katrol versus direct ?
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostHet snuff, mooi dat alles goed gaat met je meissie, succes op je nieuwe sportschool en je volgende kuur, zal het zeker weer volgens.
Cheers.Originally posted by niet_hier View PostGeweldig verhaal, de energie en het enthousiasme spatten ervan af.
Goed dat je zo aan je relatie blijft bouwen (heropbouwen?). Zet 'm op!Originally posted by Lukas View PostMooi, openhartig verhaal Snuff, ben blij voor je dat het de goede richting opgaat met het samenwonen met je vriendin. Succes met jullie samenwonen!
Comment
-
Originally posted by punani View Postwanneer begint je dieet
Ik heb gezegd op de 6000 kcal te blijven maar ik denk dat ik gewoon verder ga met zakken. Ik hoop alleen om m'n massa nog even vast te houden.
27 juni gaat de eerste spuit erin en dus heb ik vanaf dat moment ondersteuning en zal ik jou advies gaan opvolgen.
Op dit moment ben ik mijn gehele voeding aan het bekijken en op jou gegevens een schema aan het opbouwen. Ik wil dus met de beste produkten gaan werken, ik bedoel de voeding die het best voor het dieet is.
Comment
-
Vandaag weer naar m'n oude sportschool geweest voor een schouder/biceps sessie.
Mijn schouders waren nog aardig vermoeid van gisteren maar ik ben geen pussy en heb zoveel mogelijk doorgeknald.
Op zich geen slechte training maar had wel in de gaten dat de motivatie nu meer bij Base Body ligt dan daar bij Greens. Ook is het trainhonk kleiner en donker en je krijgt af en toe gewoon een gevoel van beklemming omdat alles zo kort op elkaar staat waardoor je voortdurend hijgende, steunende en kreunende oude van dagen om je heen hebt.Ik ga natuurlijk niet opgeven,dat woord staat gewoonweg niet in mijn woordenboek, nee ik ga lekker door en werk mezelf naar het moment dat ik mijn body is ff lekker kan gaan 'ontvetten' hehehe.
Afijn, hier mijn schema van vandaag:
Shoulders:
Smith Machine Shoulder Press Front 5x10:
40, 50, 60x8reps, 65x7reps (fail), 40 kg
Upright Rows 4x10:
35, 40, 45, 50x8reps kg
Reverse Flyes 4x10:
10, 10, 12, 14 kg
6kg x10 (2 seconden op hoogste punt stilhouden)
Smith Machine Shoulder Press Behind Neck 5 sets:
20x20reps, 30x12reps, 35x12reps, 40x8reps, 20x14reps kg
Biceps:
Curl bar Curl 5x10:
40, 45, 50, 55x6reps (fail), 30x15reps (fast) kg
Standing Dumbbell Curl 4x10:
18, 20, 22x8reps, 22x6reps kg
Arm Curl Machine 4 fast sets:
10x20reps, 15x20reps, 20x12reps, 25x12reps kg
Morgen een rustdag wat natuurlijk ook wel lekker is want dan kan ik tenminste verder met mijn nieuw voedingsschema voor m'n derde kuur.
Laterzzzzz.
Last edited by Snuff-Sann; 03-05-2010, 15:14.
Comment
-
Nou, das helemaal niet verkeerd zeg zo'n visje.
Heb hem in de m-tron gestopt, 5 minuutjes laten ontdooien en opwarmen en klaar is Kees.
Nee, het smaakt hardstikke goed, snap ff niet waarom men zo loopt te zemelen dat koolvis niet te pruimen is.
Dit wordt samen met kip de hoofdleverancier van de eiwitjes in mijn derde kuur hehehe.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment