Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan was dat dus denk ik het probleem. Ik moet wel cardio doen als ik af wil vallen.
    Maar ga toch maar voor bil daar heb ik namelijk nooit last van en voel ik de naald er niet eens in gaan.
    Mijn zus wou eerst in mijn arm zetten, maar ik zij doe maar been want dan weet ik hoe dat is.

Comment

Mensen ik heb net bij mezelf in mijn ovenbeen gezet en deze keer voelde in niets en
      ging het helemaal goed, ik heb hem nu een heel stuk hoger gezet, ten hoogte van mijn zaakie als het hangt

Comment

Originally posted by littlemofo View Post
        mensen ik heb net bij mezelf in mijn ovenbeen gezet en deze keer voelde in niets en
        ging het helemaal goed, ik heb hem nu een heel stuk hoger gezet, ten hoogte van mijn zaakie als het hangt
        lol..

Comment

Wat lol?
          Dat word mijn vaste zet plek iig

Comment

Nu opeens wel he

Comment

Jeps ghehe, lager zitten geloof ik meer zenuwen, vandaar dat ik hem ook zo goed voelde denk ik. Kij iedereen kan wel zeggen je kan beter daar en daar zetten maar ik denk dat het beter is dat iemand dat elf uit vind mits het wel in een spier word gepoten waar weining bloedvaten lopen en weining zenuwen
              Last edited by LittleMofo; 19-01-2010, 15:24.

Comment

5% in 20 weken met een cutkuur?

komaan je haalt makkelijk 10% eraf...
                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Jah dat zou wel kunnen maar ik ga niet diep qwa voeding.
                  En wil ook nog wat massa pakken trouwens. Wel doe ik er veel cardio bij en veel krachtraining. Qwa cals rond de 2800 op trainingsdagen en op niet trainingsdagen 2400-2500 cals uit voornamelijk eiwit

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                    Jah dat zou wel kunnen maar ik ga niet diep qwa voeding.
                    En wil ook nog wat massa pakken trouwens. Wel doe ik er veel cardio
                    Waarom ga je niet diep? Je wilt toch het maximale halen uit je kuur?

Massa pakken en veel cardio.....hoe gaat dat samen?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

87kg 20plus vp is wel erg hoog zeg
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Ik zou het ook bij 1 ding houden dan kan je er veel meer uithalen denk ik. Nu ga je massa winnen in een negatieve calorie balans en vet verliezen zonder echt veel onder je behoefte te gaan. Waarom niet lekker veel vet eraf. Of lekker veel massa erbij? Of eerst een bulk- en dan een cutkuur?

Een combo van een bulk en cutkuur is een butkuur.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Ik zou het ook bij 1 ding houden dan kan je er veel meer uithalen denk ik. Nu ga je massa winnen in een negatieve calorie balans en vet verliezen zonder echt veel onder je behoefte te gaan. Waarom niet lekker veel vet eraf. Of lekker veel massa erbij? Of eerst een bulk- en dan een cutkuur?

Het hoeft van mij allemaal niet snel te gaan maar wel goed, snel afvallen betekend ook erna weer snel die vet aankomen, langzaam afvallen betekent
                            minder snel vetaankomen. Als je het snel doet schreeuwen je vetcellen die leeg zijn om vetot te gaan nemen. Dit is wetenschapelijk bewezen.

Ik vind het veel fijner om van 2 walletjes te eten. Massa aankomen en vet verbranden. Niet sis zo heerlijk omjezelf te zien groeien en vet te verliezen.

BF is trouwens al onder de 20% En gewicht is nu 90kg

Originally posted by Ashley View Post
                            Waarom ga je niet diep? Je wilt toch het maximale halen uit je kuur?

Massa pakken en veel cardio.....hoe gaat dat samen?
                            Gewoon door gewichttraining te blijven doen natuurlijk. Anders pak je geen massa.
                            Cardio en massa werkt prima mits je een zware ecto bent.
                            De meeste kuurders doen ook 3 keer per week 30 min cardio er bij, teminste de ervaren bb-ers. Hetbrenkt namelijk nog meer massa als is dat niet merkbaar, Maar je herstel ligt dan hoger.
                            Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 10:00.

Comment

Dan er nog bij, ligt het verbruik zowiso hoger tijdens het kuren. Dus eingelijk eet ik dan al onder onderhoud.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                                Het hoeft van mij allemaal niet snel te gaan maar wel goed, snel afvallen betekend ook erna weer snel die vet aankomen, langzaam afvallen betekent
                                minder snel vetaankomen. Als je het snel doet schreeuwen je vetcellen die leeg zijn om vetot te gaan nemen. Dit is wetenschapelijk bewezen.
                                Dan wil ik dat onderzoek wel eens zien, want in mijn oren klinkt het als bullshit van hetzelfde kaliber als ei-geel slecht is voor je en om af te vallen moet je crash dieten volgen.

Als je echt resultaat wilt moet je het 1 of het ander doen. Dit is al sinds dag 1 door iedereen gezegd. Zelfs de pro's doen altijd het 1 of het ander dus niet alleen wij "amateurs". Basis kennis die voor iedereen telt en jij bent geen uitzondering.

Als je goed diep cut gaat je lichaam niet opeens om meer vet opslag schreeuwen. Dat gebeurd alleen als je idiote crash dieten volgt waarbij heel je metabolisme in elkaar stort. Vervolgens ga je weer normale kcal hoeveelheden eten en die kan je metabolisme op dat moment niet verwerken. Je hebt dan een enorm kcal overschot wat als vet wordt opgeslagen. Of te wel...je hebt gewoon een kut cut-dieet gevolgd als dat gebeurd.

Niet miepen dus. Kies het 1 of het ander. Van 2 walletjes snoepen schiet je niks op. Juist in een kuur kun je extra diep gaan qua lage kcal inname zonder er gevolgen van te ondervinden. Je kunt heel snel, heel veel vet verliezen. Ik durf te wedden dat als je fatsoenlijk aan de bak gaat je bijna 1% vet per week kan verliezen. Dan heb je op het eind nog 1-3 weken dat je weer op onderhoud kunt zitten of lichtjes bulken om nog extra spiermassa aan te zetten en je dip op het eind van de kuur minimaal te houden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X