Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik breek niemand af die bridge doet, ik vind het gewoon zonde van je gezondheid.Je blijft gewoon u systeem onderdrukken , ook met dergelijke kleine doseringen. De terugval die komt toch , dat je nu bridge of niet, ik denk zelfs dat je na een periode van bridgen en de kuur die erop volgt je systeem zo een opdoffer hebt gegeven dat je na de kuur nog meer gaat verliezen want u lichaam is dan zo gewoon van synthetische ondersteuning binnen te krijgen, je gaat een serieuse dip krijgen dat je zelfs u eigen naar de gym moet sleuren, het trainen gaat niet goed, eten gaat niet zoals gepland en zo kom je in een stress situatie terecht en zonder het te weten begin je meer cortisol aan te maken en verlies je meer spieren.

Grtz
    stil growing

Comment

• Sorry Snip maar ik denk dat je jezelf een klein beetje aan het tegenspreken bent.
      Je geeft aan dat een kuur van 12 weken geen windeieren legt en je prefereert plusminus 20 weken omdat je lichaam dan beter kan wennen aan de nieuwe massa.
      Vervolgens zeg je dat het niet opschiet om te bridgen omdat je je systeem plat houdt met alle gevolgen van dien.
      Ik zou niet weten waarom een kuur van 30 weken niet zou kunnen, en dan bedoel ik 10 weken test op 500mg met een bijstof, vervolgens 10 weken test op 250mg waarna de laatste 10 weken test weer op 500 met een bijstof.
      Ja, je eigen produktie ligt plat maar het wil helemaal niet zeggen dat na 30 weken de 'dip' of terugval erger is.
      Ik heb al enig research verricht omtrent dit soort kuren en de meesten spreken over een beter vasthouden van de gewonnen gains en naar mijn weten is de 'dip' exact hetzelfde als na een kuur van 12 weken.
      Een verlies van zelfs meer dan waar je mee begon is al helemaal onwaarschijnlijk.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Sorry Snip maar ik denk dat je jezelf een klein beetje aan het tegenspreken bent.
        Je geeft aan dat een kuur van 12 weken geen windeieren legt en je prefereert plusminus 20 weken omdat je lichaam dan beter kan wennen aan de nieuwe massa.
        Vervolgens zeg je dat het niet opschiet om te bridgen omdat je je systeem plat houdt met alle gevolgen van dien.
        Ik zou niet weten waarom een kuur van 30 weken niet zou kunnen, en dan bedoel ik 10 weken test op 500mg met een bijstof, vervolgens 10 weken test op 250mg waarna de laatste 10 weken test weer op 500 met een bijstof.
        Ja, je eigen produktie ligt plat maar het wil helemaal niet zeggen dat na 30 weken de 'dip' of terugval erger is.
        Ik heb al enig research verricht omtrent dit soort kuren en de meesten spreken over een beter vasthouden van de gewonnen gains en naar mijn weten is de 'dip' exact hetzelfde als na een kuur van 12 weken.
        Een verlies van zelfs meer dan waar je mee begon is al helemaal onwaarschijnlijk.
        Ik praat mezelf niet tegen , ik vind bridgen gewoon niet de moeite wanneer je niet van de sport wilt leven, je lichaam krijgt al serieus op zijn donder van de kuur en je wilt zo snel mogelijk terug u eigen produktie opstarten . Het langer kuren deed ik enkel om de gewonnen massa beter te behouden en niet om de dip tegen te gaan want die komt altijd. U voorstel van 10 weken 500mg 10 weken 250 10 weken 500 lijkt mij niet goed, dan beter 20 weken op 500 en de laatste 10 weken op 250.

Grtz
        stil growing

Comment

• Ik kan ook even niet meer volgen, eerst geef je aan dat het beter is om langer door te trekken zodat je lichaam dan beter kan wennen aan je gains. Dan geef ik aan dat ik dat doe en dan breek je het weer af omdat er een bridge tussen zit.
          Mijn kuur heeft eerst 10 weken geduurd, daarna een bridge van 4 weken en dan ga ik weer 10 weken kuren, in totaal dus 24 weken.
          Hoe kan een kuur van 30 weken doortrekken op hoge dosis gezonder zijn als hetgene wat ik nu doe?
          onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• je moet toch beter gaan lezen ze kerel, kuren van 30 weken doe je op kleinere dosissen dan het geen wat ik hier soms zie heb ik gezegd.

Ik heb heel de tread niet gelezen, en wist dus niet dat je zo snel na elkaar had gekuurd. Maar waarom kuren (hoge dosis) dan bridgen (kleine dosis) en dan weer gaan kuren. Je geeft u lichaam het sein om te herstellen tijdens het bridgen en dan knal je er terug een kuur in.

Dat is spelen met u bloedwaarden en de bedoeling is deze stabiel te krijgen in een kuur
            Onder bridgen versta ik ook 10 weken of zelfs langer op kleine dosis tabs of test maar dan moet ik mijn gedacht daarover bijstellen als je 4 weken ook al bridgen noemt

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
              je moet toch beter gaan lezen ze kerel, kuren van 30 weken doe je op kleinere dosissen dan het geen wat ik hier soms zie heb ik gezegd.

Ik heb heel de tread niet gelezen, en wist dus niet dat je zo snel na elkaar had gekuurd. Maar waarom kuren (hoge dosis) dan bridgen (kleine dosis) en dan weer gaan kuren. Je geeft u lichaam het sein om te herstellen tijdens het bridgen en dan knal je er terug een kuur in.

Dat is spelen met u bloedwaarden en de bedoeling is deze stabiel te krijgen in een kuur
              Onder bridgen versta ik ook 10 weken of zelfs langer op kleine dosis tabs of test maar dan moet ik mijn gedacht daarover bijstellen als je 4 weken ook al bridgen noemt

Grtz
              oké, ik begrijp wat je bedoelt. Die bridge was om zoveel mogelijk van men kuur over te houden, ik was dit helemaal niet van plan dus ben ik er pas mee begonnen 6 weken na men laatste test shot, heb ook nog 4 weken PCT gedaan, maar zoals je aangeeft heb je men log niet echt gevolgd dus kon je dit niet weten, daarna doe ik dan een 4 weken bridge met winny zodat er tussen men 2 kuren 10 weken zat.
              Heb dit nu geprobeerd en mij is het erg bevallen want heb men gains bijna allemaal kunnen vasthouden.

Sorry Snuff voor effie je log te gebruiken, we zullen nu stoppen over mijn kuur en terug naar jou overschakelen
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                je moet toch beter gaan lezen ze kerel, kuren van 30 weken doe je op kleinere dosissen dan het geen wat ik hier soms zie heb ik gezegd.

Grtz
                Als je test neemt, kan je axis toch niet herstellen? Of heb ik bridge verkeerd begrepen?

Comment

• @ Snipke
                  Dan is 12 weken kuren met een bridge van acht weken toch beter dan een kuur van 12 weken en klaar?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                    @ Snipke
                    Dan is 12 weken kuren met een bridge van acht weken toch beter dan een kuur van 12 weken en klaar?
                    Ja dat is beter, maar dan kuur ik liever 20 weken zonder bridge, zo kan mijn lichaam beter wennen aan de gewonnen massa

Grtz
                    stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X