Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Doris1981 View Post
    Hey Snuff,

nu begrijp ik jou commentaar op mijn kuur maar al te goed.
    Dacht al dat jij het zo zou doen.

Succes!!
    Waarom?
    Ik ben zelf ook nog lerende.
    En ik ben nog maar net anderhalf jaar bezig en ik weet al meer dan jou.
    Bedankt in ieder geval voor het succes wensen.

Comment

Die zien er goed uit idd de verhalen hoe het echt in elkaar steekt die hoor je niet(met welke klachten ze allemaal te kampen hebbe b.v.)
      zou kunnen toch?
      Iemand die er goed uit ziet wil niet zeggen dat je ook 100% gezond zijn lijkt me.
      Ik ken genoeg mensen die er (goed en gezond)uitzagen en opeens waren ze er niet meer!
      Hartstilstand in vele gevallen door een slecht cholestrol.
      Wat loop je nu allemaal te bazelen kerel?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Waarom?
        Ik ben zelf ook nog lerende.
        En ik ben nog maar net anderhalf jaar bezig en ik weet al meer dan jou.
        Bedankt in ieder geval voor het succes wensen.
        Laten we het daar maar op houden.
        Als ik jou een advies mag geven:
        Het is je derde kuur zeg je net hou wat in je truckendoos voor als je straks nog een kuur gaat pakken, want jij houdt niet meer op denk ik en je moet/wil
        nog langer gezond mee lijkt me.
        Kijk dat iedereen het leuk vind om dit te lezen en volgt begrijp ik heel goed, doe/vind ik nl ook maar denk om je gezondheid man!

Volgens mijn kan je met minder ook echt wel veel winst halen.
        geduld is een schone zaak en dat hoort nu eenmaal bij deze sport!

Comment

Wat loop je nu allemaal te bazelen kerel?
          Ik ben wat realistischer denk ik.
          Ik zou niet zeggen top jongen!je bent goed bezig gooi je maar vol!
          Maar als je dat wilt horen prima.

Comment

Laten we het daar maar op houden.
            Als ik jou een advies mag geven:
            Het is je derde kuur zeg je net hou wat in je truckendoos voor als je straks nog een kuur gaat pakken, want jij houdt niet meer op denk ik en je moet/wil
            nog langer gezond mee lijkt me.
            Kijk dat iedereen het leuk vind om dit te lezen en volgt begrijp ik heel goed, doe/vind ik nl ook maar denk om je gezondheid man!

Volgens mijn kan je met minder ook echt wel veel winst halen.
            geduld is een schone zaak en dat hoort nu eenmaal bij deze sport!
            Ik vind je nu toch wel een beetje zielig worden hoor, sorry dat ik het zeg.
            Als je nu eerst eens verder leest dan je neus lang is he dan zul je er achter komen dat de kuur die jij dus loopt te posten, dus mijn eerste topic-post, helemaal niet de kuur is die ik ga doen.
            Kijk, wil je mij op een bepaalde manier aanvallen moet je dat natuurlijk niet met losse flodders lopen doen want dat schiet niet op en daar zal ik dan ook niet echt van onder de indruk zijn.
            Ik zei je al dat ik nog steeds lerende ben en als jij nou eens eerst mijn topic in z'n geheel doorleest zul je er achter komen dat ik mijn kuurplan steeds wijzig.
            En het is niet nodig om mij advies te geven in op een gezonde manier met AS om te gaan. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen en doe altijd heel veel research eer ik stoffen in mijn reet spuit. Dat kan ik echter niet van jou zeggen bro. Voor iemand die al 8 jaar bezig is met daarin 6 kuren te hebben doorlopen weet je verdomd weinig van hoe het nu precies werkt.
            Dus ga mij nou net de les proberen te lezen want dat ga je niet winnen kerel, omdat ik gewoon meer know-how bezit dan jou. Je eigen topic bewijst het.

Comment

Ik vind je nu toch wel een beetje zielig worden hoor, sorry dat ik het zeg.
              Als je nu eerst eens verder leest dan je neus lang is he dan zul je er achter komen dat de kuur die jij dus loopt te posten, dus mijn eerste topic-post, helemaal niet de kuur is die ik ga doen.
              Kijk, wil je mij op een bepaalde manier aanvallen moet je dat natuurlijk niet met losse flodders lopen doen want dat schiet niet op en daar zal ik dan ook niet echt van onder de indruk zijn.
              Ik zei je al dat ik nog steeds lerende ben en als jij nou eens eerst mijn topic in z'n geheel doorleest zul je er achter komen dat ik mijn kuurplan steeds wijzig.
              En het is niet nodig om mij advies te geven in op een gezonde manier met AS om te gaan. Ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen en doe altijd heel veel research eer ik stoffen in mijn reet spuit. Dat kan ik echter niet van jou zeggen bro. Voor iemand die al 8 jaar bezig is met daarin 6 kuren te hebben doorlopen weet je verdomd weinig van hoe het nu precies werkt.
              Dus ga mij nou net de les proberen te lezen want dat ga je niet winnen kerel, omdat ik gewoon meer know-how bezit dan jou. Je eigen topic bewijst het.
              Ten eerste: val ik je niet aan Bro, dat ik hoe ik erover denk,
              Ten tweede: ben ik hier ook om te leren maar jij maakt mij af en noemde me namen.
              Ten derde:hoef ik niks te winnen zeker niet op dit vlak wat ik al zei kom om te leren niet om mensen af te maken Get it?
              En ik hoop dat je er goed op gaat en dat meen ik.
              En ik poste ook een mogelijke kuur net zoals jij ook doet en ging die ook verder aanpassen, maar als jij dat doet is dat blijkbaar normaal en als ik dat doe komt dat raar over. lijkt mij hetzelfde overigens komt net zo over lijkt me.
              Last edited by Doris1981; 03-06-2010, 18:33.

Comment

Ten eerste: val ik je niet aan Bro, dat ik hoe ik erover denk,
                Ten tweede: ben ik hier ook om te leren maar jij maakt mij af en noemde me namen.
                Ten derde:hoef ik niks te winnen zeker niet op dit vlak wat ik al zei kom om te leren niet om mensen af te maken Get it?
                En ik hoop dat je er goed op gaat en dat meen ik.
                En ik poste ook een mogelijke kuur net zoals jij ook doet en ging die ook verder aanpassen, maar als jij dat doet is dat blijkbaar normaal en als ik dat doe komt dat raar over. lijkt mij hetzelfde overigens komt net zo over lijkt me.
                Nee, er is 1 verschil, jij snapt er geen hol van terwijl je beweert al 8 jaar bezig te zijn.
                Dat vind ik fantaseren, dus noem ik jou een fantast!
                Get it?

Comment

• I;m with snuff on this one. Je maakt namelijk niet echt indruk kennis te hebben van wat je doet. Zelfs met mijn beperkte ervaring en kennis over AS prik ik nog door je statements heen.

Comment

Nee, er is 1 verschil, jij snapt er geen hol van terwijl je beweert al 8 jaar bezig te zijn.
                    Dat vind ik fantaseren, dus noem ik jou een fantast!
                    Get it?

Prima toch wat jij wil slaap er niet minder om.
                    Spreek jou nog wel als je niet meer kan trainen en clean bent.
                    En dan ga jij je kuurverleden opnoemen dan wordt jij helemaal uitgelachen
                    door types zoals jij dan.

Comment

• Dat bedoel ik nou. Ik maak hem niet af zoals hij zegt. Ik concludeer gewoon dat hij een beetje uit z'n nek aan het lullen is.
                      Iemand die 8 jaar al met AS bezig is weet ontzettend veel daarover, dat kan gewoon niet anders, je moet wel omdat je verstandige keuzes wilt maken.
                      Als je naar zijn topic kijkt en je leest dat wat door dan merk je in 1 oogopslag dat je hier niet met iemand te maken hebt die al zolang kuurt.
                      Ikzelf ben slecht anderhalf jaar bezig en weet zoveel meer dan hem. Hoe zou het dan wel niet zijn na 8 jaar? Dan moet je toch echt wel een professor in de AS zijn.
                      En dat probeer ik duidelijk te maken.
                      En ik adviseer hem. Ik heb hem ten eerste een kuurvoorstel gegeven, maar daar kijkt hij nog niet eens naar, nee meneer wil perse sust in zijn kuur, want dat heeft hij wel vaker gehad, alleen wanneer met de nakuur beginnen weet hij niet, das toch frapant, dat iemand die al 8 jaar bezig is dat niet weet.
                      Kijk nou bijvoorbeeld naar Snipke, die is 6 jaar bezig en die weet zelfs enorm veel meer dan hem.
                      En in zijn topic zegt hij iedere keer wat verkeerd en daar corrigeer ik hem, maw kan hij daarvan leren.
                      Maar nee, meneer vind het wel leuk om ff in mijn topic te zieken want ja dat doe ik ook dus waarom hij niet dan.

Comment

• ik heb precies veel voor bij te lezen

Grtz
                        stil growing

Comment

• Ik ben nu 8 jaar bezig met trainen had ik gezegt.
                          En wil je topic niet verzieken en thnx dat je me wilde helpen maar kwam even anders over.
                          Niet offensief hoor.
                          Ik ben me niet al 8 jaar aan het verdiepen in as en trouwens toen zeiden ze ook nog andere dingen dan nu en andere doseringen.
                          Dat ik perse sust. wil pakken is omdat ik van test.e slaap apneu kreeg op de 1 of andere manier en voelde me daar gewoon niet lekker bij vandaar, dat had ik bij sust.niet.
                          En een test is toch de basis in een kuur en daarop verder bouwen.Toch?
                          Nou succes en en wil zeker je topic niet verzieken man!

Comment

• Laatste aanpassing voedingsschema, nu moet het goed zijn.
                            Whey tijdens ontbijt opgekrikt om tot die 3250 kcal te komen, het is nu een totaal van 3255kcal.
                            Attached Files

Comment

Laatste aanpassing voedingsschema, nu moet het goed zijn.
                              Whey tijdens ontbijt opgekrikt om tot die 3250 kcal te komen, het is nu een totaal van 3255kcal.

ga je je schema ook aanpassen met de week je zwaarder wordt?
                              Je leeft van 04:30 tot 09:00 op whey eiwit dat zou ik niet zo doen denk dat je je 2e maaltijd beter kan veranderen in een vaste maaltijd.
                              Last edited by Doris1981; 04-06-2010, 22:24.

Comment

ga je je schema ook aanpassen met de week je zwaarder wordt?
                                Ik ga ervan uit niet zwaarder te worden.
                                Het belangrijkste is het verlagen van mijn BF.
                                Op dit moment sta ik op zo'n 19%.
                                Het doel is om op de 10% te eindigen.
                                Maw mocht ik mijn huidig gewicht behouden en zak ik naar de 10% betekent dit een spiermassa-gain.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X