vandaag weer een update van mijn persoonlijke stats.
    Oke, tis niet zo uitgebreid maar genoeg om te laten zien of ik groei of niet.
    Natuurlijk kijk ik ook in de spiegel (wherever there's a mirror I look) of er verandering plaatsvind.

Gewicht: 106,4 kg
    Taille: 97 cm
    Nek: 45 cm
    BF: 16,1 %

Min BF is in 1 week met 2% gezakt. Dit komt omdat ik zwaarder ben geworden, namelijk 1,4kg meer dan afgelopen zaterdag, mijn nek-dikte is aan het toenemen en ook mijn taille is met 1 cm afgenomen.
    Dat is natuurlijk ff niet verkeerd he.
    Ik heb nu een vetvrije-massa van bijna 90kg (88,9kg)
    Ik ben wel degelijk aan het groeien nu, alles wordt voller, vooral m'n schouders en borst.
    Na bijna drie weken kuren gaat het nog steeds heel erg goed.
    Laten we hopen dat het zo blijft.
    Laterzzzzzz.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Mogge.
      Zoals elke zaterdagmorgen ook vandaag weer een update van mijn persoonlijke stats.
      Oke, tis niet zo uitgebreid maar genoeg om te laten zien of ik groei of niet.
      Natuurlijk kijk ik ook in de spiegel (wherever there's a mirror I look) of er verandering plaatsvind.

Gewicht: 106,4 kg
      Taille: 97 cm
      Nek: 45 cm
      BF: 16,1 %

Min BF is in 1 week met 2% gezakt. Dit komt omdat ik zwaarder ben geworden, namelijk 1,4kg meer dan afgelopen zaterdag, mijn nek-dikte is aan het toenemen en ook mijn taille is met 1 cm afgenomen.
      Dat is natuurlijk ff niet verkeerd he.
      Ik heb nu een vetvrije-massa van bijna 90kg (88,9kg)
      Ik ben wel degelijk aan het groeien nu, alles wordt voller, vooral m'n schouders en borst.
      Na bijna drie weken kuren gaat het nog steeds heel erg goed.
      Laten we hopen dat het zo blijft.
      Laterzzzzzz.
      zeer mooi snuf

Comment

• Snuff,

ik kan het in die 67 pagina's zo snel niet terugvinden, maar je nam toch voor de training een pijnstiller?
        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
          Snuff,

ik kan het in die 67 pagina's zo snel niet terugvinden, maar je nam toch voor de training een pijnstiller?
          Ja, maar dat was een discussie in mijn eerste topic bro.
          Ik nam inderdaad net voor de training een pijnstiller, niet zozeer om pijn tegen te gaan maar meer om mijn bloed dunner te maken.
          Wanneer je kuurt neemt het aantal rode bloedlichaampjes toe waardoor je bloed dikker wordt. Er deden zich verhalen de ronde dat men hierdoor een verhoogde kans had op een hartaanval en bloedcirculatie-problemen.
          Het nemen van een pijnstiller zoals aspirine zou het bloed dunner maken waardoor die kans dus afnam.
          Maar er is echter een bijwerking. Pijnstillers zijn ontzettend slecht voor je maag. Het zorgt ervoor dat je maagwand onstabiel wordt, slijm dat bescherming bied verdwijnt, waardoor maagzuur vrij spel heeft en daardoor je maagwand kan aantasten.
          Dit was reden genoeg om er mee te nokken.

Comment

• Ik neem Ascal 100 Snuff... Geen probleem, voor je maag.... Ascal word gebruikt door hartpatienten, om het bloed te verdunnen.. En is eigenlijk maar n kinder aspirine..Is maar 100mg ..... mmmm ideetje ?

Comment

• Thnx.

Dat is exact het punt dat ik wilde aanvoeren, wanneer je het nu nog zou doen
              En dan als alternatief: een halve kinderasperine per dag.
              Heb mogen vernemen van cardiologen dat ze het zelf doen, om dezelfde reden. Minus het steroidsverhaal dan.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                Ik neem Ascal 100 Snuff... Geen probleem, voor je maag.... Ascal word gebruikt door hartpatienten, om het bloed te verdunnen.. En is eigenlijk maar n kinder aspirine..Is maar 100mg ..... mmmm ideetje ?
                Yeah, great idea buddy.
                Moet er wel bij zeggen dat pijnstillers je bloed dus niet dunner maken.
                Het wordt wel gedacht maar is dus niet zo. Pijnstillers zoals apirine en ibuprofen e.d. stoppen het stollen van bloed, das weer net ff wat anders.
                Originally posted by Osterich View Post
                Thnx.

Dat is exact het punt dat ik wilde aanvoeren, wanneer je het nu nog zou doen
                En dan als alternatief: een halve kinderasperine per dag.
                Heb mogen vernemen van cardiologen dat ze het zelf doen, om dezelfde reden. Minus het steroidsverhaal dan.
                You're welcome mate.

Comment

• Wil nog ff wat kwijt over mijn HCG gebruik.
                  Zoals jullie weten injecteer ik dus dagelijks 100 IU.
                  Ik moet zeggen dat deze methode buitengewoon goed werkt.
                  Ook het injecteren is een peuleschil, in mijn benen gaat het gesmeerd, voel niks, ook geen naweeen en je ziet er niets van.
                  Heb echt nergens last van, mijn nuts zijn ook helemaal oppie toppie.
                  Dit zal een vaste basis voor al mijn volgende kuren zijn.
                  Ik ben gewoon geen voorstander van het laten stressen van je ballen.
                  Ik bedoel dus wanneer je eerst je ballen laat krimpen, ze dus in een coma schopt, om ze vervolgens weer met een vrij hoge dosis HCG wakker te schudden, om ze dan weer in een coma te brengen en met HCG weer wakker te maken, en ga zo maar door, das toch niet goed voor je ballen, dat gebeurd in het echt toch ook niet? Mij lijkt het vrij ongezond en onverantwoord.
                  Wat ik dus doe is ze op stand-by zetten, althans niet mijn ballen maar de leydig-cellen. Deze worden door het LH-Hormoon gestimuleerd om test te produceren. Nu neemt HCG die taak over, echter produceren ze niet omdat er genoeg testosteron in het lichaam aanwezig is. Ik laat ze niet slapen, nee ze zijn klaarwakker en ready om weer aan de slag te gaan. Ze mogen van mij dus niet op vakantie, of naar huis, ze blijven gewoon op hun werkplek waar ze wachten totdat het lichaam weer testosteron nodig heeft. Dat zal twee weken na laatste injectie zijn.
                  Aangezien ze helemaal klaar staan om weer aan de slag te gaan zal het herstel veel sneller verlopen.
                  Ook hebben mijn ballen geen stress ondervonden gedurende de hele kuur.
                  Zo, moest ik ff kwijt.
                  Laterzzzzz.

Comment

• Dat is mooi verwoordt bro, ben blij dat het helpt voor u , heb ik er toch mijn tijd niet voor niks ingestoken.
                    Wat betreft de discussie over 1 gram test per week, ken genoeg mensen die op 1 gram of meer zitten maar dat is dan meestal in combinatie met hgh.
                    De kuren dat gepost zijn, tja dat zijn fabeltjes volgens mij, dat kan je lichaam niet aan en verwerkt krijgen, 24iu hgh daar kan ik nog inkomen, zeker als je rond de 130 kilo weegt en je wilt nog gainen . De profs zullen wel serieuse dosissen in hun lichaam gepompt hebben maar ik denk dat dat enkel in hun begin periode was, toen ze nog niet veel achtergrond hadden over as gebruik. Je mag ook niet vergeten dat de meeste leven van hun bodybuilding, ze gaan niet werken, een dag bestaat uit, opstaan, eten, trainen, eten, rusten, trainen, eten en slapen.Wij gewone mensen moeten nog gaan werken, hebben een gezinsleven en kunnen niet leven van ons bb leven, het is een hobby voor ons.

Voeding is de basis mensen, als dat niet in orde is mag je jaren trainen er zal geen gram bijkomen, misschien wel in het begin,maar na 2 jaar is het gedaan.
                    Dat je nog geen sides hebt kan ik inkomen snuff, ik had ook nooit sides , maar die komen wel met de jaren plus dat je lichaam binnen x aantal kuren het precies gaat afstoten en je extreem begint te reageren op as, en dan bedoel ik enkel de sides

Grtz
                    stil growing

Comment

• Snipke.. Ook al weeg je 130 hoef je nog niet zo bizar hoog te gaan met hgh ook hoor.. Ja als proff misschien, maar zoals wij hebben aan 5iu pd ook wel zat.. HGH is niet zozeer gerelateerd aan lichaamsgewicht zoals n as kan zijn.... Verder hele goede en duidelijke berichten mannen, Snip en Snuff...
                      Keurig verwoord ook..

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                        Dat is mooi verwoordt bro, ben blij dat het helpt voor u , heb ik er toch mijn tijd niet voor niks ingestoken.
                        Wat betreft de discussie over 1 gram test per week, ken genoeg mensen die op 1 gram of meer zitten maar dat is dan meestal in combinatie met hgh.
                        De kuren dat gepost zijn, tja dat zijn fabeltjes volgens mij, dat kan je lichaam niet aan en verwerkt krijgen, 24iu hgh daar kan ik nog inkomen, zeker als je rond de 130 kilo weegt en je wilt nog gainen . De profs zullen wel serieuse dosissen in hun lichaam gepompt hebben maar ik denk dat dat enkel in hun begin periode was, toen ze nog niet veel achtergrond hadden over as gebruik. Je mag ook niet vergeten dat de meeste leven van hun bodybuilding, ze gaan niet werken, een dag bestaat uit, opstaan, eten, trainen, eten, rusten, trainen, eten en slapen.Wij gewone mensen moeten nog gaan werken, hebben een gezinsleven en kunnen niet leven van ons bb leven, het is een hobby voor ons.

