Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is die botjebeuler nou eigenlijk aan het sjouwen???
    Loopt ook een topic te openen of bestelde nolva echt of nep is, volgens mij zwaar nep...

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Wat is die botjebeuler nou eigenlijk aan het sjouwen???
      Loopt ook een topic te openen of bestelde nolva echt of nep is, volgens mij zwaar nep...
      Tja...paupers met hun kut kuurtjes die opeens overal onder stenen vandaan komen rond de zomer periode.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Tja...paupers met hun kut kuurtjes die opeens overal onder stenen vandaan komen rond de zomer periode.
        Aah, ach zo, dus de warme zon maakt hun doen uitkomen hehehe.

Comment

Haha, that's rigt mate!
          Ik kom overal zijn "succes" (einde bericht) tegen
          Zo heeft hij zijn eerste 50 berichten snel binnen
          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Mogge allen.

Zit nu 3 dagen in mijn nakuur en ook vandaag weer mijn stats:

Gewicht: 117,9 kg
            Taille: 102,5 cm
            Nek: 48 cm
            BF: 16,1 %

Schade valt gelukkig nog mee, 1,2kg minder dan afgelopen zaterdag, de laatste 2 dagen bleef mijn gewicht stabiel, laten we hopen dat dat zo blijft.
            Taille is ietsjes meer en nek bleef ongewijzigd.
            Heb gelukkig nog steeds een BF van 16,1%.
            Time flies, voor ik het weet ben ik de nakuur ook al door.
            Het wordt tijd om voorbereidingen te gaan treffen om mijn derde kuur startklaar te krijgen.
            Ik ga de vitamines B6, 9 en 12 weer gebruiken en heb dus weer een nieuwe voorraad nodig, dikkere naalden heb ik nodig maarja die kosten geen drol, alcoholdoekjes en natuurlijk de AS. Ik zal het saldo van mijn bankrekening weer langzaam zien dalen snik snik. Ik heb nog genoeg HCG, Tamoxifen en Aromasin dus dat scheelt weer wat knaken.

Heb gisteren ook nog een training gedaan, hier het schema:

Legs/Back:

Squats:
            60x5reps, 60x5reps, 60x5reps, 80x10reps, 80x10reps, 100x10reps kg

Leg Press:
            130x10reps, 170x10reps kg

Direct erachteraan, slechts 30 sec pauze
            Leg Extension:
            80x15reps kg (slow and hold on top)

Leg Curl:
            170x10reps kg

Stiff Legged Deadlifts:
            40x5reps, 40x5reps, 80x10reps, 80x10reps kg

Hyperextensions:
            2x15reps

Leg Curl:
            85x8reps, 85x8reps kg

2 nieuwe oefeningen die ik nog niet eerder heb uitgevoerd.
            Hyperextensions, liggend op je buik, medicinebal met beide handen achter je hoofd houden en bovenlichaam heffen, bloody hell daar moet aan gewerkt worden.
            Stiff Legged Deadlift, had al op het net gekeken naar de juiste uitvoering, hamstrings en onderrug, deed de oefening goed al dacht ik een kromme rug te trekken maar naar mezelf in de spiegel checkend deed ik het dus toch correct. Is inderdaad een zeer goede voor je hamstrings en zal deze ook in mijn nieuwe schema gaan inbouwen.
            Ook de combinatie leg press met de extensions was pittig daar er geen rust tussenzat. De hoeveelheid die ik normaal in een hele workout uitzweet deed ik nu tijdens die combinatie-oefening.

Ik ben gisteren ook naar de nieuwe sportschool gegaan om eens een kijkje te nemen. Helaas moet ik een afspraak maken en de personen waar het bij te doen waren al naar huis dus moet ik dat maandag ff regelen zodat ik volgende zaterdag ronggeleid wordt. Ik vroeg nog wel aan die kerel of ik ff binnen mocht kijken maar hij zei dat ik eerst die afspraak moest maken, kindje.
            Toen nog gevraagd naar hoe ver ze gaan met de dumbbells en het antwoord was 70kg gnegnegne.
            Dus zal dit volgend weekend ff updaten of ik me daar inschrijf of niet maar denk het wel.
            Allright, genoeg gelult, ga me aankleden want ik moet weer in de tuin werken, wel lekker weer hier overigens.
            Laterzzzzz.
            Last edited by Snuff-Sann; 17-04-2010, 10:07.

Comment

Mogge allen.

Zit nu 3 dagen in mijn nakuur en ook vandaag weer mijn stats:

Gewicht: 117,9 kg
              Taille: 102,5 cm
              Nek: 48 cm
              BF: 16,1 %

Schade valt gelukkig nog mee, 1,2kg minder dan afgelopen zaterdag, de laatste 2 dagen bleef mijn gewicht stabiel, laten we hopen dat dat zo blijft.
              Taille is ietsjes meer en nek bleef ongewijzigd.
              Heb gelukkig nog steeds een BF van 16,1%.
              Time flies, voor ik het weet ben ik de nakuur ook al door.
              Het wordt tijd om voorbereidingen te gaan treffen om mijn derde kuur startklaar te krijgen.
              Ik ga de vitamines B6, 9 en 12 weer gebruiken en heb dus weer een nieuwe voorraad nodig, dikkere naalden heb ik nodig maarja die kosten geen drol, alcoholdoekjes en natuurlijk de AS. Ik zal het saldo van mijn bankrekening weer langzaam zien dalen snik snik. Ik heb nog genoeg HCG, Tamoxifen en Aromasin dus dat scheelt weer wat knaken.

Heb gisteren ook nog een training gedaan, hier het schema:

Legs/Back:

Squats:
              60x5reps, 60x5reps, 60x5reps, 80x10reps, 80x10reps, 100x10reps kg

Leg Press:
              130x10reps, 170x10reps kg

Leg Extension:
              80x15reps kg (slow and hold on top)

Leg Curl:
              170x10reps kg

Stiff Legged Deadlifts:
              40x5reps, 40x5reps, 80x10reps, 80x10reps kg

Hyperextensions:
              2x15reps

Leg Curl:
              85x8reps, 85x8reps kg

Hyperextensions, liggend op je buik, medicinebal met beide handen achter je hoofd houden en bovenlichaam heffen, bloody hell daar moet aan gewerkt worden.
              Stiff Legged Deadlift, had al op het net gekeken naar de juiste uitvoering, hamstrings en onderrug, deed de oefening goed al dacht ik een kromme rug te trekken maar naar mezelf in de spiegel checkend deed ik het dus toch correct. Is inderdaad een zeer goede voor je hamstrings en zal deze ook in mijn nieuwe schema gaan inbouwen.
              Ook de combinatie leg press met de extensions was pittig daar er geen rust tussenzat. De hoeveelheid die ik normaal in een hele workout uitzweet deed ik nu tijdens die combinatie-oefening.

Ik ben gisteren ook naar de nieuwe sportschool gegaan om eens een kijkje te nemen. Helaas moet ik een afspraak maken en de personen waar het bij te doen waren al naar huis dus moet ik dat maandag ff regelen zodat ik volgende zaterdag ronggeleid wordt. Ik vroeg nog wel aan die kerel of ik ff binnen mocht kijken maar hij zei dat ik eerst die afspraak moest maken, kindje.
              Toen nog gevraagd naar hoe ver ze gaan met de dumbbells en het antwoord was 70kg gnegnegne.
              Dus zal dit volgend weekend ff updaten of ik me daar inschrijf of niet maar denk het wel.
              Allright, genoeg gelult, ga me aankleden want ik moet weer in de tuin werken, wel lekker weer hier overigens.
              Laterzzzzz.
              70kg dumbells Dat zijn nette gewichten

Het gewicht wat je verliest is voornamelijk (en hopelijk?) vocht van de AS, denk je niet?
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Jaap View Post
                70kg dumbells Dat zijn nette gewichten

Het gewicht wat je verliest is voornamelijk (en hopelijk?) vocht van de AS, denk je niet?
                Laten we het hopen bro.

Comment

• Ik denk dat je er teveel mee bezig bent snuff, je bent te geconcentreerd op dat gewicht en dat eten, relax gewoon kerel, ik weet dat het niet makkelijk is , maar een gulden regel zegt ook, hoe meer gains in een kuur hoe meer je verliest. Volgens mij ben je te snel naar 7000 kcal gegaan en nu kan je dat niet volhouden , ik meen te herinneren dat ik u daarover in het begin van u luur heb gezegd niet doen, je eet zowiezo meer in een kuur maar jij hebt echt overdreven,toen heb je nog geantwoord , ik eet altijd zoveel. Mijn prognose is en je zal het niet graag horen maar denk dat je 8-9 kilo gaat verliezen, maar he het is een ervaring rijker dat je bent.

Grtz
                  stil growing

Comment

• als ik het zo strikt zou doen was ik al lang mentaal ingestort en aan de anti-depressivia ofzo

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                      Ik denk dat je er teveel mee bezig bent snuff, je bent te geconcentreerd op dat gewicht en dat eten, relax gewoon kerel, ik weet dat het niet makkelijk is , maar een gulden regel zegt ook, hoe meer gains in een kuur hoe meer je verliest. Volgens mij ben je te snel naar 7000 kcal gegaan en nu kan je dat niet volhouden , ik meen te herinneren dat ik u daarover in het begin van u luur heb gezegd niet doen, je eet zowiezo meer in een kuur maar jij hebt echt overdreven,toen heb je nog geantwoord , ik eet altijd zoveel. Mijn prognose is en je zal het niet graag horen maar denk dat je 8-9 kilo gaat verliezen, maar he het is een ervaring rijker dat je bent.
                      Ow ja, een andere reden tot het naar beneden halen van mijn intake is omdat ik niet met 7800 kcal wil starten als ik mijn derde kuur begin.

Grtz
                      Ik zit nog steeds op de 7000 kcal Snip en heb werkelijk geen moeite met het naar binnen werken van die hoeveelheid. Het gaat erom dat ik merk dat mijn metabolisme langzamer is omdat ik geen tren en test meer neem, dus schiet het nu niet op om die hoeveelheid te nemen. Mijn onderhoud ligt op 5000 kcal, als ik op de 6000 blijf zit ik qua intake dus goed. Ik ben ook heeeeel langzaam aan het afbouwen dus doe het niet in 1 keer.
                      En wat betreft gain-verlies, ik hoop dat je ongelijk gaat krijger kerel want das net iets teveel hehehe.
                      Originally posted by Falstyr View Post
                      als ik het zo strikt zou doen was ik al lang mentaal ingestort en aan de anti-depressivia ofzo
                      Ja maar dat komt omdat ik meer discipline heb dan jou bro en ik mezef niet laat gaan als ik domino's voorbij fiets.

Comment

Laterzzzzz.
                        Tja dat zijn oefeningen die alle 40+ hier ook worden aangesmeerd in kader van flexibel blijven en hun onderrug te versterken.. al heb je dat als kuur monster niet nodig denk ik, en zal deze oefening eenmaal gewend weinig uithalen tov hyper extensions. waar je met tegengewicht kan werken.

wat je als variatie erop zou kunnen doen is inderdaad weer palt op de grond liggen maar dan ook je benen erbij omhoog gooien. dus bovenlicham + je benen heffen.

weer is hier ook nice =D strak blauwe hemel smiddags

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          Tja dat zijn oefeningen die alle 40+ hier ook worden aangesmeerd in kader van flexibel blijven en hun onderrug te versterken.. al heb je dat als kuur monster niet nodig denk ik, en zal deze oefening eenmaal gewend weinig uithalen tov hyper extensions. waar je met tegengewicht kan werken.

wat je als variatie erop zou kunnen doen is inderdaad weer palt op de grond liggen maar dan ook je benen erbij omhoog gooien. dus bovenlicham + je benen heffen.

weer is hier ook nice =D strak blauwe hemel smiddags
                          Hm, shit, 40+ klinkt zo oud man.

Comment

Ja maar dat komt omdat ik meer discipline heb dan jou bro en ik mezef niet laat gaan als ik domino's voorbij fiets.
                            heeft niks met discipline te maken. heb dat allemaal in het verleden ook allemaal gedaan wat jij doet. Mensen die mij gevolgd hebben in het begin weten dat ik discipline heb als het moet. ik heb alleen geen zin om elke keer op weegschaal te moeten staan en me druk maken over elk grammetje dat aankomt of verliest wordt. ik heb me gains prima weten te houden door gewoon normaal te eten en te blijven trainen. me kracht is gewoon blijven ontwikkelen na de kuur.

jij maakt je gewoon onnodig druk over nutteloze details. maar dat heb ik je al vaker gezegd. misschien dat het ooit nog eens tot je door dringt

Comment

heeft niks met discipline te maken. heb dat allemaal in het verleden ook allemaal gedaan wat jij doet. Mensen die mij gevolgd hebben in het begin weten dat ik discipline heb als het moet. ik heb alleen geen zin om elke keer op weegschaal te moeten staan en me druk maken over elk grammetje dat aankomt of verliest wordt. ik heb me gains prima weten te houden door gewoon normaal te eten en te blijven trainen. me kracht is gewoon blijven ontwikkelen na de kuur.

jij maakt je gewoon onnodig druk over nutteloze details. maar dat heb ik je al vaker gezegd. misschien dat het ooit nog eens tot je door dringt
                              Qua voeding heb jij geen reet discipline bro. En je kan lullen als brugman hier wat je wilt en zeggen dat je gewoon normaal eet maar jij en ik weten natuurlijk dat dat niet zo is he.
                              En details maken het verschil tussen winnen en verliezen, maarja dat heb jij natuurlijk ook allemaal in het begin gedaan alleen doe je dat niet meer want het schiet niet op.

Comment

• Ik heb genoeg kerels gekend die alles uitkiemden tot op de gram, je kan dat een paar jaar volhouden maar dan is de spirit eruit en gaan ze zelfs niet meer trainen.Je moet nog leven ook he bro, ik spreek uit ervaring, ik ben hetzelfde geweest en ik vind nu dat ik het minder strikt doe ik meer vooruitgang boek.

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X