Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hm, jij bent geen goede verkoper Gen.
10 voor 5 euro hey?
dus das 90 overgehouden = 9x5 euro = 45 eurootjes.
Dus TS, kan dat maatje van jou ff met 45 eurootjes op de proppen komen want das precies dezelfde percentage die hij voor jou hanteerde.
10 zuigers en 10 spuit hea.. dus totaal 20 naalden
dus 80 over = 20 euries
10 zuigers en 10 spuit hea.. dus totaal 20 naalden
dus 80 over = 20 euries
Hij kocht 10x zet, 10x zuig en 10x spuit voor 5 euro right?
Als hij dat nu 10x zoveel meer inkoopt is hij veel goedkoper uit right?
Als hij het maar 10x nodig heeft, dus 10x zet, 10x zuig en 10x spuit houd hij 90x zet, 90x zuig en 90x spuit over right?
10x = 5euro dus 90x is 45 euro right?
hahaha wat doen jullie toch moeilijk:P. wat is 5 euro, zo denk ik gewoon. zitten ook risico kosten in berekend want hij moet het ook bij zijn ouders thuis laten bezorgen
hahaha wat doen jullie toch moeilijk:P. wat is 5 euro, zo denk ik gewoon. zitten ook risico kosten in berekend want hij moet het ook bij zijn ouders thuis laten bezorgen
Welke risico's loopt hij dan?
Ik vind eerder dat jij het moeilijk doet.
Van alle 3 100stuks kost ongeveer €30
Het risico dat hij alles zo verkoopt is groter, dan wat ook.
Grofweg heb je 2 euro meer betaald dan nodig is.
Lijkt niet veel maar is wel 40%.
Maar als jij tevreden bent, maakt dat ook weer niets uit.
Je krijgt je as tenslotte ook niet tegen inkoop prijs aangeboden.
Als je ziet wat het kost in poedervorm, weet je ook wat ze [UG] er op verdienen.
Het lijkt mij heel normaal als je er iets aan wilt verdienen, maar niet als het een vriend is.
eewww ouders die post openen waar hun naam niet op staat. totaal gebrek aan respect en privacy. Zulke ouders moet je aan het stoel vastbinden en even mentaal en fysiek bewerken.
eewww ouders die post openen waar hun naam niet op staat. totaal gebrek aan respect en privacy. Zulke ouders moet je aan het stoel vastbinden en even mentaal en fysiek bewerken.
Ik ben dan meer iemand van vastbinden en op een groot doorweekt kleed neer zetten. En dan een mooie grote stevige accu...en dan de draadjes op het kleed als ze lastig zijn :P
Alleen bij me half broertje gebruikt vroeger hehe.
Ik ben dan meer iemand van vastbinden en op een groot doorweekt kleed neer zetten. En dan een mooie grote stevige accu...en dan de draadjes op het kleed als ze lastig zijn :P
Alleen bij me half broertje gebruikt vroeger hehe.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment