Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio met aas gebruik is zowiso goed lijkt mij, teminste dat zegt mijn verstand,
    cardio is bloedruk verlagend, testo is bloeddruk verhogend door het gevolg van oestogenen die ook vrijkomen. Bij deca zal het wel helemaal erg zijn?

Comment

• Al hebik niet veel verstand dat dan wel weer

Comment

• Wat ik dus al een beetje had verwacht, ik ga weer vocht pakken, maar deze keer heb ik er wat
        voor. Ik denk dat ik vanaf week 4 1mg arimidex neem om de dag.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
          Cardio met aas gebruik is zowiso goed lijkt mij, teminste dat zegt mijn verstand,
          cardio is bloedruk verlagend, testo is bloeddruk verhogend door het gevolg van oestogenen die ook vrijkomen. Bij deca zal het wel helemaal erg zijn?
          ???????

Comment

• Wat is er ? Dit had jij eingelijk moeten weten als jij een kuurder bent hoor

Comment

Wat is er ? Dit had jij eingelijk moeten weten als jij een kuurder bent hoor
              Wat, onzin lopen te vertellen?
              Ik hoef geen onzin te weten hoor.

Comment

• Dat is geen onzin maat, aromatischerende roids verhogen de bloeddruk en dit is het gevolg door oestrogeen, en jah af en toe cardio werkt bloedruk verlagend en omega 3 ook. Als jedit niet eens weet waarom kuur je eingelijkk dan nu ?

Dit is een van de oestrogene bijwerkingen of je het nu wil of niet.
                Last edited by LittleMofo; 23-01-2010, 12:00.

Comment

Wat ik dus al een beetje had verwacht, ik ga weer vocht pakken, maar deze keer heb ik er wat
                  voor. Ik denk dat ik vanaf week 4 1mg arimidex neem om de dag.
                  Dat vocht trekt toch later sowieso wel weg, waarom zou je daar shit voor nemen?
                  Drink anders meer koffie, groene thee en ander vochtafdrijvend voedsel.
                  Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Dat vocht trekt toch later sowieso wel weg, waarom zou je daar shit voor nemen?
                    Drink anders meer koffie, groene thee en ander vochtafdrijvend voedsel.
                    Dat is zo ik kan het eerst proberen met andere dingen,
                    Ik zuip iig 1 liter groene thee per dag en een halve liter koffie, maar datis standaard gebruik

Comment

Dat is geen onzin maat, aromatischerende roids verhogen de bloeddruk en dit is het gevolg door oestrogeen, en jah af en toe cardio werkt bloedruk verlagend en omega 3 ook. Als jedit niet eens weet waarom kuur je eingelijkk dan nu ?

Dit is een van de oestrogene bijwerkingen of je het nu wil of niet.
                      Snuff n noob?

Comment

• Dat wil ik niet gelijk zeggen maar wat ik zeg roep ik niet voor de lol dit heb ik allemaal uit info en uit ervaring opgedaan.

Comment

• Bijwerkingen van oestrogenen
                          Bloeddruk
                          De bloeddruk wordt niet beïnvloed door de natuurlijke oestrogenen; mogelijk wel door de synthetische oestrogenen via de inductie van het renine-angiotensine systeem in de lever.
                          Er kan met natuurlijke oestrogenen wel in de eerste paar maanden van hormoongebruik een zgn. ideosyncratische bloeddruk reactie optreden.
                          Ook bij bestaande hypertensie geeft hormoonsuppletie geen verdere bloeddrukverhoging; door de vaatverwijdende werking van oestrogenen kan men een bloeddrukverlaging verwachten.

Comment

• Mmm raar dat ik dan altijd een iets vergoogde bloeddruk he tijdens het kuren, maar goed ik weet wat de roid gurus tegen mij zeggen en daar vertrouw ik op en ook op wat ik lees en uit ervaring mee maak.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Bijwerkingen van oestrogenen
                              Bloeddruk
                              De bloeddruk wordt niet beïnvloed door de natuurlijke oestrogenen; mogelijk wel door de synthetische oestrogenen via de inductie van het renine-angiotensine systeem in de lever.
                              Er kan met natuurlijke oestrogenen wel in de eerste paar maanden van hormoongebruik een zgn. ideosyncratische bloeddruk reactie optreden.
                              Ook bij bestaande hypertensie geeft hormoonsuppletie geen verdere bloeddrukverhoging; door de vaatverwijdende werking van oestrogenen kan men een bloeddrukverlaging verwachten.
                              Dan moet je Snuff maar niet plagen... Nu zet hij je voor, puntje puntje puntje

Comment

• Nou waarom heb ik dan wel een verhooge bloed druk bij test gebruik, niet door de oestogene bijwerking zeker, nee daar geloof ik niet in wetenschapelijk komt het toch echt door de oestogenen die vrij komen.
                                Dit had ik bij 500mg test per week. Dit staat ook in de medische bijsluiter van testosteron bij bijwerkingen zag ik net
                                Last edited by LittleMofo; 23-01-2010, 12:18.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X