Voeding is de basis mensen, als dat niet in orde is mag je jaren trainen er zal geen gram bijkomen, misschien wel in het begin,maar na 2 jaar is het gedaan.
                        Dat je nog geen sides hebt kan ik inkomen snuff, ik had ook nooit sides , maar die komen wel met de jaren plus dat je lichaam binnen x aantal kuren het precies gaat afstoten en je extreem begint te reageren op as, en dan bedoel ik enkel de sides

Grtz
                        Hm ja, vind dit eigenlijk ook wel mooie woorden.
                        Zekers, wij hebben ook ons sociale leven met werk en gezin.
                        Al moet ik wel zeggen dat het ervoor gaan bij mij wel extreme vormen heeft aangenomen. Ik leef dus echt voor mijn sport en het doel die ik voor ogen heb, al het andere is bijzaak. Tis wel belangrijk natuurlijk en zal het ook altijd voor 100% aangrijpen maar mijn sport is nummer 1.
                        Ik ben nog niet zo lang aan het kuren dus heb ik geen ervaring voor langere duur en ik neem het graag van je aan Snip dat bijwerkingen met de jaren komen alleen is het probleem bij mij dat als ik iets wil ik er ook voor ga en maakt mij het niet uit hoe zolang ik mijn einddoel maar bereik. Tis natuurlijk wel in hoeverre de bijwerkingen een rol gaan spelen in mijn kuur-toekomst. Mocht mijn gezondheid er echter onder lijden dan zal ik ook abrupt stoppen.
                        Maar op dit moment gaat het nog goed dus zal ik het proberen zo te houden.
                        Nog even over die 1 gram test.
                        Op dit moment heb ik nog geen besluit gemaakt, tis slechts een gedachte. Ik zal eerst nog veel gaan surfen op het net en chatten met mensen die op 1 gram zitten of hebben gezeten, zonder HGH.
                        Het bestaat echt, tis geen fabeltje. 1 gram is ook nog steeds binnen een acceptabele effectieve dosering, al lijkt het veel.
                        De reden dat ik met de gedachte speel is omdat ik denk dat ik 1 gram gemakkelijk kan dragen, ik ben niet klein aangelegd, in tegendeel en ondervind op dit moment gewoon geen bijwerkingen van de hoeveelheid AS die ik nu neem. Ik wil er niet mee zeggen dat ik graag bijwerkingen wil hebben maar misschien dat een dosis van 1 gram misschien meer voor mij kan betekenen.

Comment

• @knul : Hgh niet gerelateerd aan gewicht, ik zeg ja en nee. Nergens zijn er onderbouwde studies hoeveel hgh je nu moet nemen, in bb wereld wordt ervan uitgegaan dat 2-3 iu voor vertverlies zorgt en geen spieropbouw maar eens naar de 4-5 iu zou er wel sprake zijn van spieropbouw. Dat zijn de regels in bb landje, maar elke mens is anders, oke bij de ene lukt het maar bij die andere kerel niet. Ik zeg , laat bloedafname doen en vraag naar u groeihormoon waarde en bepaal daaraan wat je nodig hebt.

@Snuff, hey bro, ik herken perfect wat je zegt, bij mij was trainen en eten en leven als een bb ook prioriteit nummer 1. Niet meer samen met het gezin eten, want dan net moet je niet eten, trainen gaat voor alles, rusten gaat voor alles. Je begint egoistisch te leven. En laten we eerlijk zijn, wat is het waard. Nee laat mij maar samen met de kids en de vrouw s avonds samen eten en de dag even overlopen, nu ga ik naar de trainingen en de voetbal van mijn zoon kijken ipv te gaan trainen, zal de dag erna wel gaan trainen.Bij mij had dat buiten proportie aangenomen, want ik wou groot worden.
                          Dan begint het, je vindt geen degelijke kledij meer, ik ben maar 168 cm groot moest dan xxl t shirt kopen maar die zijn dan zo lang dat ze bijna aan mijn knieen kwamen, broeken moesten een maat groter zijn want mijn benen konden er niet in , maar dan liep je rond met een broek die te groot was, hemden, truien enzo verder , allemaal veel te groot kopen .
                          Ik ben wel blijven eten zoals vroeger, minder strikt maar had steeds mijn eiwitten binnen, 2-3 keer per week trainen lukt ook, het moet geen 4-5 keer meer zijn. Maatje large - extra large is goed genoeg voor mij nu.
                          We zullen elkaar nog eens spreken binnen een jaar of 6
                          Maar nu wens ik je veel spieropbouw toe, profiteer ervan bro

Grtz
                          stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                            @knul : Hgh niet gerelateerd aan gewicht, ik zeg ja en nee. Nergens zijn er onderbouwde studies hoeveel hgh je nu moet nemen, in bb wereld wordt ervan uitgegaan dat 2-3 iu voor vertverlies zorgt en geen spieropbouw maar eens naar de 4-5 iu zou er wel sprake zijn van spieropbouw. Dat zijn de regels in bb landje, maar elke mens is anders, oke bij de ene lukt het maar bij die andere kerel niet. Ik zeg , laat bloedafname doen en vraag naar u groeihormoon waarde en bepaal daaraan wat je nodig hebt.

@Snuff, hey bro, ik herken perfect wat je zegt, bij mij was trainen en eten en leven als een bb ook prioriteit nummer 1. Niet meer samen met het gezin eten, want dan net moet je niet eten, trainen gaat voor alles, rusten gaat voor alles. Je begint egoistisch te leven. En laten we eerlijk zijn, wat is het waard. Nee laat mij maar samen met de kids en de vrouw s avonds samen eten en de dag even overlopen, nu ga ik naar de trainingen en de voetbal van mijn zoon kijken ipv te gaan trainen, zal de dag erna wel gaan trainen.Bij mij had dat buiten proportie aangenomen, want ik wou groot worden.
                            Dan begint het, je vindt geen degelijke kledij meer, ik ben maar 168 cm groot moest dan xxl t shirt kopen maar die zijn dan zo lang dat ze bijna aan mijn knieen kwamen, broeken moesten een maat groter zijn want mijn benen konden er niet in , maar dan liep je rond met een broek die te groot was, hemden, truien enzo verder , allemaal veel te groot kopen .
                            Ik ben wel blijven eten zoals vroeger, minder strikt maar had steeds mijn eiwitten binnen, 2-3 keer per week trainen lukt ook, het moet geen 4-5 keer meer zijn. Maatje large - extra large is goed genoeg voor mij nu.
                            We zullen elkaar nog eens spreken binnen een jaar of 6
                            Maar nu wens ik je veel spieropbouw toe, profiteer ervan bro

Grtz
                            Hahaha, Snip over straat met een shirt hangend tot aan z'n knieen en een broek zo groot dat hij voortdurend struikelt.
                            Maarre, alle gekheid op een stokkie. Ik vind dat je een verstandige gozer bent om nu voor je gezinnetje te kiezen, ik weet wat het is om naar het voetbal van je eigen kind te kijken, heb namelijk zelf ook 2 zoons en ben ook bij hun wezen kijken toen ze moesten voetballen, tis een stukje trots dat je bij je draagt en dat zal altijd bij je blijven.
                            Denk ook dat je vrouwtje het een heel stuk aangenamer vind wanneer jullie meer dingen samen kunnen doen zoals met elkaar rond de tafel zitten met een goed maal. Niets anders dan respekt bro van mijn zijde.
                            Voor mij ligt het iets anders. Vorig jaar februarie woonde ik nog samen met mijn vriendin en haar dochtertje. Ik ben toen een d-bol only kuur gestart zonder het aan haar te vertellen. Ik wist hoe zij tegenover AS stond, daarom besloot ik het sneaky te doen, omdat ik toch wilde starten met AS-gebruik. Dat was natuurlijk een domme zet van mij. Toen mijn vriendin er achter kwam waren de rapen gaar en was ze diep teleurgesteld in mij. Ik heb toen mijn eigen stekkie gezocht. Ik woon nu alleen maar heb nog steeds een relatie met haar en zie haar elk weekend. Ze weet van mijn AS-gebruik af omdat ik nu helemaal eerlijk tegen haar ben. Wij houden heel veel van elkaar en willen elkaar niet kwijt. Op dit moment gaat alles heel erg goed tussen ons. Het belangrijkste voor mij nu is ervoor te zorgen dat ik haar overtuig dat ze zich geen zorgen hoef te maken en dat ze mij kan vertrouwen in wat ik doe. Ik zou het mezelf nooit vergeven wil het fout gaan, dus is voor mij de noodzaak haar niet weer teleur te stellen. Ik heb het gevoel dat ze zich steeds meer vertrouwd voelt met mij en m'n AS gebruik. Wie weet kan ik dat in de toekomst combineren met een gezinnetje samen met m'n vriendin en haar dochtertje.
                            Nou, heb genoeg geluld over mijn leventje.
                            Nu weer back on-topic.

Comment

• Snuff is in love
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Snuff is in love
                                Hahaha, ja kerel, ze is de ware voor mij.
                                Heb lang moeten zoeken maar toch nog gevonden, alleen een beetje ver van huis maarja.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X