Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by punani View Post
    ik heb hem niet geplaatst

Ik ben benieuwd naar je nieuwe log.
    Hm, inderdaad hehehe.
    Hoe komt hij daar nou weer aan?
    Zal wel boven z'n bed hangen, helemaal klef.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Hm, inderdaad hehehe.
      Hoe komt hij daar nou weer aan?
      Zal wel boven z'n bed hangen, helemaal klef.
      Boven mijn pc... zodat ik er naar kan kijken als ik aan het bodynette ben.

Het is blijkbaar al een x gepost en ik ben naar die link geweest. Ik typte iets in mijn webbalk en klikte op die link en zag hem staan.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
        Boven mijn pc... zodat ik er naar kan kijken als ik aan het bodynette ben.

Het is blijkbaar al een x gepost en ik ben naar die link geweest. Ik typte iets in mijn webbalk en klikte op die link en zag hem staan.
        Hahahaha, ik was maar wat aan het dollen.
        Heb wel respekt voor je dat je zo eerlijk bent.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
          En poseren. Je kunt nog zo groot zijn, als je niet goed kunt poseren komt lichaam nooit volledig tot zijn recht op de foto. En dan vallen foto's dus inderdaad altijd tegen. Niet voor niets dat poseren zo ontzettend belangrijk is binnen het bb. Dat kan echt voor een enorm groot verschil zorgen op hoe je overkomt. Belangrijk is wel dat je pics blijft maken snuff. Ookal post je ze niet, bewaar ze toch voor je zelf. Als je dan over een maand of 3 weer foto's maakt kun je ze met elkaar vergelijken. En van daar uit bekijken waar je nog wat meer aandacht aan wil besteden.

Snuff heeft niet de ambitie's om met wedstrijden mee te draaien dus dan is goed poseren niet echt belangrijk.....toch Snuff?
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Niet alleen voor wedstrijden. Ook om goed op de foto te staan. Plus dat als je elke keer dat je foto's maakt dezelfde poses aanneemt de verschillen beter te vergelijken zijn. Dan weet je of je wel of niet vooruit gaat, hoeveel en wat je aandachtspunten zijn. Is dus niet alleen handig voor wedstrijden.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
              Niet alleen voor wedstrijden. Ook om goed op de foto te staan. Plus dat als je elke keer dat je foto's maakt dezelfde poses aanneemt de verschillen beter te vergelijken zijn. Dan weet je of je wel of niet vooruit gaat, hoeveel en wat je aandachtspunten zijn. Is dus niet alleen handig voor wedstrijden.
              Ik zei ook goed poseren. Je hebt poseren zoals wij huis tuin en keuken bb's het doen....dat is gewoon voor de fun
              En je hebt goed poseren....en dat is voor de wedstrijd bb's

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Ik zei ook goed poseren. Je hebt poseren zoals wij huis tuin en keuken bb's het doen....dat is gewoon voor de fun
                En je hebt goed poseren....en dat is voor de wedstrijd bb's
                Eukm ja, maar een beetje beter poseren dan normaal kan geen kwaad dus in Jordy's verhaal zit zeker wel een kern van waarheid.
                Jah kerel, wil gewoon groot en breed zijn zonder wedstrijden hehehe.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Eukm ja, maar een beetje beter poseren dan normaal kan geen kwaad dus in Jordy's verhaal zit zeker wel een kern van waarheid.
                  Jah kerel, wil gewoon groot en breed zijn zonder wedstrijden hehehe.

Goed poseren is moeilijk. Ik bak er zelf geen klote van en ik denk als je goed wil leren poseren heb je toch iets van begeleiding nodig...

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                    Goed poseren is moeilijk. Ik bak er zelf geen klote van en ik denk als je goed wil leren poseren heb je toch iets van begeleiding nodig...
                    Nou, laat ik het dan voorlopig maar even op huis, tuin en keuken poseren houden.

Comment

• Vandaag weer een workout afgerond.
                      Heb het een klein beetje aangepast aan mijn eigen wensen daar de training van vorige week net iets te weining was in mijn ogen.
                      Hier het schema:

Back:

Reverse Close Grip Lat Pulldown:
                      60x5reps, 60x5reps, 60x5reps, 80x10reps, 90x10reps, 100x7reps kg

Machine T-Bar Row 3x10
                      65, 65, 65 kg

Vertical Traction Machine 3x10:
                      70, 80, 100 kg

Shoulders:

Smith Machine Shoulder Press Front:
                      40x5reps, 40x5reps, 40x5reps, 60x8reps, 60x8reps (1xforced), 60x8reps (2xforced) kg

Upright Rows 3x8:
                      50, 50, 50 (2xforced) kg

Shrugs 4x10:
                      100, 100, 100, 100 kg

Biceps:

Standing Dumbbell Curls 4x10:
                      18, 18, 18, 20 kg

Voel in ieder geval wel dat ik wat gedaan heb.
                      Laterzzzz.

Comment

• Ben nu week 2 van mijn nakuur begonnen en moet zeggen dat er totaal geen sprake van een dipje is. Oke, gewichtsafname is iets irritants maar dat was al ingecalculeert, tis een stukje dat bij kuren hoort dus accepteeer ik dat.
                        Nee integendeel, het gaat eigenlijk hardstikke goed. Voel me lekker, heb nu meer lucht dus een betere conditie, voel me niet meer zo stijf wat ik tijdens de kuur wel had, ja kan geen dip bespeuren op dit moment.
                        Wel ben ik gewicht aan het kwijtraken. Denk dat het een hoop vocht is. Heb zo'n vermoeden dat er veel vocht rond mijn longen heeft gezeten en dat dat het ademen tijdens inspanning lastig maakte, vandaar die kortademigheid.
                        Had in de laatste weken van de kuur ook opeens hele dikke enkels die rood waren, vol met vocht. Wist niet eens dat daar de vochtretentie altijd start door de zwaartekracht hehehe. Maar gelukkig is dat nu bijna weg.
                        Ben wel een klein beetje bevreesd dat mijn BF zal gaan stijgen. Ik bedoel als mijn taille-omtrek hetzelfde blijft en mijn gewicht neemt af zal mijn BF drastisch stijgen, en das weer wat minder.
                        Toch maar goed dat ik eind juni de cut in ga dan en,,,,,het scheelt ook weer wat geld aan boodschappen.
                        Laterzzzz.

Comment

• Heb weer getraint vandaag, hier m'n schema:

Legs/Back:

Squats 4x10:
                          Loose Bar x 20reps
                          40, 60, 80, 100 kg

Leg Press:
                          130x10reps, 180x10reps kg

Direct erachteraan, slechts 30 sec pauze
                          Leg Extension:
                          80x15reps kg (slow and hold on top)

Direct erachteraan, slechts 30 sec pauze
                          Leg Curl:
                          180x10reps kg

Stiff Legged Deadlifts 3x10:
                          40, 80, 100 kg

Hyperextensions:
                          3x15reps

Leg Curl 3x10:
                          75, 80, 85 kg

Heb het schema weer ietsjes veranderd.
                          Ik merk, nu dat mijn benen wat meer rust krijgen, dat er herstel in mijn linker bovenbeen merkbaar is. Het been voelt sterker en ook is de pijn veel milder.
                          Het is er nog wel, dat wel maar het is nu draagzaam wanneer ik zware druk uitoefen.

Ik ben qua gewicht flink aan het afvallen, ben er niet blij mee maar ik zal het moeten accepteren. Tis allemaal vocht wat er nu uitgaat en ik dacht nog wel dat dat niet veel aanwezig was in mijn lichaam, nou mooi wel dus.
                          Laten we hopen dat het snel stabiel wordt anders houd ik niet veel over van mijn enorme gain.
                          Morgen in ieder geval mijn wekelijkse stats en dan kunnen we zien hoeveel schade is aangericht.
                          Laterzzz.

Comment

• Mogge.

Het was me het weekje wel qua gewicht. Ik stond vorig weekend dus als het ware met mijn fietsje op een Engelse heuvel, gewicht genaamd, en ben toen als een wezenloos er van af gereden, down the hill, into the valley. Ik zag geen eind komen aan die verdomde heuvel, ik bleef maar dalen, ik denk dit gaat nooit goed komen....

Ok, tis weer zaterdagmorgen, hier zijn mijn stats na zo'n anderhalve week in de nakuur:

Gewicht: 115,6 kg
                            Taille: 102 cm
                            Nek: 47 cm
                            BF: 17,3 %

Nou, er is aardig wat veranderd vergeleken met afgelopen zaterdag.
                            Mijn rit de heuvel af ging als volgt:
                            Zat: 117,9kg
                            Zon: 117,9kg
                            Ma: 118,4kg
                            Di: 117,9kg
                            Wo: 117,4kg
                            Do: 116,7kg
                            Vrij: 115,6kg
                            Zat: 115,6kg
                            Dit betekent een verlies van 2,3kg in 1 week en een totaal van 3,5kg sinds beeindiging kuur.
                            Ik ben al hardstikke blij dat ik nu op een vlak stuk sta met mijn fietsje daar mijn gewicht vrij en zat hetzelfde bleef, pfoe. Maar heb zo'n vermoeden dat ik nog een afdaling te doen heb, weet alleen niet wanneer ik in dat verrekte dorp aankom waar ik rustig kan bijkomen zonder ook maar te dalen.
                            Nou ja, taille is een halve centimeter afgenomen en mijn nek een centimeter minder dik, leuk voor mijn vriendin maar niet leuk voor mijn BF die nu op een slordige 17,3% staat,1,2% meer in een week.
                            Toen ik in mijn kuur zat had ik een rode gloed over min borst en nek, dit was vocht wat ik nu kwijt ben, vandaar ik een minder dike nek.
                            Nu maar hopen dat mijn gewicht zo snel mogelijk stabiel gaat worden want naar 112,5kg van 115,6kg ben ik in dit tempo natuurlijk zo, en dat is de limiet, verder dalen betekent geen gian van 10 kilogram.
                            Ik ga me aankleden want heb een afspraak op de nieuwe sportschool, ff kijken hoe het eruit ziet en dan hopelijk lid worden.
                            Laterzzzzz.

Comment

• die heuvel moet je juist oprennen voor cardio

Comment

• Snuff-Sann vs weegschaal: the battle continues

Uiteindelijk 10 kg overhouden is zo slecht nog niet, denk ik. Hoe lang moet een natural daar niet voor trainen (zeker op jouw gezegende leeftijd :P)
                                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X