Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    Snuff, zie ik nou +300 gram carbs staan?

Vind je dat weinig?

Ga je aan het einde van deze kuur bridgen?
    350 gram carbs is het advies van de Master.
    Ja, ik vind dat weinig.
    Laatste vraag moet ik op dit moment antwoorden met No Comment.

Comment

• Hmmmmmmmmmm ok.

350 gram eiwitten is netjes, vind het persoonlijk aan de lage kant voor een grote ker0l als jij + kuren. Had hem hoger verwacht.

Anyway, good lucks!
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
        Hmmmmmmmmmm ok.

350 gram eiwitten is netjes, vind het persoonlijk aan de lage kant voor een grote ker0l als jij + kuren. Had hem hoger verwacht.

Anyway, good lucks!
        350gr. is ongeveer 3 tot 3 1/2 gram per kilo lichaamsgewicht.
        Denk dat de Master daar wel goed mee zit. Dat is genoeg voor onderhoud en herstel en zelfs nog eventueel voor opbouw en gain.
        Vergeet niet dat ik nu de cut in ga.
        Wat betreft carbs en fats.
        In mijn laatste kuur zat ik op een gegeven moment op 700gr. en over de 250gr.
        Op dit moment heb ik een intake van tussen de 5000-5500 kcal.
        Denk dat wanneer ik op de 3250 ga zitten mijn lichaam echt wel vet gaat verbranden, daar ben ik zeker van.
        Dank je Ossie voor je gelukswensen.

Comment

• wie de fock is die master van je? punani?
          Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
            wie de fock is die master van je? punani?
            Yeah, Master Pun.

Comment

• Hm ja als je op 3200 zit zal je zeker zakken, maar daarom vraag ik me tegelijk af of je eiwitinname hoog genoeg is om geen spiermassa te verliezen.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• dat meen je toch zeker niet os?
                Groeten

Comment

• Denk dat Osje een beetje aan het dollen is.
                  Als je daar bang voor bent dan moetje maar eens bij Sch00m en Dynobet gaan aankloppen met hun UD2.
                  Oke, Dyno is dan wel naturel maar Sch00m is dat niet en als je kijkt naar die gasten wat die aan proteinen naar binnen werken zou je je toch meer zorgen bij hun moeten gaan maken denk je niet?
                  3 tot 3 1/2 gram per kilo lichaamsgewicht is al best wel veel.

Comment

• Nee zonder dollen.

Comment

• Ik werk tussen de 3,5 en de 4 gram eiwitten naar binnen.
                      Je moet wel als je laag in de kh gaat en laag in de vetten.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                        Ik werk tussen de 3,5 en de 4 gram eiwitten naar binnen.
                        Je moet wel als je laag in de kh gaat en laag in de vetten.
                        Waarom dan?

Comment

• Omdat je in Ashley zn voorbeeld anders niet aan je kcaltotaal komt.

Je zit nog onder de 100 gram vet toch Snuff?

Heeft dat met kuren te maken oid? Naar mijn mening best laag namelijk, maar kan me zo indenken dat het laag moet omdat je kuurt ofzo. ( no offense )

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Waarom dan?
                            Ik ben er van overtuigd dat je veel eiwitten nodig hebt om te groeien en voor spierbehoud in een cutcycles.
                            Als ik laag in de kh en vetten gaat moet ik toch mijn dagelijkse kcal halen en dat doe ik door mijn eiwitten op te schroeven.

Dit is nu mijn 2de cutcycles en weet nu hoe diep ik moet gaan om onder die 10% te komen. Bij mij stageneerde de boel bij minder eiwitten en hoger in de kh en vetten. ik ben heel laag in de kh en vetten gegaan en heel hoog in de eiwitten en zit nu onder de 10%. Of dat gezond is laat ik in het midden maar het geeft wel het resultaat wat ik wil hebben.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Ik ben er van overtuigd dat je veel eiwitten nodig hebt om te groeien en voor spierbehoud in een cutcycles.
                              Als ik laag in de kh en vetten gaat moet ik toch mijn dagelijkse kcal halen en dat doe ik door mijn eiwitten op te schroeven.

Dit is nu mijn 2de cutcycles en weet nu hoe diep ik moet gaan om onder die 10% te komen. Bij mij stageneerde de boel bij minder eiwitten en hoger in de kh en vetten. ik ben heel laag in de kh en vetten gegaan en heel hoog in de eiwitten en zit nu onder de 10%. Of dat gezond is laat ik in het midden maar het geeft wel het resultaat wat ik wil hebben.
                              Oke, maar zoals jij het doet is puur om aan je calorieen te komen.
                              Wat als je daar al aan zit?
                              Ik bedoel, mijn kh intake is 300, mijn vetten 70 en mijn eiwitten 350, dat tesamen maakt mijn totale kcal intake.
                              Dan is er voor mij toch geen reden het te gaan verhogen?
                              Waar de fuck is Master Pun btw?
                              Wil weleens weten wat hij hieran zegt.

Comment

• Os, maak je brievenbus ff leeg, ik kan niks naar je toe zenden.....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X