Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Het is nooit mijn bedoeling geweest OFF te gaan, maar door omstandigheden had ik geen keus.
    Nu is deze hindernis genomen en overwonnen, niets houd mij nog tegen om het non-stop kuren weer op te starten.
    Er is hierdoor wel iets zeer belangrijks naar voren gekomen.
    Zelfs na een lange periode ON te zijn geweest is het lichaam, zelfs die van een 43-jarige, nog prima in staat om te herstellen. Een totaal herstel zal wellicht nog iets langer op zich laten wachten maar in 2 maanden tijd deze waarden te hebben is natuurlijk heel erg goed.
    Zou de HCG hiervoor ook een steentje hebben bijgedragen? Who knows.
    Oke duidelijk! Ik vind dat wel leuk om te weten ook, dat een ouder iemand ook gewoon weer zelf goede waardes kan krijgen.
    Maar nou wil ook wel weten, waarom je een kuur bent begonnen waarbij je niet meer OFF gaat.
    Heb je daar een goede reden voor?
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post

haha, als je zijn log leest, kun je alle redenen vinden.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Wat ga je nu gebruiken Snuffie
        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Gelukkig dat ze niks ernstigs hebben kunnen constateren maar klote dat je nog steeds geen uitsluitsel hebt over wat er nou mis geweest zou kunnen zijn.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
            Maar nou wil ook wel weten, waarom je een kuur bent begonnen waarbij je niet meer OFF gaat.
            Hm, de allergrootste reden is om groot te worden, lengte heb ik al, nu de breedte nog.
            Ik ben bijna 44 en dus niet echt meer in staat om op een natuurlijke manier massa te bouwen, althans niet met een dusdanige snelheid dat er op korte termijn resultaat geboekt wordt. Daarom kuur ik.
            Non-stop omdat ik van mening ben dat dat minder belastend is voor de gezondheid van het lichaam.

Originally posted by blocktoblock View Post
            Wat ga je nu gebruiken Snuffie
            Eerst maar eens rustig terugkomen op test. Ik zal spoedig arimidex bestellen die ik ook zal gaan gebruiken.

Oke, nog even over mijn bezoek aan cardiologie.
            Gisteren om 3 uur Engelse tijd een afspraak.
            Voordat ik de arts kon spreken kreeg ik eerste een hart-scan, toen een boeddrukmeting waarna als slot mijn gewicht en lengte. De verpleegster was verbaasd dat ik die gegevens zo goed als in detail aan haar kon doorgeven.
            Maar goed, weet zij veel hoe diep ik mezelf in de materie stop hehe.
            Alles was oke, toen ff een uurtje moeten wachten alvorens ik de dokter kon spraken.
            Ik heb mijn verhaal omtrent het flauwvallen vertelt en toen kwam hij met twee oplossingen.
            Omdat er niets met mij aan de hand is, ik volkomen gezond ben, kan als eerste optie het flauwvallen als eenmalig incident worden aangezien en ook snel worden vergeten.
            Als tweede optie kan een klein instrumentje onder mijn huid worden aangebracht dat dan voor drie jaar lang mijn hart in de gaten houd.
            Ik mocht kiezen.
            Ik vroeg hem of we het ongevalletje konden vergeten en mocht ik wederom getroffen worden door een 'attack' dat ik dan vervolgens hem daarover op de hoogte stel zodat we alsnog het instrumentje kunnen inbrengen.
            Hij vond dat een juiste beslissing.
            Echter waar ik weer totaal niet blij mee was is dat hij, ondanks de fitheidverklaring, mij voor nog eens 3 maanden op non-actief wil zetten met het rijden op een heftruck.
            Ik heb eergisteren een intern sollicitatie-gesprek gehad waar ik dus solliciteerde voor een veel betere job binnen het bedrijf, en nu heb ik het vermoeden dat ze mij daarvoor ook daadwerkelijk willen hebben.
            Ik werd vandaag op een bepaalde manier gepusht om zo snel mogelijk het beroep als heftruckchaufeur weer te starten. Ik heb die drie maanden verzwegen, daar ik de job heel graag wil hebben, en dus vertelde ik dat het nog wel een week of twee kan duren eer mijn eigen arts op de hoogte wordt gesteld van mijn bezoek aan cardiologie, wat ook waar is.
            Ze vroegen mij naar de naam van de arts die mij behandelt had en belden het ziekenhuis. Daar zeiden ze dat het nog wel een maandje kon duren eer mijn arts werd geinformeert. Dus of ikzelf het ziekehuis kon bellen en vragen of ze mij iets van een brief konden sturen waarin staat dat ik fit verklaard werd.
            Nou, vanmiddag getracht het ziekenhuis te bellen maar die knurften nemen niet op. Uit narigheid mijn eigen arts gebelt, verhaal gedaan, en toen vertelde ze mij dat ik vrijdag bij haar een brief kan ophalen waarin staat dat ik fit ben en mijn beroep als heftruckchauffeur weer kan hervatten. Dit geef ik dan aan mijn werkgever en hopend dat ik daarmee weer kan beginnen maar ook tevens te horen krijg dat ik die baan heb.
            Nu voel ik me wel wat ongemakkelijk aangezien mijn dokter op dit moment niet op de hoogte is van wat de arts bij cardiologie mij vertelde.
            Dus ik voel me een klein beetje een leugenaar, en dat voelt niet fijn.
            Maar dit is mijn grote kans om op een wat betere manier mijn werk uit te oefenen. Zucht, laten we hopen dat mijn arts het goed opneemt over enige tijd.

Gisteren mijn eerste injectie weer gezet, 1 grammetje test-e als frontload. Ik ga dan verder met 500mg in de week. Dacht problemen te ondervinden om mezelf weer te prikken maar eenmaal weer het ritueel uitvoerende bleek het een eitje te zijn.
            Laterzzzz.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Gisteren mijn eerste injectie weer gezet, 1 grammetje test-e als frontload. Ik ga dan verder met 500mg in de week. Dacht problemen te ondervinden om mezelf weer te prikken maar eenmaal weer het ritueel uitvoerende bleek het een eitje te zijn.
              Laterzzzz.
              Prikken is net als fietsen................als je het eenmaal kan, verleer je het nooit
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Je arts klinkt als een goede. Zou die vertrouwensrelatie niet schaden tenzij je een andere arts wil, en dan nog moet bidden dat die ook zo toegeeflijk is als de huidige. Leg ook je baanperspectief uit, en dan denk ik niet dat ze moeilijk zal doen. En anders moet je kiezen, arts goed voor gezondheid of een goed voor je baan. Ik zou het wel weten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Je arts klinkt als een goede. Zou die vertrouwensrelatie niet schaden tenzij je een andere arts wil, en dan nog moet bidden dat die ook zo toegeeflijk is als de huidige. Leg ook je baanperspectief uit, en dan denk ik niet dat ze moeilijk zal doen. En anders moet je kiezen, arts goed voor gezondheid of een goed voor je baan. Ik zou het wel weten.
                  Ja man, tis focking moeilijk, zucht.
                  Misschien dat ik gewoon open moet zijn en het haar vertel alvorens met het briefje naar mijn werkgever te stappen.

Comment

• Dat zou ik iig doen gabber. Ik zou echt verdomd zuinig zijn op een arts als de jouwe.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Dat zou ik iig doen gabber. Ik zou echt verdomd zuinig zijn op een arts als de jouwe.
                      Ja precies, ze is nog lekker ook hehe.

Comment

• Ik zou ook eerlijk zijn! Zeker aangezien ze de macht heeft om je nog eens te naaien ook. Mooi dat je weer gaat kuren. Hopelijk val je minder flauw nu.

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                          Ik zou ook eerlijk zijn! Zeker aangezien ze de macht heeft om je nog eens te naaien ook. Mooi dat je weer gaat kuren. Hopelijk val je minder flauw nu.
                          Mjah, zal morgen even een afspraak maken voor vrijdag.
                          Ja, ben ook wel weer blij dat ik kuur, ten eerste kan ik het herstel wel goed gebruiken en tn tweede wil ik m'n vriendin een 'veeg' geven.

Comment

• tn tweede wil ik m'n vriendin een 'veeg' geven
                            was da, Veeg uit de pan oid ?

Zelfde als knallen ?

Dus ik voel me een klein beetje een leugenaar, en dat voelt niet fijn.
                            Die geweten toch he!

Gisteren mijn eerste injectie weer gezet, 1 grammetje test-e als frontload. Ik ga dan verder met 500mg in de week.
                            ai, ai, ai, hoelang bent u off. geweest ?

Ben benieuwd of je het gaat merken dat je weer on bent.
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post

ai, ai, ai, hoelang bent u off. geweest ?

Ben benieuwd of je het gaat merken dat je weer on bent.
                              Lekker interessant bezig OH.

Waarom zou je er niets van merken, eigenschappen van testosteron zullen altijd werken als je exogeen toedient.

Comment

• Ben zo trots als een pauw.
                                Mijn zoon zit in de muziek en nu zie ik voor het eerst een eigen produktie van hem. Hij noemt zichzelf Gilli en hij is niet de zanger in de clip maar wel die met de rode muts en skate-board.
                                Nu pas voel ik hoeveel ik hem mis, snik snotter.

Robertino - Vroeg Of Laat (Prod. Gilli) - YouTube

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X