Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reverse is wel goed snuf

flinke gain man.
    Ga zo door.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
      reverse is wel goed snuf
      Dank u welbeleefd maatske.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Dank u welbeleefd maatske.
        graag gedaan hé

Comment

• Heb jij eigenlijk geen last van dingen die achterlopen qua groei?
          Wat zijn eigenlijk je sterke punten enzo, vroeg me dit zomaar af aangezien je in principe alleen gewicht en bf laat zien.
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            Heb jij eigenlijk geen last van dingen die achterlopen qua groei?
            Wat zijn eigenlijk je sterke punten enzo, vroeg me dit zomaar af aangezien je in principe alleen gewicht en bf laat zien.
            Ten eerste wil ik wel ff doorgeven dat ik een buikje krijg.
            Dat krijg je nu eenmaal als je bulkt met een intake van 7800 kcal.
            Schouders, rug en traps zijn toch wel mijn sterkste punten.
            Benen, armen en borst mogen van mij nog wel groeien.
            Het probleem op dit moment is dat ondanks ik rond de 16% BF zit ik verreweg van droog ben. Het is voor mij nu best wel moeilijk te bepalen waar ik flink heb gegaint. Op gevoel en het voelen van spiergroepen denk ik dat ik het meeste met schouders, rug en borst vooruit ben gegaan deze kuur. Maar ook mijn benen zijn dikker. Na kuur drie ga ik echt op de cuttour en wil dan wel eens zien hoe mijn lichaam eruit komt te zien.

Comment

• Aha, vroeg het me vooral af omdat je flink gaint, zonder in principe "de grote drie" te doen. Hiermee bedoel ik los squatten, deadliften en los benchpress.
              Vooral voor rug vind ik het bijzonder aangezien je dumbbell rows niet echt zwaar kunt doen ivm te lichte dumbbells en ook geen barbell rows doet.
              Vooral kabelwerk dus. Ben benieuwd of er meer in had gezeten als je mogelijkheid had tot de compounds.

Je ging toch nog niet naar een andere gym ivm drukte?
              Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                Aha, vroeg het me vooral af omdat je flink gaint, zonder in principe "de grote drie" te doen. Hiermee bedoel ik los squatten, deadliften en los benchpress.
                Vooral voor rug vind ik het bijzonder aangezien je dumbbell rows niet echt zwaar kunt doen ivm te lichte dumbbells en ook geen barbell rows doet.
                Vooral kabelwerk dus. Ben benieuwd of er meer in had gezeten als je mogelijkheid had tot de compounds.

Je ging toch nog niet naar een andere gym ivm drukte?
                Op dit moment blijf ik nog even waar ik nu zit. Natuurlijk wil ik de grote drie kunnen doen, echter wordt het voor mij onmogelijk mocht ik naar een andere sportschool gaan. Ik ben namelijk niet in het bezit van een auto en openbaar vervoer wordt teveel van het goede. Huidige sportschool is naast m'n werk gevestigd en 10 minuten van huis. Of er meer in had gezeten is koffiedik kijken, ben eigenlijk best wel blij met een gain van 15 kilo hoor.

Comment

• Ja daarom, je gaint goed, maar is natuurlijk puur speculeren of er meer in zou zitten door zwaardere oefeningen. En dat van die gym was ik even vergeten, maar inderdaad afhankelijk van het OV is heel vervelend voor een training.
                  Groeten

Comment

• Misschien geld te verspillen aan sups beter om te gaan investeren in een home gym? :P
                    Ik zit zelf met het idee te spelen een garage box hier beneden te huren en om te bouwen tot gym en dan uitbreiden met strongman spul om buiten mee te kunnen gaan spelen hehe. Maar een Yoke en Log kost ook een paar 100 euries om te laten maken. Laat staan de stones per stuk. Wordt nog even doorsparen hehe.

Comment

• Beter profiteren van andermans spul, haha.
                      Een log alleen is al minimaal 150-200 euro.
                      Groeten

Comment

• Andermans spul betekend dat ik bij anderman moet trainen. Betekend dat ik afhankelijk van anderman ben. Afhankelijk zijn vind ik uitermate kut. Wil kunnen trainen wanneer ik wil en hoe ik wil. Zo zou ik op press dagen door de weeks een log in me schema op kunnen nemen en niet hoeven te kloten met schema indelingen om in het weekend een derde keer te pressen. om iets te noemen :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          Misschien geld te verspillen aan sups beter om te gaan investeren in een home gym? :P
                          Ik zit zelf met het idee te spelen een garage box hier beneden te huren en om te bouwen tot gym en dan uitbreiden met strongman spul om buiten mee te kunnen gaan spelen hehe. Maar een Yoke en Log kost ook een paar 100 euries om te laten maken. Laat staan de stones per stuk. Wordt nog even doorsparen hehe.
                          Sups zijn qua geld niet in vergelijking met toestellen en gewichten.

Comment

• Beter laat dan nooit maar hier nog ff m'n schema van vandaag.
                            Heb wat langer dan normaal in de sportschool doorgebracht omdat ik wat met anderen aan het babbelen was, anderhalf uur werd 2 uur, ach ja tis weekend nou dus kan lekker rusten. Moet wel zeggen dat ik wat vermoeid startte maar ik zei tot mezelf dat ik erna lekker kon gaan relaxen dus ben ik er voor gegaan. Mag wel zeggen dat ik een lekkere training heb doorlopen.

Rug:

Cable Wide Grip Pulldown 7x10:
                            20x35kg
                            75, 80, 85, 90x6reps, 60x12reps, 50x15reps, 40x20reps kg

Cable Seated Row Close Grip 5x10:
                            100x15reps, 130, 160, 160, 100x20reps kg

Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
                            60, 65, 70, 75x8reps kg

Smith Machine Shrugs 4 sets:
                            60x20reps, 80x20reps, 100x15reps, 120x10reps kg

Lower Back Machine 3 sets:
                            30x20reps, 40x15reps, 50x15reps kg

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
                            35, 40, 45, 50 kg PR

Standing High Pulley Cable Curl 5x10:
                            15, 20, 25x6reps, 20, 15 kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                            14, 16, 20, 22x6reps kg PR

JOEPIE!!! Eindelijk is het me dan toch gelukt, 10 volle reps op de 50kg curlbar curl, das een heerlijke PR. Vanaf volgende week laat ik de 35kg voor wat hij is, start ik met 40kg en eindig met 55kg.
                            Ook op de standing dumbbell curl een PR. Ben blij dat mijn biceps progressie maken, daar ik vind dat mijn armen wat achterlopen.

Morgenochtend zoals altijd mijn statsvermelding, hopelijk is mijn taille niet te
                            veel toegenomen. Ik ga in ieder geval dit weekend mijn intake onder de loep nemen en kijken of ik het stukje bij beetje kan afbouwen daar mijn inname zo hoog ligt dat ik merk dat het tijd wordt dit wat te gaan verlagen, maar wel heel rustigjes aan naar beneden halen en rond de 5500/6000 houden.
                            Laterzzzz.

Comment

• Congrats met je PR. Nette row ook. Bij ons is die machine fullstack maar 100 kg.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Nette PR's, vind wel dat de focus bij deze rug training erg op de lats ligt, waarbij de rhomboids bijna helemaal over het hoofd worden gezien.
                                Ik bedacht me net ineens, heb je weleens een bent over row met de curlbar geprobeerd?
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X