Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    Oh crap je bestaat wel.

Het almachtige Lupperwezen.

Waar blijven de behaarde foto's?
    NEE OS... Je kunt wel foto,s bekijken van zn gezicht, zn ouders huis, de wiet, zn verkering, of films van wat jij zelf wil... Maar nee niet zn haar hoor heeeeej

Comment

• Ik had dus mijn twijfels bij zn bestaan, mede door wat jij schetst.
      Allemaal losse picca's, opgezet door een heel team van posters die om de drie dagen elkaar aflossen op 1 account.

Daarom, for once:

full frontall nude pics van der Lupster.

En oh Ludo, werk in Paint effe dat zaakie van je weg.
      Rest willen we zien.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        NEE OS... Je kunt wel foto,s bekijken van zn gezicht, zn ouders huis, de wiet, zn verkering, of films van wat jij zelf wil... Maar nee niet zn haar hoor heeeeej
        Net nog ff een shotje gezet, wat ik zij van vaste plek, voeld nog steeds goed. Ik ad verwachttrouwens gelijk weer in gewichtte dalen toen ik ziek was, maar het valtme nog erug mee.

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
          Sorry hoor maar ik ben Luppie, er is maar 1 en dat ben ik. Luppie van dbb, BR en nog wel een paar forums. Alleen op dbb mag ik niet meer komen heb de mods op hun flikker gegeven.
          Ik kom echt nooit op dbb. Nu kom ik toevallig 1x daar en waar kom ik bij uit? Bij luppie. xD

Dude, wat heb je in je omschrijving staan?

"Monstrous Giant"

WTFBBQ? Je bent 1.72? Beter had je erin gezet: "Monstrous Midget" ofzo.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Huh dat heb ik er niet ingezet zo veel heb ik gepost daaro dat ik de hoogste rang heb ofzo.

Comment

Huh dat heb ik er niet ingezet zo veel heb ik gepost daaro dat ik de hoogste rang heb ofzo.
              Gebeurt dat automatisch?

Haha *FAIL*

Dacht al...
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                Gebeurt dat automatisch?

Haha *FAIL*

Dacht al...
                Ja dat is net als hier junior member, member, senior etc. Maar daar krijg je advanced bodybuilder, ripped monster etc.
                Groeten

Comment

• Vandaag ff de taille opgementen, ik meet 96cm 6 weken tug was dat nog 99cm.
                  Gaat niet erug snel maar goed, beweeg ook weining. Maar het gaat iig volgens plan

Comment

Vandaag ff de taille opgementen, ik meet 96cm 6 weken tug was dat nog 99cm.
                    Gaat niet erug snel maar goed, beweeg ook weining. Maar het gaat iig volgens plan
                    Ik vind dat enorm veel voor iemand van jouw lengte.

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Ja dat is net als hier junior member, member, senior etc. Maar daar krijg je advanced bodybuilder, ripped monster etc.

Hoeveel berichten moet je hier dan posten alvoren die titels te halen? Ik zie nu dat ik member ben maar wanneer dan senior member?

En hoe zit het met eigen teksten die ik hier en daar al opzie dagen?

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                        Hoeveel berichten moet je hier dan posten alvoren die titels te halen? Ik zie nu dat ik member ben maar wanneer dan senior member?

En hoe zit het met eigen teksten die ik hier en daar al opzie dagen?
                        1000 berichten geloof ik...

Comment

• Phoenix, voor zulke vragen kun je beter ff naar de of-topic topic.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik vind dat enorm veel voor iemand van jouw lengte.
                            Valt wel mee als je naar de breedte van mijn heupen kijkt, die zijn namelijk breder dan mijn taille. Bovenlichaam heeft vannatuure bij mij zowiso een breed postuur ook alsje het vet er niet bij zal zien.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Phoenix, voor zulke vragen kun je beter ff naar de of-topic topic.
                              Excuus.

Comment

• Ondertussen in mijn benchpress iig met 10kg gestegen als je vanaf 8 reps rekend.
                                Db sholderpress is 4kg gestegen per arm als je rekend vanaf 6 reps
                                Squat blijft iig hangen want die kan ik nu amper doen.
                                Bor is gestegen met 10kg alsje rekend vanaf 6 reps en strikt. rug paralel aan de grond geen cheaten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X