Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jah denk het.
    Ik ga wel alvast met mijn holletje acheruit zitten
    Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 19:07.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      "Cardio en massa werkt prima mits je een zware ecto bent". Wat een geneuzel. En wat de meeste kuurders doen... Ik zou niet uit gaan van wat de meeste kuurders weten, laat staan doen. En het laatste wat cardio gaat doen is meer massa brengen (even ceteris paribus).

Je beseft toch wel dat je met zo'n late inkeer me wel doet beseffen dat ik je gaarne een paar rotschoppen zou geven he.
      MOet meer cardio wel wat cardio, cardio is altijd goed voor je herstel, dus indirect ook meer massa.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
        MOet meer cardio wel wat cardio, cardio is altijd goed voor je herstel, dus indirect ook meer massa.
        Je kijkt teveel televisie maat.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
          Je kijkt teveel televisie maat.
          Lol ik weet zeker dat gen het er wel mee eens is maat.
          Ik bedoel daar mee 3 keer er week lichte cardio voor de bloedsomloop 30 minuutjes tijdens een bulkje. Indirect geeft het echt wel meer massa al zal het niet merkbaar veel zijn. Vergelijk het met jaren lang whey nemen smomgens en rond de training, dit werkt ook indirect voor meer massa. Alle beetjes helpen dus bedoel ik er mee.
          Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 19:11.

Comment

• Ik weet zeker dat gen het er niet mee eens is maat. LIT zal wellicht je herstelvermogen niet slopen, maar het verbruikt wel degelijk kcal. Die moet je er dus weer bij-eten voor massa. Daarnaast is maar de vraag of het herstel echt wordt bespoedigd. Ik geloof er niet in.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Daarom zeg ik ook tijdens een bulk zo veel cals verbrand lichte cardio niet eens. Als je zo gaat denken kun je net zo goed de hele dag op de bank liggen en niet werken, en uitkijken dat je niet te lang in debenen bent. Wat moet ik straks wel niet met mijn baan, dan hoef ik helemaal geen cardio meer te doen? Want zo'n dagje vebrand wel heel wat meer dan 45 min intensieve cardio, zowiso 4 uur achter elkaar een verhoogde hartslag voer zo'n dagje asl het niet meer uren zijn.

Hier om heb ik ook mijn twijfels over bulken.

Comment

• Twijfels over bulken vind ik erg rare twijfels, dat is bijna net zo iets als twijfelen of de aarde rond is.
                Wat voor werk ga je dan eigenlijk precies doen?
                Groeten

Comment

• Werk er al een tijd, bomen zagen snoeien en veslepen.
                  Best zwaar werk opzich conditioneel.

Tjah ken genoeg jongens die groot zijn geworden zonder echt te bulken.
                  Ik heb zelf ook nooit echt gebulkt en toch veel massa gepakt. Al heeft het wle lang geduurt. Bulken is in mijn ogen alleen maar vet gainen en rond onderhoud of er net ff boven vvm alleen grof gezegd
                  Last edited by LittleMofo; 20-01-2010, 19:55.

Comment

• bulken = boven onderhoud eten, je hoeft je niet per se vol te stauwen met alles wat je tegen komt
                    Groeten

Comment

• Soms heh....eigenlijk elke keer, heb ik het idee dat je niet eens de basis kennis en vaardigheden beschikt. Ben je eigenlijk wel klaar om te kuren als je dat niet bezit? We moeten nu alles in je kuur uit gaan leggen. Bijna alles wat je denkt te weten is niks meer dan incorrecte conclusies, aannamen en vooroordelen die de gemiddelde persoon heeft mbt onze sport. Jij zou nu toch wel beter moeten weten :S

Cardio is saai, nutteloos en overrated. Wat Barbel Complexes en tabatta's naast een goed eetschema en intens kracht schema is alles wat je nodig hebt. Dan ga je je tijd toch niet verdoen aan cardio? :O

Als je dat werk gaat doen met bomen snoeien en verslepen dan heb je geen cardio meer nodig.

Comment

• Ik ben al een paar jaar klaar om te kuren, tjah zelf geloo ik niet in dat exteme bulken, laat ik het dan zo zeggen, wat heb je er namelijk an als je met 200cals boven je onderhoud net zo veel vvm pakt als
                        1000 cals boven onderhoud, allleen bij 1000 cals boven onderhoud opk je ook nog een vet mee.
                        Dus ik snap die stumpertjes niet om ook vet ge willen gainen.

Cardo hoort er gewoon bij dat diet bijna iedere cuttende bodyuilder, hoe je het nou went of keert.

Comment

• Sommige mensen komen nou eenmaal moeilijk aan.
                          Groeten

Comment

• Dat is zo, maar darom moet zelfs 200 cals boven inderhoud alvvm geven, meer zal niet meer vvm geven enkel wel meer vet massa. Daar ben ik van overtuigd.
                            Ondertussen heb ik 2 sneetjes brood geschrapt op trainingsdagen.

Comment

• Ik heb er voor de lol nog maar ff mitropin bij besteld, ff kijken wat dat brenkt in 30 dagen.
                              ALs het bevald die ik na een maand weer 30 dagen mitropin.

Van schildklierpreparaten en clen blijf ik iig met mijn handjes van af.

Comment

• Over cardio... Ik doe ook cardio in de bulk, als ik as gebruik... Heeft niets met cut of bulk te maken.. Heeft te maken met as gebruiken....Maar ik gebruik ook wel langer dan n normaal kuurtje ook hoor....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X