Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Is het een spier of een gewricht etc?
    Bij mij weet ik het eigenlijk niet, ik denk een spier en dat er misschien wel een aardig scheurtje inzit, maarja das maar gissen. Daarom wanneer er geen vordering in herstel plaatsvind zal ik ermee naar de dokter moeten want wil hier gewoon vanaf.

Comment

• Breng eens een bezoekje aan een sportmasseur en/of sportarts. Kan soms wonderen verrichten.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
        Breng eens een bezoekje aan een sportmasseur en/of sportarts. Kan soms wonderen verrichten.
        Dat kost centjes kerel.

Comment

• Daar had ik even niet aan gedacht inderdaad.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Snuivert, als je hetzelfde hebt als ik heb ik zojuist een gouden tip gekregen.

Stretch je geblesseerde been door uit te stappen in een lungebeweging, met je goede been uitstappen dus.
            Ik heb het net gedaan en het voelt direct een stuk beter!
            Serieus ik zou het direct doen, gewoon keihard door stretchen.
            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
              Snuivert, als je hetzelfde hebt als ik heb ik zojuist een gouden tip gekregen.

Stretch je geblesseerde been door uit te stappen in een lungebeweging, met je goede been uitstappen dus.
              Ik heb het net gedaan en het voelt direct een stuk beter!
              Serieus ik zou het direct doen, gewoon keihard door stretchen.
              Cheers buddy.
              Zal die tip van jou eens gaan uitvoeren.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Dat kost centjes kerel.

So......als het helpt waarom niet?
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  So......als het helpt waarom niet?
                  omdat hij misschien geen geld op zijn rug heeft groeien? :P

Comment

• Originally posted by bramvermolen View Post
                    omdat hij misschien geen geld op zijn rug heeft groeien? :P
                    Bram, jij snap hem tenminste.

Comment

• Je kunt blijkbaar wel een derde kuur kopen, dus een bezoekje fysio kan ook.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Je kunt blijkbaar wel een derde kuur kopen, dus een bezoekje fysio kan ook.
                        Hoe duur is dat dan....€50,-
                        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                          Dat vinden de meesten van zichzelf, dat ze niet groot genoeg zijn. Dat is de vloek die je met je mee draagt. Het is nooit goed genoeg, kan altijd beter.
                          Ja dat is ook zo, het is nooit genoeg en van jezelf merk je niet dat je breder word.

Net zoals snuff ben ik ook tamelijk groot ( 1,95m). Om dan een bolleke op je biceps te krijgen moet je veel massa bijkomen hoor.

Dan ben ik soms wel jaloers op de korte mannekes met hun korte armpjes.
                          Bij hun komen de spieren beter tot zijn recht en valt meer op.

Er zit dus niets anders op dan vreten, vreten en vreten

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Je kunt blijkbaar wel een derde kuur kopen, dus een bezoekje fysio kan ook.
                            Wie zegt dat ik mijn kuur al kan kopen?
                            Wie zegt dat ik mijn kuur kan kopen en dan ook ff naar de fysio kan?
                            Wie zegt dat ik voor een massage naar de fysio kan of moet?
                            Hoe kun jij nou weten of het voor mij allemaal betaalbaar is?
                            Originally posted by Ashley View Post
                            Hoe duur is dat dan....€50,-
                            Wie zegt dat het 50 euro is?
                            Wie zegt dat ik met euro's kan betalen?
                            Wie zegt dat het met fysio of massage te verhelpen is?

Comment

• Originally posted by sharki View Post
                              Ja dat is ook zo, het is nooit genoeg en van jezelf merk je niet dat je breder word.

Net zoals snuff ben ik ook tamelijk groot ( 1,95m). Om dan een bolleke op je biceps te krijgen moet je veel massa bijkomen hoor.

Dan ben ik soms wel jaloers op de korte mannekes met hun korte armpjes.
                              Bij hun komen de spieren beter tot zijn recht en valt meer op.

Er zit dus niets anders op dan vreten, vreten en vreten
                              Helemaal mee eens.
                              Maar ik ben niet jaloers op korte mannekes, want die worden nooit groot.

Comment

• Het feit dat je een derde kuur in de planning hebt staan betekent in ieder geval dat je zicht hebt op de benodigde hoeveelheid kluiten.
                                En als je je kuur stelt boven je lichamelijke welzijn, kloppen je prioriteiten gewoon niet. Waarschijnlijk wordt fysiobezoek trouwens gewoon vergoed, dus ik zie het hele probleem niet.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X