Originally posted by Jaap
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Hey Snuff,
Je hebt nu die terugval, maar heb je er nooit aan gedacht om gewoon door te kuren, ?
bv. knulletje kuurde toch ook soms 6 maanden aan een stuk.
Dan heb je toch niet steeds die terugval en nakuren.
En jij injecteerd iedere dag hcg, wat me toch het beste lijkt, blijft je libido op pijl ............
Verander gewoon van bijstof / eetschema als je in de cut wilt gaan en daar gaan we weer .........
Comment
-
als jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
maar ook als je hgh op kortere kuren gebruikt is de terug val veel minder. Iemand zonder hgh verliest bijna 2/3e van zijn gains. iemand met hgh verliest iets van 1/4e ongeveer afhankelijk per individu kan het ietsjes afwijken.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postals jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
maar ook als je hgh op kortere kuren gebruikt is de terug val veel minder. Iemand zonder hgh verliest bijna 2/3e van zijn gains. iemand met hgh verliest iets van 1/4e ongeveer afhankelijk per individu kan het ietsjes afwijken.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik zou ook gaan nadenken over preventieve bezoekjes aan sportmasseurs/fysio's. ik heb me lesje wel geleerd nu hehe. wachten tot je voelt dat er iets fout is dan ben je eigenlijk al te laat
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postals jij een half jaar wilt kuren moet hij hgh er bij gaan zetten anders lukt het hem niet. HGH is best prijzig.
Prijzig, ja maar ieder zijn hobby. Een maat van mij koopt een koersfiets van 5000 euro en kan alleen maar bij goed weer gaan fietsen.
Oke , bij slecht weer gaat ook maar dan moet ie ook nog ne regenjas van 20 euro
Voor die 5000 euro ben ik +- 3 jaar aan de hgh ,winter en zomer.
Comment
-
Originally posted by mohamed View PostHe scan, jij woont ook in Engeland. Dat is me nog nooit opgevallen. Stoke-on-Trent Newcastle-under-Lyme is niet echt heel ver weg van waar ik woon. ik denk 55 min met de auto. Heb je het naar je zin in the UK?
Tis wel oke hier maar mis Nederland natuurlijk wel.
Jammer genoeg heb ik een schat van een vriendin die mij ervan weerhoud om terug naar Holland te gaan.
Comment
-
maar ook als je hgh op kortere kuren gebruikt is de terug val veel minder. Iemand zonder hgh verliest bijna 2/3e van zijn gains. iemand met hgh verliest iets van 1/4e ongeveer afhankelijk per individu kan het ietsjes afwijken.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Ik kan het heel goed begrijpen dat je nederland mist, maar dat zal je altijd houden. ik mis het ook nog steeds. Maar je hebt hier ook veel voordelen. waar ik wel een hekel aan heb in the uk is het gedrag van veel mensen. Ik vind ze een beetje grof soms. Ik denk dat het met de classe te maken heeft.
hebben jullie daar een goeie sportschool. hier hebben we er wel een paar. fitness en bodybuilding is hier heel normaal. je kan hier gewoon suplementen bij de asda halen hahaha.
Comment
-
Originally posted by Jaap View PostJa meerdere maanden HGH achter elkaar is beter, maar dat gaat mij niet lukken. Daarom pak ik het wel 3 maanden met de kuur tegelijker tijd. Ik heb het idee dat ik er echt meer kwaliteitstissue mee gain!
Originally posted by mohamed View PostIk kan het heel goed begrijpen dat je nederland mist, maar dat zal je altijd houden. ik mis het ook nog steeds. Maar je hebt hier ook veel voordelen. waar ik wel een hekel aan heb in the uk is het gedrag van veel mensen. Ik vind ze een beetje grof soms. Ik denk dat het met de classe te maken heeft.
hebben jullie daar een goeie sportschool. hier hebben we er wel een paar. fitness en bodybuilding is hier heel normaal. je kan hier gewoon suplementen bij de asda halen hahaha.
Ik denk dat Nederland een iets hogere klasse bezit dan Engeland, hier lopen ze zeg maar nog een beter achter.
Ik heb nu een hele goede sportschool, ben er echt blij mee.
Yep, elke supermarkt heeft supplementen, asda, morrisons, sainsbury's, tesco, volop te verkrijgen. Ik denk zelf dat je het goedkoopst uit bent bij Holland & Barrett.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostDat is de reden dat ik voor minstens een jaartje aan de hgh ga.
Prijzig, ja maar ieder zijn hobby. Een maat van mij koopt een koersfiets van 5000 euro en kan alleen maar bij goed weer gaan fietsen.
Oke , bij slecht weer gaat ook maar dan moet ie ook nog ne regenjas van 20 euro
Voor die 5000 euro ben ik +- 3 jaar aan de hgh ,winter en zomer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment