Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• als je wilt cutten wil ik je wel helpen bro.

Bulken is nog niet mijn sterkste punt maar cutten kan ik als de beste

Comment

• Originally posted by punani View Post
      als je wilt cutten wil ik je wel helpen bro.

Bulken is nog niet mijn sterkste punt maar cutten kan ik als de beste

Maak er maar een stickt over..

Ik kwam trouwens deze tegen:

Netjes man.. mijn droom fysiek eigenlijk

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
        Sluit ik me bij aan. Als je eenmaal gaat beginnen met cutten dan bijt je jezelf mischien wel een vinger af als je ziet hoe ver je het hebt laten komen.
        Dit kan ik even niet volgen bro.
        Ik heb een BF van rond de 16%, dus is het ook weer niet zo dat ik vet ben ofzo.
        Ik ben gewoon een enorme mierenneuker wat dat betreft.
        Of bedoel je iets anders.

Comment

• Dat je er op 8% teringbuff uitziet dan nu @16%.
          En dat je daar veel meer tevreden mee bent dan nu.

Gok ik
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• daar was ik 20 jaar. inmiddels ben ik 24 jaar. Ik wordt een oude bok. Over 10 weken ben ik weer zo ripped

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
              Weet je wat het is met foto's....Je moet wel kunnen fotograferen.
              En poseren. Je kunt nog zo groot zijn, als je niet goed kunt poseren komt lichaam nooit volledig tot zijn recht op de foto. En dan vallen foto's dus inderdaad altijd tegen. Niet voor niets dat poseren zo ontzettend belangrijk is binnen het bb. Dat kan echt voor een enorm groot verschil zorgen op hoe je overkomt. Belangrijk is wel dat je pics blijft maken snuff. Ookal post je ze niet, bewaar ze toch voor je zelf. Als je dan over een maand of 3 weer foto's maakt kun je ze met elkaar vergelijken. En van daar uit bekijken waar je nog wat meer aandacht aan wil besteden.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Dit kan ik even niet volgen bro.
                Ik heb een BF van rond de 16%, dus is het ook weer niet zo dat ik vet ben ofzo.
                Ik ben gewoon een enorme mierenneuker wat dat betreft.
                Of bedoel je iets anders.
                Als je nu nog een dikke bulk ertegenaan gooit en daarna pas met de cut begint dan denk je mischien "had ik toen maar". Omdat je dan een nog langere weg te gaan hebt dan nu. Het was niet neerbuigend bedoeld ofzo hoor.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

daar was ik 20 jaar. inmiddels ben ik 24 jaar. Ik wordt een oude bok. Over 10 weken ben ik weer zo ripped
                  Was jij daar pas 20??? Holy Shit
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• daar ben ik 6 weken verwijderd voor het NK junior tot 21jaar.

Comment

daar ben ik 6 weken verwijderd voor het NK junior tot 21jaar.
                      Dan ben ik echt gigantisch benieuwd hoe je er nu, 4 jaar later bij staat man.
                      Sorry voor de topicvervuiling snuff.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

• @ Snuff: Ik denk ook dat je beter eerst kan cutten om eerder vermelde redenen. Een bulk daarna slaat ook beter aan, meen ik.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                          Dan ben ik echt gigantisch benieuwd hoe je er nu, 4 jaar later bij staat man.
                          Sorry voor de topicvervuiling snuff.
                          Ik weeg daar tussen de 86/88kg. Ik zal denk nu uitkomen met dat bf op 92kg. Ik ben nu 98kg en heb nog wel 6kg te "'verliezen"".

Daar trouwens niet clean nu wel.

Comment

• Thnx guys voor de steun en advies.
                            Dan wordt het tijd om mijn derde topic te gaan openen en vanuit daar plannen te gaan maken.
                            Ik zal eerst mijn kuur gaan neerzetten dan kunnen jullie zien wat ik wilde.
                            Ik weet dat je met bijna alle stoffen die ik wil gebruiken ook kunt cutten dus zou ik die wel graag willen behouden, ook de hoeveelheden dus schrik niet hehehe.
                            Mijn derde kuurtopic zal ik over een uurtje gaan posten, moet namelijk ff de afwas doen en mn eten maken.

Comment

• Enne, je ziet er lekker strak uit Poentje, maar waarom nou die foto laten zien aan iemand die op 16% staat hahahahaha.

Comment

• ik heb hem niet geplaatst

Ik ben benieuwd naar je nieuwe log.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X