Veeeeeeeeeel lager man. Je hebt ondersteuning dus je kan makkelijk 1000 kcal onder je behoefte eten. Die -500 is voor normale mensen. Ik zou er een serieuze diepe cut van maken voor maximaal resultaat.
eindelijk mijn kuur begonnen!!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by sch00m View PostVeeeeeeeeeel lager man. Je hebt ondersteuning dus je kan makkelijk 1000 kcal onder je behoefte eten. Die -500 is voor normale mensen. Ik zou er een serieuze diepe cut van maken voor maximaal resultaat.
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostDus dan zou ik op basis van de gegevens van Snuff op 2600 Kcal zitten.
Maar dan moet ik dus wel die KEV verhouding van 54 23 23 % aanhouden.
Maar goed, Sch00m heeft gelijk, wil je echt extreem gaan kun je zover zakken, of het te doen is lichamelijk is nog maar de vraag.
Die 54/23/23 was maar een voorbeeld.
Hou die 3 gram eiwitten in ieder geval aan, neem 100-120 gram vetten en de rest is voor koolhydraten. Dit betekent dat je zo goed als geen koolhydraten kunt nemen.
Comment
-
2gr x kg eiwit en 50gr vetten en 50 carbs en je hebt UD2The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View Post2gr x kg eiwit en 50gr vetten en 50 carbs en je hebt UD2
Vind dat Ashley gelijk heeft, dit is echt in extremen gaan.
Dat jij daar voor kiest moet jij zelf weten maar dat hoeft voor TS natuurlijk helemaal niet weggelegd te zijn.
Laten we hem op een verantwoorde manier advies geven.
Comment
-
2gr x kg eiwit en 50gr vetten en 50 carbs en je hebt UD2The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View Post2gr x kg eiwit en 50gr vetten en 50 carbs en je hebt UD2
Dat is voor mij niet weggelegd kerel.
Ik ga zeker mijn koolhydraten verlagen en eiwitten verhogen.
Maar ud2 no thank you.
Respect voor jou dat jij het wel kan.
Net inkopen gedaan voor mijn nieuwe schema, dus ik kan aan de slag.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostDat is voor mij niet weggelegd kerel.
Ik ga zeker mijn koolhydraten verlagen en eiwitten verhogen.
Maar ud2 no thank you.
Respect voor jou dat jij het wel kan.
Net inkopen gedaan voor mijn nieuwe schema, dus ik kan aan de slag.
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Probeerde alleen een beeld te geven over hoe de verdeling ongeveer is bij UD2. Ik kan je vertellen. Totaal geen carbs meer eten is zwaarder dan UD2. Als je gaat kloten met hele lage carbs kun je je beter eerst heel goed inlezen wat er allemaal gebeurt in je lichaam. Zo weet je tenminste waar je mee bezig bent.
Als je maar wat aan gaat prullen dan is het dweilen met de kraan open. De ketogenic diet is heeeeeel erg interessant en als je die uit hebt ben je de carb pro. Op die manier kan je ook optimaal rendement halen uit waar je mee bezig bent.
Vind het een beetje zonde om te zeggen "dat is niet voor mij weggelegd". Als je je er nog niets eens in hebt verdiept. Ik zou zeggen, lees je eens een beetje in. Op dbb staat een beknopte uitleg over ketogeen en dergelijke.
Zo zul je veel meer resultaat halen uit wat je wil bereiken en zul je er achteraf ook geen spijt van hebben. Eigenlijk had je van te voren al je weg uit moeten stippelen gabber.
Als ik enige hulp kan bieden. Je weet me te vinden.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostAy maat, sorry voor mijn dubbelpost. Zat op 't werk te klooien met mijn telefoon. Zat vandaag ergens waar ik geen computer binnen handbereik had.
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen. Probeerde alleen een beeld te geven over hoe de verdeling ongeveer is bij UD2. Ik kan je vertellen. Totaal geen carbs meer eten is zwaarder dan UD2. Als je gaat kloten met hele lage carbs kun je je beter eerst heel goed inlezen wat er allemaal gebeurt in je lichaam. Zo weet je tenminste waar je mee bezig bent.
Als je maar wat aan gaat prullen dan is het dweilen met de kraan open. De ketogenic diet is heeeeeel erg interessant en als je die uit hebt ben je de carb pro. Op die manier kan je ook optimaal rendement halen uit waar je mee bezig bent.
Vind het een beetje zonde om te zeggen "dat is niet voor mij weggelegd". Als je je er nog niets eens in hebt verdiept. Ik zou zeggen, lees je eens een beetje in. Op dbb staat een beknopte uitleg over ketogeen en dergelijke.
Zo zul je veel meer resultaat halen uit wat je wil bereiken en zul je er achteraf ook geen spijt van hebben. Eigenlijk had je van te voren al je weg uit moeten stippelen gabber.
Als ik enige hulp kan bieden. Je weet me te vinden.
tot op heden heb ik redelijk succes geboekt met mijn huidige eetschema.
Ik zal morgen of maandag eens foto's posten.
Alleen nu zit ik vast en daarom dat ik wilde gaan aanpassen.
Ik zal zeker dat stuk op dbb eens gaan lezen en me erin gaan verdiepen, want ik moet sowieso drastisch gaan veranderen.
Bij vragen weet ik je zeker te vinden bro.
Ik ga nu eens langzaam pitten.I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Ik heb mijn best gedaan om een nieuw schema te maken, waarin ik de eiwitten heb verhoogd en de koolhydraten verlaagd.
Hopelijk kunnen jullie me helpen hiermee.
Alvast bedankt allemaal.Attached FilesI'm in transformation mode!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment