Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Van zomer als ik geen berenvacht meer heb. Nee ik bedoel in de lente, ik moet eerst wel ff in het zonnetje liggen en mijn berenvacht afscheren.....
    Geloven jullie in plaatselijk vet van bier, en dan bedoel ik niet 4 biertjes maar jaren lang ieder eeen ken liters bier ?

Comment

• Net zoals plaatselijk vet verbranden bijna niet mogelijk is, kan je ook niet plaatselijk aankomen..
      Het komt over je hele lijf te zitten..
      Maar door het vele drinken zet je pens uit.. Is normaal bij n litertje of 5-6 bier dat je maag groter word..
      Is je maag groter drukt deze je buik ook vooruit, het moet toch ergens heen..
      Hoe meer je zuipt hoe groter word je maag en je pens..

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
        Van zomer als ik geen berenvacht meer heb. Nee ik bedoel in de lente, ik moet eerst wel ff in het zonnetje liggen en mijn berenvacht afscheren.....
        Geloven jullie in plaatselijk vet van bier, en dan bedoel ik niet 4 biertjes maar jaren lang ieder eeen ken liters bier ?
        Berevacht????
        Dacht je nu werkelijk dat wij dat hinderlijk vinden?
        Weet je, ik geloof er geen zak van.
        Als het werkelijk zo was en je denkt zelfs dat het 5cm zou kunnen zijn, is het dan niet tijd om eens te kijken wat je BF nu is?
        Want je wil toch 5% kwijt?
        Nou, 5cm van je taille af ben je er volgens mij al, en daarom geloof ik jou niet.
        Berevacht, tjemig kun je niet met een betere smoes aankomen???
        En Knul heeft gelijk, vet-aanzetting begint altijd eerst rond je navel, bij iedereen.

Comment

• Waarom haal jij mij altijd het bloed onder de nagels vanaan.
          5% moet er minimaal van af maar wil door gaan tot ik droog ben zoals jij.
          Pff ik die nu vette moeite om mij in te houden iig.

Comment

Waarom haal jij mij altijd het bloed onder de nagels vanaan.
            5% moet er minimaal van af maar wil door gaan tot ik droog ben zoals jij.
            Pff ik die nu vette moeite om mij in te houden iig.
            Misschien omdat jij gewoonweg niet tegen de waarheid kunt?
            Wil je niet kwaad maken bro, maar wat is je BF nu eigenlijk?

Oh ja, ik ben niet droog buddy, verre van dat.
            En zolang ik onder de 18% BF blijf zal dat voorlopig ook niet gebeuren.
            Eerst moet die massa erop met niet teveel vet natuurlijk, dan pas ga ik cutten.
            Of mijn BF moet de pan uitrijzen.

Comment

• lol droog staan als Snuivert...dan ben je nog eerder klaar dan die 5% die jij minimaal wilt verliezen :P

Ik heb ook weinig tot bijna geen love handles meer, maar dat is meer omdat ik op moment weinig vocht heb. Zodra ik weer meer carbs eet exploderen die dingen weer

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Misschien omdat jij gewoonweg niet tegen de waarheid kunt?
                Wil je niet kwaad maken bro, maar wat is je BF nu eigenlijk?

Oh ja, ik ben niet droog buddy, verre van dat.
                En zolang ik onder de 18% BF blijf zal dat voorlopig ook niet gebeuren.
                Eerst moet die massa erop met niet teveel vet natuurlijk, dan pas ga ik cutten.
                Of mijn BF moet de pan uitrijzen.
                Ik kan er ook niets aan doendat ik eerst wel lovehandels had en nu niet meer.
                Of bijna niet meer, nog een beetje zeg maar. Ik weet iig wel dat mijn bf eerst rond de 20% zat maar dat ligt nu een stuk lager. Ik kan het zelf niet opmeten maar schat dat er wel een 3/4% af is gegaan nu ik alles veranderd heb.
                En dat denk ik okdat ikeerst uitstekende lovehandels had en nu nog maar amper uitstekende.

Comment

Ik kan er ook niets aan doendat ik eerst wel lovehandels had en nu niet meer.
                  Of bijna niet meer, nog een beetje zeg maar. Ik weet iig wel dat mijn bf eerst rond de 20% zat maar dat ligt nu een stuk lager. Ik kan het zelf niet opmeten maar schat dat er wel een 3/4% af is gegaan nu ik alles veranderd heb.
                  En dat denk ik okdat ikeerst uitstekende lovehandels had en nu nog maar amper uitstekende.
                  Nu spreek je jezelf weer tegen.
                  Love-handles zitten aan de zijkant, niet rond je navel.

Comment

• rond de navel is gewoon frontale bumper :P
                    Soms noem ik het heel liefkozend "Flappie"

Comment

• Nee weet ik die flappen aan de zij zijn dus weg bijna, en at bedoel ik dus de hele tijd ook. Ik kan het nog niet geloven wand heb ze vanaf mijn 17e alijd gehad.
                      Ik denk echt dat het bier vet is want zoop gewoon 10 liter bier elke week op,
                      en zins ik hier mee ben gestopt is het weg gegaan.

Comment

Nee weet ik die flappen aan de zij zijn dus weg bijna, en at bedoel ik dus de hele tijd ook. Ik kan het nog niet geloven wand heb ze vanaf mijn 17e alijd gehad.
                        Ik denk echt dat het bier vet is want zoop gewoon 10 liter bier elke week op,
                        en zins ik hier mee ben gestopt is het weg gegaan.
                        Nou, dat is goed om te horen dan.

Maar volgens mij begon je een aantal posts terug met het volgende:
                        "Ik heb voorige week nog min buikvetopgemeten naast de navel ik ga dat zometeen nog een doen, het ziet er iik uit alsof er wel 5mm af is iig."

En daar hadden wij het een beetje over.
                        En nu begin jij plotseling over je zijkanten en dat je dat de hele tijd bedoelde.

Comment

• Ikdenk idd dat voorop de buik ook een paar mm af is, omdat de zijkant ook gekrompen is, dus ik denk het, weet het niet zeker. Ik moet trouwens een voeding schema gaan maken voor een meisje omg, dit word nog wat.

Comment

• Luppie bestaat gewoon niet echt, Snuff-Sann.
                            Damn.

Je bent nog gekker dan Mindgamer.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Sorry hoor maar ik ben Luppie, er is maar 1 en dat ben ik. Luppie van dbb, BR en nog wel een paar forums. Alleen op dbb mag ik niet meer komen heb de mods op hun flikker gegeven.

Comment

• Oh crap je bestaat wel.

Het almachtige Lupperwezen.

Waar blijven de behaarde foto's?
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X