Originally posted by Revius
View Post
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Falstyr View PostMaakt weinig uit. Rudi weet net zoveel, als het niet meer is, als Ruud. Dus qua kwaliteit aan informatie wordt het er echt niet minder op hoor.
Maar meer omdat Ruud al veel had gereageerd in dit topic en dan nu ineens met zo'n post komen, zou beetje raar zijnGroeten
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View Postik ben daar wat tijd voor nodig, net zo iets als afkicken dat doe je ok niet in een keer."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
zijn de meeste mensen hier nu niet gewoon aan het overdrijven, oke hij geeft soms verkeerde en verwarde info, zijn teksten zijn bijna niet te lezen, doet soms agressief en is rap op zijn staart getrapt, maar we moeten ook niet overdrijven he mensen.
Mofo doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wilt, wilt hij bier drinken en coke gebruiken tijdens zijn kuur dan moet hij dat weten, daar hebben wij toch geen last van, als hij het niet zou vermelden want zijn goed recht is dan weten we het ook niet, maar hij is eerlijk of hij wilt opvallen en zegt het wel.
Hij traint 6 jaar en is misschien niet veel gegaind , maar he hoeveel mensen komen er hier niet op het forum die je enkel ziet als het vakantie wordt en dan vlug een kuurtje gaan doen en effe trainen zodat ze op verlof er een beetje struis bijlopen. Ik heb in al de jaren dat ik train en gekuurd heb ook wel eens een periode gehad dat ik niet zo stipt met alles bezig was op voeding gebied want drinken en drugs gebruik ik niet. Niet iedereen heeft het karakter of mss de mogelijkheden om er 100% voor te gaan
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Postzijn de meeste mensen hier nu niet gewoon aan het overdrijven, oke hij geeft soms verkeerde en verwarde info, zijn teksten zijn bijna niet te lezen, doet soms agressief en is rap op zijn staart getrapt, maar we moeten ook niet overdrijven he mensen.
Mofo doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wilt, wilt hij bier drinken en coke gebruiken tijdens zijn kuur dan moet hij dat weten, daar hebben wij toch geen last van, als hij het niet zou vermelden want zijn goed recht is dan weten we het ook niet, maar hij is eerlijk of hij wilt opvallen en zegt het wel.
Hij traint 6 jaar en is misschien niet veel gegaind , maar he hoeveel mensen komen er hier niet op het forum die je enkel ziet als het vakantie wordt en dan vlug een kuurtje gaan doen en effe trainen zodat ze op verlof er een beetje struis bijlopen. Ik heb in al de jaren dat ik train en gekuurd heb ook wel eens een periode gehad dat ik niet zo stipt met alles bezig was op voeding gebied want drinken en drugs gebruik ik niet. Niet iedereen heeft het karakter of mss de mogelijkheden om er 100% voor te gaan
Grtz
Natuurlijk mag hij ermee doen wat hij wil. Is zijn volle recht.
Wel heb ik goede stukjes gelezen in een ander topic ergens.
Ging over, wanneer ben je klaar voor een kuur. En over hoeveel moet je er van weten, wat en hoe je het gebruikt, en waarom je het dan gebruikt.
Ook een mooi gezegde ik kuur wel maar gebruik geen drugs haha.
Een keer niet zo op je voeding letten kun je moeilijk gaan vergelijken, met gebruik van alcohol of het gebruiken van heroine of dat soort opiaten.
Zoals je zelf zegt je lette niet zo op je voeding.
Maar ik weet zeker dat je wel jezelf in de spiegel bleef bekijken, daar heb je als oude rot geen weegschaal voor nodig.
Na zoveel jaar bezig zijn hoef je niet meer met n weegschaaltje aan de tafel te zitten. Dat kun je wel ongeveer schatten.
Ik kan de overeenkomst tussen jouw en zijn kuren nergens terug vinden.
Jij vind het zelfs al niet stipt bezig zijn als je een beetje mis gaat in de voeding.
Zit toch wel n enorm verschil in jouw en zijn idee van even niet zo stipt zijn.
Comment
-
oke oke, maar ik noem as geen drugs, dat valt niet onder dezelfde categorie bij mij. Ik bedoel maar ik heb nog nooit een joint, xtc,speed, heroine, gebruikt .
@knulletje, hey bro, jij hebt waarschijnlijk toch ook periodes gehad in u leven dat je voeding niet zo strak was als het zou moeten zijn, je training wat verwaarloosde, je even dacht fuck bb.
ik bleef elke dag in de spiegel kijken, en had idd geen weegschaaltje meer nodig, ik wist perfect hoeveel iets woog en hoeveel ik er moest van hebben
Oke hij geeft soms verkeerde info en zijn idee over kuren is anders als de onze, maar laat hem toch een beetje in zijn waarde, ik heb de indruk dat iedereen nu begint te fitten als hij iets zegt, niet doen mensen
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by snipke View Postoke oke, maar ik noem as geen drugs, dat valt niet onder dezelfde categorie bij mij. Ik bedoel maar ik heb nog nooit een joint, xtc,speed, heroine, gebruikt .
@knulletje, hey bro, jij hebt waarschijnlijk toch ook periodes gehad in u leven dat je voeding niet zo strak was als het zou moeten zijn, je training wat verwaarloosde, je even dacht fuck bb.
ik bleef elke dag in de spiegel kijken, en had idd geen weegschaaltje meer nodig, ik wist perfect hoeveel iets woog en hoeveel ik er moest van hebben
Oke hij geeft soms verkeerde info en zijn idee over kuren is anders als de onze, maar laat hem toch een beetje in zijn waarde, ik heb de indruk dat iedereen nu begint te fitten als hij iets zegt, niet doen mensen
Grtz
Originally posted by Genjuro View PostDrugs in het Nederlands heeft een andere betekenis dan drugs in het Engels. Dus AS drugs noemen is dubbelzinnig.
Weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij zijn anabolen steroiden of anabolic steroids drugs, hoe je het nu went of keert, of je nu uit verweggistan komt of Holland, maakt geen fluit uit.
Dus AS drugs noemen is zeker niet dubbelzinnig.
Dan zou je de rest ook wel dubbelzinnig kunnen noemen, heroine, cocaine, lsd, xtc, wiet, etc.
Tevens heeft drugs in Holland exact dezelfde betekenis als in Engeland.
FF een voorbeeldje:
In Engeland heb je een Drug-store, in Holland heb je een Drogisterij.
Drugs zit in het woord drogisterij want het zijn drogen die je daar koopt.
Allright, dus das hetzelfde.
Nou de andere kant van drugs. Die verslavend werken. Ook dat maakt geen verschil, de betekenis in Holland is gelijk aan die van Engeland.
Zijn er nog meer zijden van drugs???
Hm, misschien medicijnen, maar das hetzelfde in Engeland hoor.
Misschien dat jij het wat beter kunt uitleggen wat je precies bedoelt?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJij bedoelt recreatie-drugs Snippie.
Weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij zijn anabolen steroiden of anabolic steroids drugs, hoe je het nu went of keert, of je nu uit verweggistan komt of Holland, maakt geen fluit uit.
Dus AS drugs noemen is zeker niet dubbelzinnig.
Dan zou je de rest ook wel dubbelzinnig kunnen noemen, heroine, cocaine, lsd, xtc, wiet, etc.
Tevens heeft drugs in Holland exact dezelfde betekenis als in Engeland.
FF een voorbeeldje:
In Engeland heb je een Drug-store, in Holland heb je een Drogisterij.
Drugs zit in het woord drogisterij want het zijn drogen die je daar koopt.
Allright, dus das hetzelfde.
Nou de andere kant van drugs. Die verslavend werken. Ook dat maakt geen verschil, de betekenis in Holland is gelijk aan die van Engeland.
Zijn er nog meer zijden van drugs???
Hm, misschien medicijnen, maar das hetzelfde in Engeland hoor.
Misschien dat jij het wat beter kunt uitleggen wat je precies bedoelt?the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
39 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment