spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by gameface View Post
    Ten eerste: ik kuur niet.

Als je net begint.. kan je al fucking snel groeien zonder roids.. na een tijdje gaat het een stuk slomer en dan kan je evt roids gebruiken.

En ja, ik heb liever de snelle weg... ik heb mijn droomfysiek liever binnen een jaar dan 4 jaar zoals ik al eerder zei. Zolang je het maar verantwoord doet.

(laat ik eens terugzwaaien)
    kijk naar zijn stats... zijn dit gevorderde stats?
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      kijk naar zijn stats... zijn dit gevorderde stats?
      Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Nee, dat heb ik ook nooit gezegd.
        okey ik ga niet meer verder op deze discussies.

iedereen is het hiermee eens in dit geval: nog niet beginnen met kuuren (punt)
        Make it happen, shock everyone!

Comment

21 jaar/ 75 kg of niet.
          weet wat je doet het is jou keuze.. realiseer je het is geen wondermiddel. het kost nog meer inspanning en strictheid met eten.
          kga ervanuit dat je wel 2-4 traint en zeker 2 jaar serieus..
          weet ook dat de psychologische klap groot kan zijn. hoop verder ook dat je al redelijk wat gains naturel hebt gemaakt anders is het zonde.

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Leeftijd zal me aan me aars roesten tot op hoogte, maar nou moet je niet ineens met een kronkel in je redenatie komen en goedpraten dat 72kg @ 1.85 niet net zo groot is als een random uitgehongerde Keniaan op een low carb diet die traint voor de full marathon. Dan ben je gewoon 'te jong' punt. Iemand die in zijn geval op 85-90kg zou staan zou ik ook niet tegenhouden om te kuren als hij daar zijn mind op had geset, maar dit geval is gewoon lachwekkend.

Verder zijn er een paar voorbeelden op het forum waarbij hetzelfde voorbij kwam en die persoon wel van zijn kuurplannen afgestapt was, dus in afzonderlijke gevallen komt het wel voor.

En tot slot, wat jij filosoferen noemt is in geen enkele manier een raar scenario als je thuiswonend bent en in een 8weekse kuur is het nog vanzelfsprekender dat je zoiets tegenkomt dan niet. Tenminste zo lijkt mij.
            Over de kronkel, ik heb werkelijk niets gezegd dat het goed voor hem is, heb uitsluitend jou medegedeeld dat ze het toch wel doen, maakt niet uit hoe oud ze zijn, hoe dik of hoe lang. In zo'n geval kun je hun beter helpen, das altijd beter dan ze de grond in trappen met een hoop zinloos gezwets. Ik denk persoonlijk niet dat de manier hoe jij het brengt doeltreffend is om zo iemand op andere gedachten te zetten. Dus ben jij niet de aangewezen persoon om van hem een uitzonderlijk geval te maken, afzonderlijk is weer net ff wat anders bro.
            Tevens zal die uitgehongerde Keniaan ook wel het een en ander aan verboden middelen gebruiken voor die oh zo belangrijke marathon, tenminste als het een sportman betreft.
            En als laatste, zo lijkt het jou, maar zo lijkt het mij, snappie?

Comment

gewoon bij de apotheek 30 cent perstuk
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Net wat en hoeveel je koopt Koen.

Comment

Leuk voor de TS ....hij vraagt om naalden verder niks!
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    Leuk voor de TS ....hij vraagt om naalden verder niks!
                    Ik probeer het juist op te nemen voor hem omdat er een hele meute uit hun nek aan het lullen zijn.

Comment

gewoon doen

gewoon halen en spuiten

Comment

Originally posted by aliaskokkie View Post
                        gewoon halen en spuiten
                        komen, spuiten, slikken
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Over de kronkel, ik heb werkelijk niets gezegd dat het goed voor hem is, heb uitsluitend jou medegedeeld dat ze het toch wel doen, maakt niet uit hoe oud ze zijn, hoe dik of hoe lang. In zo'n geval kun je hun beter helpen, das altijd beter dan ze de grond in trappen met een hoop zinloos gezwets. Ik denk persoonlijk niet dat de manier hoe jij het brengt doeltreffend is om zo iemand op andere gedachten te zetten. Dus ben jij niet de aangewezen persoon om van hem een uitzonderlijk geval te maken, afzonderlijk is weer net ff wat anders bro.
                          Tevens zal die uitgehongerde Keniaan ook wel het een en ander aan verboden middelen gebruiken voor die oh zo belangrijke marathon, tenminste als het een sportman betreft.
                          En als laatste, zo lijkt het jou, maar zo lijkt het mij, snappie?
                          Ik vertel je gewoon dat er meerdere gevallen voorbij zijn gekomen waar mensen wel objectief hebben gehandeld en aan de hand van het aantal respondenten besloten hebben de kuur niet door te zetten.

Als jij het niet kan waarderen dat mensen deze kerel willen behoeden voor een domme fout (zinloos gezwets), I pity you. Zinloos gebruik je gewoon compleet fout in deze situatie, of je ziet het fout, ook best.

Kan hem alleen objectief op de feiten wijzen, als nog niemand dat doet vind ik mijzelf enorm de aangewezen persoon om daar eens even voor te gaan zitten, heerlijk moet toch homp eten wegstouwen dus zit nog wel ff op me stoel.

Verder ben ik wel met je eens dat als iemand het doorzet je hem beter kan helpen, maar die kerel heeft zijn gear toch al binnen incl. spuiten dus die trein is voorbij gegaan. Zou hem aanraden gewoon uit te stellen totdat hij in iedergeval de illusie wekt hard getraint te hebben (snap ook echt niet hoe je het jezelf aanpraat dat het een slim plan is als je zo knudde bezig bent de hele tijd). Heb niet voor niks de links met injects, gyno en AI's gegeven aangezien ik me zo voor kan stellen dat hij daar ook niet van op de hoogte is en als je iets moet weten lijkt me het dat wel.

Ieder zo ze mening, alsie begint begint hij en leestie dit toch niet meer. Als hij twijfelt kan je beter 1000 mensen hebben die zeggen dat het een stom plan is dan 1000 mensen die hem willen helpen

Magoed ik laat dit topic voor wat het is, interessantheid is er wel vanaf
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Ik vertel je gewoon dat er meerdere gevallen voorbij zijn gekomen waar mensen wel objectief hebben gehandeld en aan de hand van het aantal respondenten besloten hebben de kuur niet door te zetten.
                            Kom maar op met je bewijzen, geef maar wat links.
                            Als jij het niet kan waarderen dat mensen deze kerel willen behoeden voor een domme fout (zinloos gezwets), I pity you. Zinloos gebruik je gewoon compleet fout in deze situatie, of je ziet het fout, ook best.
                            Zoals jij het doet is het inderdaad zinloos met een hoop onnodig gezwets.
                            Kan hem alleen objectief op de feiten wijzen, als nog niemand dat doet vind ik mijzelf enorm de aangewezen persoon om daar eens even voor te gaan zitten, heerlijk moet toch homp eten wegstouwen dus zit nog wel ff op me stoel.
                            Denk dat je hem meer geestelijk gek maakt met je agressieve post dan hem erop attendeert dat het niet slim is wat hij doet.
                            Verder ben ik wel met je eens dat als iemand het doorzet je hem beter kan helpen, maar die kerel heeft zijn gear toch al binnen incl. spuiten dus die trein is voorbij gegaan. Zou hem aanraden gewoon uit te stellen totdat hij in iedergeval de illusie wekt hard getraint te hebben (snap ook echt niet hoe je het jezelf aanpraat dat het een slim plan is als je zo knudde bezig bent de hele tijd). Heb niet voor niks de links met injects, gyno en AI's gegeven aangezien ik me zo voor kan stellen dat hij daar ook niet van op de hoogte is en als je iets moet weten lijkt me het dat wel.
                            Was dat allang van plan maar er kwam iets 'zinloos' tussen. Het argumenteren met iemand die denk het op zijn agressieve wijze voor elkaar te krijgen iemand te behoeden voor het maken van een fout. Lees je eerste post maar eens, de manier hoe jij het brengt is gewoon schandalig.
                            Ieder zo ze mening, alsie begint begint hij en leestie dit toch niet meer. Als hij twijfelt kan je beter 1000 mensen hebben die zeggen dat het een stom plan is dan 1000 mensen die hem willen helpen
                            Precies, dan gaat hij het doen, 1000 mensen zeggen dat hij stom bezig is, hij krijgt geen hulp en wat gebeurt er, hij doet het verkeerd omdat hij know how mist die hij eigenlijk van 1000 mensen had kunnen krijgen maar deze prefereerden hem te vertellen hoe stom hij wel niet is. Jongen ligt nu in het ziekenhuis met een abcess in z'n reet omdat hij niet wist de rubbertjes van de vials ook te ontsmetten. Leuk om zoiets op je geweten te hebben.
                            Magoed ik laat dit topic voor wat het is, interessantheid is er wel vanaf
                            Het was al niet interessant meer. Dus als ik jou was zou ik die homp voedsel in je bakkes douwen en de volgende keer op een wat betere manier iemand proberen te overtuigen van jouw mening over zijn kuurplan!
                            Hij komt hier hulp vragen al geruime tijd en het enige wat jij kan zeggen tegen hem is hoe stom hij wel niet is.
                            Trouwens is je tweede post ook al niks beter.
                            Last edited by Snuff-Sann; 18-02-2010, 19:03.

Comment

Als hij met een abces in het ziekhuis ligt is het zijn eigen domme schuld, want er waren 1000 mensen die hem ervan wilde behoeden. Eigen schuld,.......dikke vette bult.

M-A-R-C.. Weet waar je mee bezig bent pik. Je hebt er alleen maar jezelf mee. Niet komen janken dalijk van had ik het maar niet gedaan. Lees je goed in, das heeel belangrijk.

Succes ermee

Edit: Effe btw.. Ik vind ook dat je het 't beste nog ef kan laten. Post je voedings/trainingsschema eens. Ben wel benieuwd.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                                Als hij met een abces in het ziekhuis ligt is het zijn eigen domme schuld, want er waren 1000 mensen die hem ervan wilde behoeden. Eigen schuld,.......dikke vette bult.

M-A-R-C.. Weet waar je mee bezig bent pik. Je hebt er alleen maar jezelf mee. Niet komen janken dalijk van had ik het maar niet gedaan. Lees je goed in, das heeel belangrijk.

Succes ermee

Edit: Effe btw.. Ik vind ook dat je het 't beste nog ef kan laten. Post je voedings/trainingsschema eens. Ben wel benieuwd.
                                Wil niet persoonlijk worden, maar hoor jij zelf ook niet in dat rijtje thuis dan sch00m?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X