Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het scheeld dat ik er 20 weken voor uit heb getrokken, Maar er is al een cm van mijn taille af, dus ik denk dat ik niets hoef te veranderen. Ik doe het trouwens liever langzaam, Dat is geen verkeerde keuze lijkt mij. En als je van 2 walletjes kunt eten is het alleen maar mooi meegenomen vind ik.
    Dat artiekel zal ik zo wel ff posten
    Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 10:47.

Comment

Ik heb hem gevonden

Originally posted by Floriane View Post
      Gisteren zag ik Nieuwslicht, een semi-wetenschappelijk programma. Er is grootschalig onderzoek gedaan naar afvallen, jojo-en e.d.

"Het jojo-effect bij afvallen zit niet alleen tussen de oren! Voor het eerst is aan de universiteit van Maastricht op celniveau aangetoond dat vetcellen in de stress raken bij een streng dieet en om nieuw vet schreeuwen. Is afvallen dan onmogelijk? Nee, maar het meeste succes heb je als het geleidelijk gebeurt."

Als de vetcellen zich helemaal met vet hebben gevuld, wordt er na verloop van tijd een soort harde laag omheen aangemaakt. Wie afvalt en de vetcel daarmee leger maakt, brengt de vetcel in 'stresstoestand': hij krimpt inwendig, maar de harde laag krimpt niet mee. Hij wil dus weer vol, waardoor het lichaam zo snel mogelijk weer vet op wil gaan slaan.

De conclusie van de onderzoeken: val langzaam af met een eiwitrijk en koolhydraatarm dieet. Op zich niets nieuws natuurlijk, maar nieuw is hier wel, dat het lichaamsvet en de opbouw ervan op zich bestudeerd zijn. Ik vond het heel interessant.

Je kunt de uitzending terugzien op:

Nieuwslicht: VARA
      Het item zit ongeveer op de helft.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
        Jah dat zou wel kunnen maar ik ga niet diep qwa voeding.
        En wil ook nog wat massa pakken trouwens. Wel doe ik er veel cardio bij en veel krachtraining. Qwa cals rond de 2800 op trainingsdagen en op niet trainingsdagen 2400-2500 cals uit voornamelijk eiwit
        Uit voornamelijk eiwit? Plaats eens wat je dan zoal eet.
        Nu lees ik weer bulkcut en cutbulk...

Comment

Damn moet ik alweermijn schemalaten zien omg.
          Magik hem eerst wel weeropzoeken hij komt er zo aan

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
            Ik heb hem gevonden
            Zoals ik al dacht...bullshit dus
            Het gaat over joj-effect. Die komt alleen voor bij crash dieten.
            niet bij een fatsoenlijk cut-dieet zoals wij die hanteren

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Uit voornamelijk eiwit? Plaats eens wat je dan zoal eet.
              Nu lees ik weer bulkcut en cutbulk...

Maaltijd 1
              60 gram whey +200cc magere melk
              300cc magere melk
              60gram brinta
              1 appel of 1 banaan
              2 visolie caps

30-45 min cardio 4 keer per week

Maaltijd 2
              2 snee volkoren brood
              2 gekookte eieren
              300 cc magere yoghert

Maaltijd 3
              2 snee volkorenbrood
              100 gram koolvis of biefstuk
              30 gram noten
              Onbeperkt groente

Maatijd 4
              Wat de pot schaft
              200 gram aadrappelen of pasta of 125 gram rijst
              1 eetlepel olijfolie of bij aarappelen magere jus
              1 kipfilet a 150 gram of rundergehakt als rundergehakt het geval is laat ik verdere vetten zitten bij deze maaltijd.
              onbeperkt groente

Bodybuilding max 90 min 4 keer per week

Maaltijd 5
              100 gram basmati rijst
              2 schijfjes anannas
              100 gram koolvis of 1 kipfilet of 1 blikje tonijn

Maaltijd 6
              500 gram amgere kwark 10.3 eiwit per 100 gram

Totaal zonder shake's rond de training
              Cals 2715 Eiwit 243 Carbs 288 Vet 59

-----------------------------------------------------------------------------------------

En op niet trainings dagen

Maaltijd 1

75 gram whey

500cc magere melk

1 appel

2 omega 3 capsulles

Maaltijd 2

2 hele eieren

2 ei-eiwitten.

300cc magere yoghert

Maaltijd 3

1 kipfilet of 1 biefstuk

30 gram casewnoten

onbeperkt groente

Maaltijd 4 wat de pot schaft

kipfilet, of rundergehakt of biefstuk of kipschnitzle

200 gram aarappelen of 100 gram rijst of 200 gram pasta

2 ons gekookte gorente

Als ik aardappelen eet jus erover maar wel magere.

Maaltijd 5

1 kipfilet of 1 blick tonijn of 2 koolvisjes

30 gram casewnoten

Maaltijd 6

2 omega 3 caps
              500 gram magere kwark

Wedstijd alteleten vonden mijn schema goed genoeg om iig tot de 10% te geraken. Verder magik er ook niets meer aan veranderen
              Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 10:58.

Comment

Ik bedoelde de alleen niet trainingsdagen hoor Mofo, waarover je zei voornamelijk eiwit .... Nu durf ik er niets op te zeggen...

Comment

75 gram whey in de ochtend? Wat is er ooit gebeurd met het omeletje?

Weet je zeker gat je wel een kuur wilt gaan doen? Je wil lager vet% en spiermassa gaimen tegelijk, maar ik heb het idee dat je niet echt een duidelijk doel hebt. Waarom neem je die AS erbij? je noemt het al een "kuurtje", dat laat al zien hoe je over het spul denkt.
                  Uit pure interesse vraag ik je dus, ¿porqué de AS?
                  Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Ik bedoelde de alleen niet trainingsdagen hoor Mofo, waarover je zei voornamelijk eiwit .... Nu durf ik er niets op te zeggen...
                    Zeg maar gerust. Is het niet goed genoeg ?

Originally posted by peso View Post
                    75 gram whey in de ochtend? Wat is er ooit gebeurd met het omeletje?

Weet je zeker gat je wel een kuur wilt gaan doen? Je wil lager vet% en spiermassa gaimen tegelijk, maar ik heb het idee dat je niet echt een duidelijk doel hebt. Waarom neem je die AS erbij? je noemt het al een "kuurtje", dat laat al zien hoe je over het spul denkt.
                    Uit pure interesse vraag ik je dus, ¿porqué de AS?
                    Massa pakken extra hoge metabolistme, geen massa verlies iig, keertje kuren tijdens de cut om te kijken hoe dat voor mij werkt, en het is ook een cut kuur.

En ik ben al bezig anderhalf week met deze kuur, dus hoezo weet ik wel zeker of ik wil gaan kuren?

Hoe moet ik het dan noemen een dikke vette kuur ?
                    Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 11:08.

Comment

• Verder heb ik een duidelijk doel waar ik niet van af ga wijken anders loopt het niet goed.
                      Ik heb namelijk een heel schema gemaakt voor 20 weken waar ik niet van af mag wijken. Tjah moet wel steng voor mezelf zijn.

Comment

• Denk dat de klassieke manier nog altijd het beste is.
                        Eerst bulken, spiermassa en wat vet opbouwen.
                        Dan een rustperiode en zorgen dat je zoveel mogelijk vasthoud.
                        Eenmaal stabiel cutten en ervoor zorgen dat je spiermassa zoveel mogelijk behouden blijft.
                        Beiden gesteunt door het gebruik van AS.
                        Cutbulken is werkelijk vechten tegen de bierkaai.
                        Je bouwt iets op wat er ook weer meteen vanaf wordt gehaald, schiet niet op.

Comment

• Ik wil je gewoon niet beledigen, maar ik vind gewoon dat je slecht eet.. Je gooit zelfs als n noob je eigeel weg.. Start je smorgens met n emmer whey... Waar je juist zo lekker 6-8 eieren kunt eten.. Wat je eet is n appel? Nee lekker opstarten in de morgen zeg... Daarom durfde ik niets te zeggen... Je kunt in die kuur jezelf best veel meer afknijpen.. Had geloof ik zelfs Gen al gezegd (en meerdere leden) , dus ik zeg dat niet steeds weer... Beter eten man... Het gaat niet zozeer om hoevaak, hoeveel.. Maar wat krijg je binnen... Whey is n sup, eieren,en kip zijn echt voer....

Comment

• En toen was hij weer weg jammer hoor, gewoon om ff te zien of ik wel goed naar heb gedacht en de boel op orde heb.

Edit hierboven.

Ik heb helaas veel moete met vast voedsel, vandaar dat de eerste maaltijd alleen maar whey is hoog in eiwitten. Eigeel heb ik weggegooid omdat ik anders te hoog in cals uit kom die dag.

De moeite met vast voedsel is soms harstikke misselijk worden en met tegen zin moeten eten, dit moet ik voorkomen, anders werkt het cutten gewoon niet voor lange tijd en geefik het sneller op en word ik alleen maar minder mentaal en loopt het op den duur in de soep. Volgens atleten vonden ze mijn schema wel goed eingelijk. Ik post dit namelijk over verschillende fora en volgens jou is het niet goed maar volgens anderen wel weer. Wat moet ik dan ?
                            Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 11:22.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                              Verder heb ik een duidelijk doel waar ik niet van af ga wijken anders loopt het niet goed.
                              Ik heb namelijk een heel schema gemaakt voor 20 weken waar ik niet van af mag wijken. Tjah moet wel steng voor mezelf zijn.
                              Streng???
                              Dacht dat je nog steeds bier dronk in het weekend?
                              Das niet streng hoor.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Denk dat de klassieke manier nog altijd het beste is.
                                Eerst bulken, spiermassa en wat vet opbouwen.
                                Dan een rustperiode en zorgen dat je zoveel mogelijk vasthoud.
                                Eenmaal stabiel cutten en ervoor zorgen dat je spiermassa zoveel mogelijk behouden blijft.
                                Beiden gesteunt door het gebruik van AS.
                                Cutbulken is werkelijk vechten tegen de bierkaai.
                                Je bouwt iets op wat er ook weer meteen vanaf wordt gehaald, schiet niet op.
                                Yep....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X