Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by robdegekste View Post
    Weten ze in het ziekenhuis dat je kuurt? Ga je dat vertellen? Wat vind je vriendin er eigenlijk van?
    Wat denk je zelf?
    Voel eens aan je voorhoofd.
    Die heeft begrip.

Comment

• Volgens mij tast het eerder jou hersenen aan zo je reactie te zien. Oke nu even serieus, ik denk ja

Comment

Volgens mij tast het eerder jou hersenen aan zo je reactie te zien.
        De reactie was misschien wat agressief, maar wbt het ziekenhuisdeel is het al een aantal keer eerder vermeld. Dat van zijn vriendin nog niet, maar dat is dan ook een normale reactie.

Maar of het een 'ja' is, zul je even moeten teruglezen.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Volgens mij tast het eerder jou hersenen aan zo je reactie te zien.
          Misschien wel maar wat kan jou dat je reet roesten.
          Ten eerste stel je een paar enorme domme vragen. Ook al had je mijn topic gevolgt en het geweten dan nog vind ik jou vragen ondoordacht.
          Daarom vraag ik jou, wat denk je nu zelf?
          Daar bedoel ik mee dat je jou hersentjes wat moet laten werken. Als je dat nu eens doet ben jij in staat het antwoord zelf in te vullen.
          En zodra je het antwoord op vraag 1 gevonden hebt kun je automatisch ook de tweede beantwoorden.
          Op jou derde vraag heb ik keurig netjes gereageert.
          Mijn vriendin begrijpt mijn standpunt.

Comment

• Wacht nog op mijn batch (kan nu niet lang meer duren) maar heb de eerste aanbieding al in m'n zak.
            Over drie weken kan ik in principe starten als uitsmijter. Ik zal dan samen met een zeer ervaren bouncer aan de deuren staan die mij de kneepjes van het vak zal leren. Tis in Telfort, uurtje rijden maar ik word opgehaald en weer thuis gebracht, hopelijk ongeschonden hehehe.
            Op dit moment enkel op een vrijdag van 9 uur in de avond tot 3 uur 's nachts, dat zijn dus 6 uurtjes.
            Verdiensten zijn niet verkeerd, 14 pond per uur, dat is 16,76 eurie.
            Zal nu wel gear moeten gaan aanschaffen, zoals een stab-vest.

Zal me ook volgend weekend gaan inschrijven bij een andere sportschool.
            Niet voor krachttraining maar om te kick-boxen.
            Ik dien in de eerste instantie mezelf de nodige techniek eigen te maken maar ook incasseringsvermogen is enorm belangrijk.
            Gelukkig heeft mijn vriendin van kleins af aan gekickboxst, ze was eventjes gestopt, maar zal nu weer beginnen. Dit is een buitenkansje voor mij en zal ze mij zeer zeker de nodige adviezen gaan geven.
            Alles om van mij een meer allround doorman te maken.
            Ik dien mezlef te kunnen beschermen en ook moeten klappen, stompen, trappen of wat dan ook door mij te dragen zijn.
            We zullen zien wat het gaat brengen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Wacht nog op mijn batch (kan nu niet lang meer duren) maar heb de eerste aanbieding al in m'n zak.
              Over drie weken kan ik in principe starten als uitsmijter. Ik zal dan samen met een zeer ervaren bouncer aan de deuren staan die mij de kneepjes van het vak zal leren. Tis in Telfort, uurtje rijden maar ik word opgehaald en weer thuis gebracht, hopelijk ongeschonden hehehe.
              Op dit moment enkel op een vrijdag van 9 uur in de avond tot 3 uur 's nachts, dat zijn dus 6 uurtjes.
              Verdiensten zijn niet verkeerd, 14 pond per uur, dat is 16,76 eurie.
              Zal nu wel gear moeten gaan aanschaffen, zoals een stab-vest.

Zal me ook volgend weekend gaan inschrijven bij een andere sportschool.
              Niet voor krachttraining maar om te kick-boxen.
              Ik dien in de eerste instantie mezelf de nodige techniek eigen te maken maar ook incasseringsvermogen is enorm belangrijk.
              Gelukkig heeft mijn vriendin van kleins af aan gekickboxst, ze was eventjes gestopt, maar zal nu weer beginnen. Dit is een buitenkansje voor mij en zal ze mij zeer zeker de nodige adviezen gaan geven.
              Alles om van mij een meer allround doorman te maken.
              Ik dien mezlef te kunnen beschermen en ook moeten klappen, stompen, trappen of wat dan ook door mij te dragen zijn.
              We zullen zien wat het gaat brengen.
              hey snuff, kameraad van mij is buitenwipper in de noxx in antwerpen, en hij is zich aan het bekwamen in de chin na technieken, ik kan verzekeren dat je graag een stukje met hem mee wandelt als ie je pols elleboog en schouder ff de andere kant laat op draaien, mischien heb je der wat aan, succes
              Clipje Chin Na technieken | Dragon and Phoenix Kung Fu School
              "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

• Originally posted by trayn View Post
                hey snuff, kameraad van mij is buitenwipper in de noxx in antwerpen, en hij is zich aan het bekwamen in de chin na technieken, ik kan verzekeren dat je graag een stukje met hem mee wandelt als ie je pols elleboog en schouder ff de andere kant laat op draaien, mischien heb je der wat aan, succes
                Clipje Chin Na technieken | Dragon and Phoenix Kung Fu School
                Cheers mate!
                Karma voor jou.

Comment

• Ik moet ook al die gewricht locks en armbars leren. Een maat van me doet aikido en die heeft me wat dingetjes geleerd, bizar hoe makkelijk je dan iemand kan controleren. De mooiste was wel een of andere hand/armbar, dan draai je iemand´s hand naar buiten en vervolgens duw je zijn elleboo naar binnen toe. Toen hij het bij mij deed wilde ik in ieder geval niet meer bewegen.

Maar lekker boksen dus binnenkort? Goed bezig, lekker jabs eruit blijven gooien.

Comment

• @ Silk

Ja, het is wel de bedoeling om dat me eigen te maken.
                    Maar ook dien ik mezelf te beschermen door verdedegingstechnieken toe te passen die ook aanvalsacties ongedaan maken.
                    En niet te vergeten, van nature uit ben ik geen vechter en tracht altijd eerst met woorden aggressiviteit te sussen, incasseringsvermogen mag wel een leveltje meer worden opgekrikt. Ik heb gelukkig in mijn leven nog niet veel klappen mogen ontvangen maar mocht het voorkomen, en als uitsmijter ligt de kanspercentage natuurlijk veel hoger, dan dien ik het te handlen, niet dat ik op de grond lig en te kermen van de pijn, schiet niet op.
                    Maar goed, denk dat de adrenaline op dat moment een welkome iets is.

Comment

• Wie had gedacht dat we ook nog collega's zouden worden.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• dumpert.nl - Lesje voor Kimbo

Nog wat tips hoe je sneller en efficienter tikken kunt geven, lijkt me wel handig wat des te groter je bent des te meer zie je de schouder + stootbeweging aankomen met de foute techniek.
                        Laissez Faire

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
                          dumpert.nl - Lesje voor Kimbo

Nog wat tips hoe je sneller en efficienter tikken kunt geven, lijkt me wel handig wat des te groter je bent des te meer zie je de schouder + stootbeweging aankomen met de foute techniek.
                          tnx mate, ik ga em proberen vanavond op café
                          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

• maar is het niet de bedoeling om het stoten en slaan in de kiem te smoren, door die kerel of kerels zo snel mogelijk in bedwang te krijgen, als het een slaandend gevecht wordt dan krijg je toch ook snel klappen van een paar voorbij lopende dronkaards, of mensen die ff de man willen uithangen, ik denk dat je het storend element zo snel en efficient mogelijk uit de omgeving zet en daarna kan je hem nog wel ff "helpen". ik denk niet dat je vanuit het niets een flesje op je kop wilt hebben. je moet vanuit autoriteit en machtspositie handelen.

Comment

• Ja het is misschien iets te agressief om als bouncer toe te passen haha! Maar toch kan het zekerheid geven dat je weet dat je jezelf goed kunt verdedigen mocht de nood hoog zijn.
                              Laissez Faire

Comment

• Een goede bouncer is iemand die het met woorden oplost. Iemand die slim is en weet wat hij moet doen om agressiviteit om te turnen en om personen op andere gedachten te brengen. Je dient in staat te zijn om op een positieve manier te onderhandelen.
                                Ook het van te voren kunnen aanvoelen van mogelijke konflikten of irrittaties is uitermate belangrijk.
                                Dit leer je echter niet tijdens de cursus.
                                Zie het als autorijden. Het rij-examen is slechts een standaard test die je moet ondergaan. Met eenmaal je rijbewijs in handen ga je pas echt autorijden.
                                Dit gaat ook op voor een baan als uitsmijter. Je leert de fijne kneepjes van het vak in de praktijk. Maw, momenten van confrontaties dien je in te calculeren en juist door die momenten wordt je een volwaardig uitsmijter.

@ Kevster.
                                Collega's?
                                Zit jij niet met je ass achter een computer?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X