Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Sluit ik me bij aan. Als je eenmaal gaat beginnen met cutten dan bijt je jezelf mischien wel een vinger af als je ziet hoe ver je het hebt laten komen.
Dit kan ik even niet volgen bro.
Ik heb een BF van rond de 16%, dus is het ook weer niet zo dat ik vet ben ofzo.
Ik ben gewoon een enorme mierenneuker wat dat betreft.
Of bedoel je iets anders.
Weet je wat het is met foto's....Je moet wel kunnen fotograferen.
En poseren. Je kunt nog zo groot zijn, als je niet goed kunt poseren komt lichaam nooit volledig tot zijn recht op de foto. En dan vallen foto's dus inderdaad altijd tegen. Niet voor niets dat poseren zo ontzettend belangrijk is binnen het bb. Dat kan echt voor een enorm groot verschil zorgen op hoe je overkomt. Belangrijk is wel dat je pics blijft maken snuff. Ookal post je ze niet, bewaar ze toch voor je zelf. Als je dan over een maand of 3 weer foto's maakt kun je ze met elkaar vergelijken. En van daar uit bekijken waar je nog wat meer aandacht aan wil besteden.
Dit kan ik even niet volgen bro.
Ik heb een BF van rond de 16%, dus is het ook weer niet zo dat ik vet ben ofzo.
Ik ben gewoon een enorme mierenneuker wat dat betreft.
Of bedoel je iets anders.
Als je nu nog een dikke bulk ertegenaan gooit en daarna pas met de cut begint dan denk je mischien "had ik toen maar". Omdat je dan een nog langere weg te gaan hebt dan nu. Het was niet neerbuigend bedoeld ofzo hoor.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Thnx guys voor de steun en advies.
Dan wordt het tijd om mijn derde topic te gaan openen en vanuit daar plannen te gaan maken.
Ik zal eerst mijn kuur gaan neerzetten dan kunnen jullie zien wat ik wilde.
Ik weet dat je met bijna alle stoffen die ik wil gebruiken ook kunt cutten dus zou ik die wel graag willen behouden, ook de hoeveelheden dus schrik niet hehehe.
Mijn derde kuurtopic zal ik over een uurtje gaan posten, moet namelijk ff de afwas doen en mn eten maken.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment