spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik houd er ook mee op.
    Jordy@ Er zijn een aantal dingen waar ik je gelijk in geef maar ook een aantal opmerkingen die ik niet zo vind zoals jij denkt.
    Maar tis laat en heb er genoeg over gezegd.
    Het enige dat ik nog wil zeggen is, mocht hij terug komen zal ik hem zeker helpen met het geven van de juiste knowhow.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
      Sorry Snuff, maar dat ben ik niet met je eens. Met deze actie bewijst de ts nogmaals niet klaar te zijn en in staat om te kuren. Bedoel, als negatief commentaar je afschrikt wat wil je dan van het kuren zelf? Verwacht je dan alleen positieve reacties? Als de ts zich wat had verdiept in zaken omtrent BB en AS had je geweten dat het algemene beeld wat zich vormt rondom gebruikers niet echt bepaald positief is. Daar moet je mee om kunnen gaan. Het zijn niet alleen je stats die bepalen of je toe bent aan kuren. Punt is dat zoals ik het zie, word marc met de feiten op z'n neus gedrukt. Vervolgens kan hij dat niet aan en gaat ie er vandoor. Wat dus vrij laf is vind ik. Dat moet ie verder zelf weten, maar ja als je dat al niet kan handelen moet je niet eens aan kuren denken. Hij bevestigt het juist zelf.

Je mag niet oordelen op basis van wat je niet weet, maar bij iemand zoals hem denk ik gewoon dat het niet eens veel zin heeft om advies te geven. Echt zo'n typisch figuur die inderdaad zoals jij het al zegt een idee in z'n kop heeft wat je er toch niet meer uit krijgt. Hij is vastbesloten om het te doen, no matter what er hem verteld word. Punt in dat soort gevallen is dan meestal gewoon dat ze vasthouden aan het idee wat ze zelf neerzetten en het enigste doel wat ze hebben met hun topic is de verwachting van positieve reacties. Want als je zegt je kan het beter zus of zo doen, gaan ze daar toch niet op in. En als je zegt van joh je bent nog niet toe aan kuren word je genegeerd en mag je oprotten. Dus echt heel veel maakt het dan schijnbaar toch niet uit wat je zegt.

Maar wat vind je er dan zo'n groot probleem aan dat hij nu weg is/gaat? Dat doet ie toch zelf. Hem werd verteld dat ie niet goed bezig was. Ok, door de een op een wat fatsoenlijker manier dan door de ander, maar niemand heeft volgens mij letterlijk gezegd dat ie weg moest wezen bij bodynet. Het werd hem gewoon te heet onder de voeten en dan neemt ie de benen. Dus dan zeg ik nogmaals, zo iemand moet gewoon niet kuren. Die weet gewoon niet waar die mee bezig is. En de informatie die hij wou weten had ie zelf ook wel over na kunnen denken. Bedoel, komop man. Je staat op het punt om te kuren, over 2 a 3 dagen geloof ik om preciezer te zijn. Je verwacht dat je dan alles toch wel uitgestippeld hebt, krijg je een vraag waar je naalden moet halen. Als je met een kuur begint moet je daar toch gewoon van op de hoogte zijn. En dat tegen zichzelf beschermen is ook niet echt van toepassing. Luisteren is niet echt een sterke kant van dit soort types.
      Dat dus, goed verwoord.

Als toevoeging;

Elke negatieve bekrachtiging die iemand krijgt voordat hij een volgende stap gaat ondernemen in, in dit geval het kuur-, process kan op een gegeven moment opstapelen tot degene die de schommel doet omzwaaien. Denk er maar bij na;

-je doet je research en besluit of je klaar bent om te kuren (duidelijk niet, maar niemand verteld die kerel dat)
      -je kiest een kuur (aan de hand van wat dan ook in dit geval)
      -je besteld je gear (denk dat hij nu al zag als invested costs en dan maar doorgaan)
      -komt erachter dat je ook naalden nodig hebt (oeps)
      -leest dat er dingen mis kunnen gaan bij je kuur
      -besluit alles te negeren en maandag te kuren
      -wilt maandag spuit in je glute/quad where-ever zetten

Als jij bij ELKE stap door 10 man ontmoedigt wordt om dit plan door te zetten, kan jij met wat voor verhaal dan ook komen dat mensen doelvast zijn, het doet wat met je. Als er in dit geval bij stap 1 al iemand was geweest die zei; yo gast lijkt me niet zo'n slim plan, doe eerst eens wat aan je voeding, risicoloos en haal je meer uit. Vind ik dat al redelijk scenario waarbij een hele hoop mensen afhaken. Als je in dit geval geen weerstand tegenkomt tot na het bestellen van je gear en je al geïnvesteerd hebt in je plan, kom je gewoon in het sunk cost effect terecht en als je niet logisch redeneerd ga je dan gewoon door met je plan.

Die kerel zoekt gewoon, op advies na een groep die hem bevestigd dat zijn keuze de juiste is en elk ander die zijn mening niet deelt heeft ongelijk. Komt bij iedereen voor, maar sommigen hebben het meer dan anderen.

Dus je kunt er naar kijken hoe je wilt, als je hele peer group op BB gebied (neem aan dat hij vrij weinig kennissen in de gym had die verstand van hadden, anders hadden die zo kunnen zeggen loop ff de apotheker, jazeker de apotheker, binnen) iets ontkracht, heb je al social peer group die negatief tegenover je staat.

Verder moet je nog denken aan of iemand uberhaubt, klinkt slecht is helaas wel waar, zich wel kan realiseren waar die mee bezig is. Krijg niet echt de indruk dat deze gabber zich ingelezen heeft in de materie en op de hoogte is van mogelijke complicaties, laat staan wat hij daaraan zou moeten doen.

Hoe dan ook is toch verloren zaak, hoop voor hem dat alles op rolletjes loopt en dat hij er wat aan overhoudt, we zullen zien (of niet...)

~Yawg

P.S. tis geen private message jullie mogen het allemaal lezen deze keer (scheelt je weer werk snuff /jk)
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Voor een nieuwkomer staat BN goed voor lul. Valt op dat dit vaker gebeurt.
        Komt een nieuweling zich voorstellen en krijgt hij een hoop bs voor zijn kiezen die helemaal nks met zijn topic te maken heeft.

Die gozer had waarschijnlijk zijn gear al op de plank staan voordat hij hier terechtkwam. Gelukkig was hij nog wel zo slim om hier wat info te vergaren.
        Het is alleen jammer dat hij dat dan niet krijgt.

@ Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met een logje bijhouden in een ander topic.
        Lijkt me dan wel een goed plan als de mensen zich er niet mee bemoeien die er geen verstand van hebben.

Succes verder.
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Jordy en Yawg.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
            P.S. tis geen private message jullie mogen het allemaal lezen deze keer (scheelt je weer werk snuff /jk)
            Jij weet tenminste hoe je ermee moet omgaan. Laat je niet gek maken!

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
              Jordy en Yawg.

Comment

• ow en ff 1 ding... die jonge ''weet er geen fuck van af'' ik ben nu ongeveer een jaar lang research aan het doen van het hoe of wat dus het is echt niet zomaar dat ik er maar iets ingooi. ik wens jullie suc6 met nog meer mensen weg helpen van de site

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
                  ow en ff 1 ding... die jonge ''weet er geen fuck van af'' ik ben nu ongeveer een jaar lang research aan het doen van het hoe of wat dus het is echt niet zomaar dat ik er maar iets ingooi. ik wens jullie suc6 met nog meer mensen weg helpen van de site
                  Je laat je wel erg snel uit het veld slaan hoor. Je zegt dat je weg gaat en toch kom je weer terug. Kom dan eens met goed gespreksstof en wat overtuigende feiten zodat je geholpen kan worden i.p.v alleen maar te schreeuwen dat we stakkers zijn.

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
                    ow en ff 1 ding... die jonge ''weet er geen fuck van af'' ik ben nu ongeveer een jaar lang research aan het doen van het hoe of wat dus het is echt niet zomaar dat ik er maar iets ingooi. ik wens jullie suc6 met nog meer mensen weg helpen van de site

De mensen die het afraden hebben het alleen maar goed met je voor.

Maar aangezien je toch vastberaden bent door te gaan, kan je beter een log openen. Er zijn hier veel mensen met heel wat ervaring die jou advies kunnen geven en bijstaan. Verder gezeik moet je daar ook niet meer verwachten.
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                      Je laat je wel erg snel uit het veld slaan hoor. Je zegt dat je weg gaat en toch kom je weer terug. Kom dan eens met goed gespreksstof en wat overtuigende feiten zodat je geholpen kan worden i.p.v alleen maar te schreeuwen dat we stakkers zijn.
                      Ja, en jij hebt ook echt geholpen he!
                      Eerst zaniken of het wel zo slim is, dan lullen over dat je van winny kaal wordt en dat men in lengte verschilt op bepaalde momenten, dat is pure hulp man, klasse.
                      "Mensen hebben alleen het beste met elkaar voor hoor"!
                      Dat is ook nog wat je zei.
                      Als hij om hulp vraagt dan geef je dat toch gewoon?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Ja, en jij hebt ook echt geholpen he!
                        Eerst zaniken of het wel zo slim is, dan lullen over dat je van winny kaal wordt en dat men in lengte verschilt op bepaalde momenten, dat is pure hulp man, klasse.
                        "Mensen hebben alleen het beste met elkaar voor hoor"!
                        Dat is ook nog wat je zei.
                        Als hij om hulp vraagt dan geef je dat toch gewoon?
                        En in jouw ogen is helpen dan maar meteen de AS promoten? Ik denk dat jij te oppervlakkig leest. Ik hoor jou alleen maar zeggen dat we niet uit onze nek moeten lullen en dat het wel goed komt met het gebruik van AS. Dat noem jij hulp?
                        Schei toch uit man!

Ik denk dat iedereen zelf moet weten wat hulp verlening is. Dat is ons goed recht. Jij ziet alleen maar de positieve kanten aan het verhaal. Maar als die jongen dan terugkomt met allerlei sides wat wil jij dan nog aan hulp aanbieden?

Kun jij via het net zien hoe iemand in elkaar steekt? hoe zijn dagelijks leven in elkaar steekt? Ik vind het dan wel erg "goede hulp" van je om dan te zeggen in mooie woorden dat hij maar gewoon moet gaan spuiten.

Klasse snuff!

Comment

• Welke hulp?
                          Ik zie helemaal geen hulp, alleen een berg topic vervuiling.
                          Discussies onderling, en elkaar nat zeiken kun je geen hulp noemen.
                          Of ik moet het nu helemaal verkeerd zien?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                            Welke hulp?
                            Ik zie helemaal geen hulp, alleen een berg topic vervuiling.
                            Discussies onderling, en elkaar nat zeiken kun je geen hulp noemen.
                            Of ik moet het nu helemaal verkeerd zien?
                            Dat zie je helemaal goed. Maar advies geven dat ze niet te snel moeten kuren is toch ook een vorm van hulp?

Comment

• Bekvechten sinds pagina 8.
                              Bekvechten met elkaar, is geen hulp voor de TS.
                              Wat moet de TS hiermee aan, word hij daar ook maar iets wijzer van?
                              Dacht het niet!
                              Hij begint een topic met een vraag over spuiten en naalden kopen.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                                Bekvechten sinds pagina 8.
                                Bekvechten met elkaar, is geen hulp voor de TS.
                                Wat moet de TS hiermee aan, word hij daar ook maar iets wijzer van?
                                Dacht het niet!
                                Ben ik met je eens! Het probleem is dat als sommige opmerkingen persoonlijk worden bij iedereen een knop omgaat en dan is het topic niet meer belangrijk. Jammer maar het is helaas niet anders.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X