Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    vetzak :P
    Hehehe valt wel mee hoor kerel.
    Kijk, ik ben lang he en geen worst op pootjes.

Comment

• ik ben een dwerg. wij zijn van nature breed. ken er niks aan doen :P

Comment

ik ben een dwerg. wij zijn van nature breed. ken er niks aan doen :P
        Jah, die mazzel heb jij weer, als je mij nou wat van die breedte geeft geef ik jou een beetje lengte oke?

Comment

• Een dwerg van bijna 2 meter. Nee dat schiet op :P
          Enig voordeel is dat ik dan stones wat makkelijker neer kan leggen op platformen hehe.

Hoe verloopt je cut dusver of nog niet begonnen?

Comment

Een dwerg van bijna 2 meter. Nee dat schiet op :P
            Enig voordeel is dat ik dan stones wat makkelijker neer kan leggen op platformen hehe.

Hoe verloopt je cut dusver of nog niet begonnen?
            Heb de afgelopen weken mijn intake laten dalen.
            Zit nu op ongeveer 4700, van 7800 gekomen.
            Nee, ben nog niet begonnen kerel, over 2 weken, dan eerst mijn smaakpapillen weer even laten genieten en dan zondag de 27e gaan we van start, dan gaat de eerste test/tren er ook weer in.
            En jij, wanneer ga jij nou met die monsterkuur van start, kijk je er al naar uit?

Comment

• Me monsterkuur laat ik even voor wat het is. Me kracht gains gingen prima als naturel en zat eerder te denken om me kuur uit te stellen. laatste weken lekker aan het cutten met resultaat. Maar ga wel clenbuterol weer in zetten over een tijdje denk ik. Misschien zelfs nog een oral er naast zoals Winstrol. Meer niet. Voel me af en toe echt inie-minie als ik in de spiegel kijk...ben mentaal beetje bang om onder de 120kg te zakken :P

Morgen beginnen met 6 weken mega diep cutten. en dan eens kijken hoe er bij staat tegen die tijd.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ik moet Revius gelijk geven, heb het al menig keer verteld.
                Het probleem lag aan het feit dat ik meerdere keren gestopt ben en dus alles weer kwijtraakte. Ik heb een periode flink achter de vrouwtjes aangezeten en iedere keer als ik 'de ware' gevonden had stopte ik weer en liet me gaan met voedsel, drank en drugs. Natuurlijk had ik veel meer kunnen bereiken, ik ben gewoon niet goed bezig geweest. Dat doe ik nu dus wel. Echter ben ik nu 42 en heb niet meer die hoeveelheid testosteron in mijn lichaam die voor een dusdanige spiergroei moet gaan zorgen. Daarom besloot ik om te gaan kuren.

Ik moet ook zeggen dat ik van sportschool veranderd ben en de machines ed zijn anders waardoor mijn persoonlijke grens ook totaal anders is.
                Voorbeeld: Zat ik op de oude sportschool met de triceps pushdown op 45kg, nu pak ik met de laatste set het hele gewicht van de machine, namelijk 82kg.
                Zie je wat ik bedoel?
                Ik ken je verhaal en natuurlijk maakt de indeling van de gewichten uit hoeveel kg je op het haakje prikt. Alleen als je na de kuur die je hebt gehad, nog steeds zo vooruit gaat, dan denk ik dat je nog meer had kunnen bereiken VOOR je kuur. Vandaar mijn vraag hoelang je (structureel) weer trainde voor je kuur. Anyway goed om te zien dat je nog steeds vooruit gaat

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
                  Ik ken je verhaal en natuurlijk maakt de indeling van de gewichten uit hoeveel kg je op het haakje prikt. Alleen als je na de kuur die je hebt gehad, nog steeds zo vooruit gaat, dan denk ik dat je nog meer had kunnen bereiken VOOR je kuur. Vandaar mijn vraag hoelang je (structureel) weer trainde voor je kuur. Anyway goed om te zien dat je nog steeds vooruit gaat

Ja, ik had zeer zeker meer kunnen bereiken, echter had ik toen het gevoel dat de vooruitgang weleens langer zou gaan duren en ook dat ik niet het vermogen bezat om snel te herstellen.
                  Nu dat ik OFF ben kan ik het verschil heel goed merken. Mijn lichaam is veel sneller vermoeid. Vorige week bijvoorbeeld, toen had ik late dienst en deed mijn work-outs s'morgens, eenmaal aan het werk in de middag moest ik mezelf elke dag voortdurend wakker houden, ik kon heel gemakkelijk een tukkie doen zeg maar. Tijdens een kuur zit ik vol energie en heb ik een veel langere uithoudingsvermogen, ben ik mentaal sterker.
                  Dit zijn een aantal pluspunten die ik als ouwe lul gewoon nodig heb om optimaal te presteren.

Comment

Jij niet dan met 120kg bench?
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Jij niet dan met 120kg bench?
                      Meaning?
                      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Meaning?
                        Jij zegt dat hij er naturel nog veel meer uit had kunnen halen als je kijkt naar ze kracht stats die nog stijgen.
                        Mij kan je niet wijs maken dat jouw natuurlijke grens op een 120 bench ligt.
                        Groeten

Comment

Jij zegt dat hij er naturel nog veel meer uit had kunnen halen als je kijkt naar ze kracht stats die nog stijgen.
                          Mij kan je niet wijs maken dat jouw natuurlijke grens op een 120 bench ligt.
                          Als hij na een kuur nog zo gemakkelijk PRen zet, dan heeft hij niet het maximale gehaald als naturel. Dat geeft hij zelf ook toe, maar gezien zijn leeftijd had SS geen zin om erop te wachten.

Ik moet mijn onderschrift nog aanpassen, want deze staat al jaren op 1x120. Zit nu op 5x 120 en dat zal dus 1x130 inhouden. En ja dat is mijn naturel max.

Ik weet nog steeds niet wat je punt is, maar volgens mij kan ie zelf goed genoeg reageren.
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Is niet naar hem, maar je hebt het over naturel max.
                            Een kerel van 90kg heeft geen 120 bench als naturel max was me punt.
                            Groeten

Comment

• Weet je Jaap, tis maar waar je voor kiest.
                              Als ik naturel verder had gegaan had ik waarschijnlijk progressie gemaakt en was het kuren misschien helemaal niet nodig geweest.
                              Maar kuren boeit me en nu dat ik weet wat het is staat het voor mij als een paal boven water dat ik de juiste beslissing genomen heb. Het draait niet alleen om progressie in kracht en massa, maar ook om een snel herstel en ik weet dat ik dat snelle herstel niet heb als naturel.

Comment

Is niet naar hem, maar je hebt het over naturel max.
                                Een kerel van 90kg heeft geen 120 bench als naturel max was me punt.
                                Natuurlijk kan dat wel.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Weet je Jaap, tis maar waar je voor kiest.
                                Als ik naturel verder had gegaan had ik waarschijnlijk progressie gemaakt en was het kuren misschien helemaal niet nodig geweest.
                                Maar kuren boeit me en nu dat ik weet wat het is staat het voor mij als een paal boven water dat ik de juiste beslissing genomen heb. Het draait niet alleen om progressie in kracht en massa, maar ook om een snel herstel en ik weet dat ik dat snelle herstel niet heb als naturel.
                                Is ook niets mis mee en je hebt er (meer dan) over nagedacht. Voor je motivatie is het in elk geval niet verkeerd dat je na of tussen je kuren door nog steeds PR-en zet
                                1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X