Originally posted by Lukas
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Snuff-Sann; 22-06-2010, 08:23.
-
Nog 4 dagen en dan is het zover.
Dan gaan we weer beginnen, joepie hehehe.
Kreeg vanmorgen mijn gear binnen, alles was aanwezig dus heb ff een mailtje gestuurd dat ik in mijn nopjes ben.
Heb dan eindelijk mijn voedingsschema's helemaal af met de laatste supplementen toegevoegd. Moest er namelijk 2 maken omdat ik op mijn werk 2 diensten draai, dus dat was een beetje een gegoochel met het veranderen van tijden en maaltijden, maarrr tis gelukt.
Ook ff een schemaatje gemaakt van wat ik nu precies moet voorbereiden wat betreft voeding en supplementen.
Laterzzzz.
Ow ja, voor die denken dat het onleesbaar is, wanneer je de schema's opent kun je ze nog een keertje vergroten door onderaan links op de vier pijltjes te drukken, altijd handig.Last edited by dynobet; 07-11-2010, 22:54.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNog 4 dagen en dan is het zover.
Dan gaan we weer beginnen, joepie hehehe.
Kreeg vanmorgen mijn gear binnen, alles was aanwezig dus heb ff een mailtje gestuurd dat ik in mijn nopjes ben.
Heb dan eindelijk mijn voedingsschema's helemaal af met de laatste supplementen toegevoegd. Moest er namelijk 2 maken omdat ik op mijn werk 2 diensten draai, dus dat was een beetje een gegoochel met het veranderen van tijden en maaltijden, maarrr tis gelukt.
Ook ff een schemaatje gemaakt van wat ik nu precies moet voorbereiden wat betreft voeding en supplementen.
Laterzzzz.
Ow ja, voor die denken dat het onleesbaar is, wanneer je de schema's opent kun je ze nog een keertje vergroten door onderaan links op de vier pijltjes te drukken, altijd handig.
wou dat ik het naar binnen kreeg, suc6 met de AS.
dik veel eiwitten!Calisthenics / Street workout
Comment
-
goede voorbereiding!The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Hoe kom je eigenlijk op die 'rare getallen' zoals 61 gram enzo? Dat kun je dan toch beter gewoon afronden. Net als 249 gram. Zie in elk geval wel dat je daar werk in gestoken hebt. Bedoel als je zelfs je multi-vits en zo in je schema verwerkt. Ik doe dat zelf niet meer. Misschien komt dat wel weer.
Op hoeveel kcal totaal zit je nu met dat schema?Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postja snuff, voor de zoveelste keer... goed werk je gaat weer knallen! kijk uit naar je logs
Ik kijk er ook naar uit, wil die testosteron weer in m'n donder voelen hehehe.
Maar eerst zaterdag lekker junken yummie.
Originally posted by jordy View PostHoe kom je eigenlijk op die 'rare getallen' zoals 61 gram enzo? Dat kun je dan toch beter gewoon afronden. Net als 249 gram. Zie in elk geval wel dat je daar werk in gestoken hebt. Bedoel als je zelfs je multi-vits en zo in je schema verwerkt. Ik doe dat zelf niet meer. Misschien komt dat wel weer.
Op hoeveel kcal totaal zit je nu met dat schema?
Als je goed kijkt dan zie je dat al mijn maaltijden zo goed als 50 gram eiwitten bevatten. Dat was mijn uitgangspunt, 50 gram, maar het is verrekte moeilijk om daar precies op te geraken, je moet namelijk ook rekening houden met vetten en koolhydraten, die moeten ook zo goed als kloppen. Ik ben wel heel erg dicht in de buurt gekomen. Alleen mijn ontbijt bevat geen 50 gram eiwitten, dat was op aanraden van Master Pun, koolhydraten wat lager en eiwitten wat hoger.
Uitgangspunt van het totaal aantal calorieen was 3250, ik ben uitgekomen op 3255 kcal, nou, das toch niet slecht al zeg ik het zelf.
Koolhydraten tijdens mijn ontbijt, voor en na de training, verder niet.
Geen vetten tijdens ontbijt, voor en na de training. Dit is echter heel moeilijk dus in mijn ontbijt zitten een aantal grammetjes.
Alle 7 maaltijden eiwitten.
Ow ja, ook zal ik 14 weken water drinken, niets anders, dus ook geen zwarte koffie of gewone thee, nee, enkel en alleen maar water.Last edited by dynobet; 07-11-2010, 22:53.
Comment
-
Originally posted by Venum View PostDus je pakt 80mg winstrol a day? Niet iets aan de hoge kant? bv 50 a day voldoende?
Hoe kom je daar bij?
- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
- Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
- HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.Last edited by Ashley; 25-06-2010, 17:30.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostHoe kom je daar bij?
- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
- Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
- