Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    Weet niet of je het door had, maar dit is Rudi he en niet Ruud (de echte 'Knulletje')
    En juist hierom zou Rudi een eigenaccount moeten aanmaken. Ik weet dat ruud een tijdje off is maar dit schept wel voor verwarring. Neemt niet weg dat het super info is hoor!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Maakt weinig uit. Rudi weet net zoveel, als het niet meer is, als Ruud. Dus qua kwaliteit aan informatie wordt het er echt niet minder op hoor.
      Uiteraard, dat zie ik aan de post dat hij wel wat weet
      Maar meer omdat Ruud al veel had gereageerd in dit topic en dan nu ineens met zo'n post komen, zou beetje raar zijn
      Groeten

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
        ik ben daar wat tijd voor nodig, net zo iets als afkicken dat doe je ok niet in een keer.
        Mis. Als je het doet om echt af te kicken doe je dat wel degelijk in een keer.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Jeps is ook zo je doet het in een keer, alleen ben je dan nog wel verlaaft de maanden erop, en met bepaalde drugs ben je altijd een junkie. De rommel is wel uit je lijf alleen de drang er na blijft altijd aanwezig. (heroiëne goorste rommel wat er bestaat geloof ik)

Comment

• zijn de meeste mensen hier nu niet gewoon aan het overdrijven, oke hij geeft soms verkeerde en verwarde info, zijn teksten zijn bijna niet te lezen, doet soms agressief en is rap op zijn staart getrapt, maar we moeten ook niet overdrijven he mensen.
            Mofo doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wilt, wilt hij bier drinken en coke gebruiken tijdens zijn kuur dan moet hij dat weten, daar hebben wij toch geen last van, als hij het niet zou vermelden want zijn goed recht is dan weten we het ook niet, maar hij is eerlijk of hij wilt opvallen en zegt het wel.

Hij traint 6 jaar en is misschien niet veel gegaind , maar he hoeveel mensen komen er hier niet op het forum die je enkel ziet als het vakantie wordt en dan vlug een kuurtje gaan doen en effe trainen zodat ze op verlof er een beetje struis bijlopen. Ik heb in al de jaren dat ik train en gekuurd heb ook wel eens een periode gehad dat ik niet zo stipt met alles bezig was op voeding gebied want drinken en drugs gebruik ik niet. Niet iedereen heeft het karakter of mss de mogelijkheden om er 100% voor te gaan

Grtz
            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post

Ik heb in al de jaren dat ik train en gekuurd heb...................want drugs gebruik ik niet.

Grtz
              Hihihi, grapjas.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Hihihi, grapjas.
                Wat bedoel je, kan niet volgen

Grtz
                stil growing

Comment

Wat bedoel je, kan niet volgen

Grtz
                  Zal ome Snuff het even uitleggen dan.
                  Je hebt jaren gekuurd maar drugs neem je niet.
                  Hoe noemt men zoiets nou, een metafoor?

Comment

zijn de meeste mensen hier nu niet gewoon aan het overdrijven, oke hij geeft soms verkeerde en verwarde info, zijn teksten zijn bijna niet te lezen, doet soms agressief en is rap op zijn staart getrapt, maar we moeten ook niet overdrijven he mensen.
                    Mofo doet nog altijd met zijn lichaam wat hij wilt, wilt hij bier drinken en coke gebruiken tijdens zijn kuur dan moet hij dat weten, daar hebben wij toch geen last van, als hij het niet zou vermelden want zijn goed recht is dan weten we het ook niet, maar hij is eerlijk of hij wilt opvallen en zegt het wel.

Hij traint 6 jaar en is misschien niet veel gegaind , maar he hoeveel mensen komen er hier niet op het forum die je enkel ziet als het vakantie wordt en dan vlug een kuurtje gaan doen en effe trainen zodat ze op verlof er een beetje struis bijlopen. Ik heb in al de jaren dat ik train en gekuurd heb ook wel eens een periode gehad dat ik niet zo stipt met alles bezig was op voeding gebied want drinken en drugs gebruik ik niet. Niet iedereen heeft het karakter of mss de mogelijkheden om er 100% voor te gaan

Grtz
                    Daar heb je wel een goed punt. Het is inderdaad zijn eigen lijf.
                    Natuurlijk mag hij ermee doen wat hij wil. Is zijn volle recht.

Wel heb ik goede stukjes gelezen in een ander topic ergens.
                    Ging over, wanneer ben je klaar voor een kuur. En over hoeveel moet je er van weten, wat en hoe je het gebruikt, en waarom je het dan gebruikt.

Ook een mooi gezegde ik kuur wel maar gebruik geen drugs haha.
                    Een keer niet zo op je voeding letten kun je moeilijk gaan vergelijken, met gebruik van alcohol of het gebruiken van heroine of dat soort opiaten.
                    Zoals je zelf zegt je lette niet zo op je voeding.
                    Maar ik weet zeker dat je wel jezelf in de spiegel bleef bekijken, daar heb je als oude rot geen weegschaal voor nodig.
                    Na zoveel jaar bezig zijn hoef je niet meer met n weegschaaltje aan de tafel te zitten. Dat kun je wel ongeveer schatten.
                    Ik kan de overeenkomst tussen jouw en zijn kuren nergens terug vinden.
                    Jij vind het zelfs al niet stipt bezig zijn als je een beetje mis gaat in de voeding.
                    Zit toch wel n enorm verschil in jouw en zijn idee van even niet zo stipt zijn.

Comment

• oke oke, maar ik noem as geen drugs, dat valt niet onder dezelfde categorie bij mij. Ik bedoel maar ik heb nog nooit een joint, xtc,speed, heroine, gebruikt .

@knulletje, hey bro, jij hebt waarschijnlijk toch ook periodes gehad in u leven dat je voeding niet zo strak was als het zou moeten zijn, je training wat verwaarloosde, je even dacht fuck bb.
                      ik bleef elke dag in de spiegel kijken, en had idd geen weegschaaltje meer nodig, ik wist perfect hoeveel iets woog en hoeveel ik er moest van hebben

Oke hij geeft soms verkeerde info en zijn idee over kuren is anders als de onze, maar laat hem toch een beetje in zijn waarde, ik heb de indruk dat iedereen nu begint te fitten als hij iets zegt, niet doen mensen

Grtz
                      stil growing

Comment

• Drugs in het Nederlands heeft een andere betekenis dan drugs in het Engels. Dus AS drugs noemen is dubbelzinnig.
                        the one and only tabata overlord

Comment

oke oke, maar ik noem as geen drugs, dat valt niet onder dezelfde categorie bij mij. Ik bedoel maar ik heb nog nooit een joint, xtc,speed, heroine, gebruikt .

@knulletje, hey bro, jij hebt waarschijnlijk toch ook periodes gehad in u leven dat je voeding niet zo strak was als het zou moeten zijn, je training wat verwaarloosde, je even dacht fuck bb.
                          ik bleef elke dag in de spiegel kijken, en had idd geen weegschaaltje meer nodig, ik wist perfect hoeveel iets woog en hoeveel ik er moest van hebben

Oke hij geeft soms verkeerde info en zijn idee over kuren is anders als de onze, maar laat hem toch een beetje in zijn waarde, ik heb de indruk dat iedereen nu begint te fitten als hij iets zegt, niet doen mensen

Grtz
                          Jij bedoelt recreatie-drugs Snippie.
                          Originally posted by Genjuro View Post
                          Drugs in het Nederlands heeft een andere betekenis dan drugs in het Engels. Dus AS drugs noemen is dubbelzinnig.

Weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij zijn anabolen steroiden of anabolic steroids drugs, hoe je het nu went of keert, of je nu uit verweggistan komt of Holland, maakt geen fluit uit.
                          Dus AS drugs noemen is zeker niet dubbelzinnig.
                          Dan zou je de rest ook wel dubbelzinnig kunnen noemen, heroine, cocaine, lsd, xtc, wiet, etc.
                          Tevens heeft drugs in Holland exact dezelfde betekenis als in Engeland.
                          FF een voorbeeldje:
                          In Engeland heb je een Drug-store, in Holland heb je een Drogisterij.
                          Drugs zit in het woord drogisterij want het zijn drogen die je daar koopt.
                          Allright, dus das hetzelfde.
                          Nou de andere kant van drugs. Die verslavend werken. Ook dat maakt geen verschil, de betekenis in Holland is gelijk aan die van Engeland.
                          Zijn er nog meer zijden van drugs???
                          Hm, misschien medicijnen, maar das hetzelfde in Engeland hoor.
                          Misschien dat jij het wat beter kunt uitleggen wat je precies bedoelt?

Comment

• @Snuff, die vergelijking noem je geen metafoor, maar een paradox.
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              @Snuff, die vergelijking noem je geen metafoor, maar een paradox.
                              Ow haha, sorry Rev.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Jij bedoelt recreatie-drugs Snippie.

Weet niet waar jij vandaan komt maar volgens mij zijn anabolen steroiden of anabolic steroids drugs, hoe je het nu went of keert, of je nu uit verweggistan komt of Holland, maakt geen fluit uit.
                                Dus AS drugs noemen is zeker niet dubbelzinnig.
                                Dan zou je de rest ook wel dubbelzinnig kunnen noemen, heroine, cocaine, lsd, xtc, wiet, etc.
                                Tevens heeft drugs in Holland exact dezelfde betekenis als in Engeland.
                                FF een voorbeeldje:
                                In Engeland heb je een Drug-store, in Holland heb je een Drogisterij.
                                Drugs zit in het woord drogisterij want het zijn drogen die je daar koopt.
                                Allright, dus das hetzelfde.
                                Nou de andere kant van drugs. Die verslavend werken. Ook dat maakt geen verschil, de betekenis in Holland is gelijk aan die van Engeland.
                                Zijn er nog meer zijden van drugs???
                                Hm, misschien medicijnen, maar das hetzelfde in Engeland hoor.
                                Misschien dat jij het wat beter kunt uitleggen wat je precies bedoelt?
                                In de Nederlandse volkmond wordt met drugs puur narcotica bedoeld. In het Engels is drugs gewoon een ander woord voor medicijnen. Heb je al bij drugspreventie iemand info zien geven over de gevaren van dbol of asperine?
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X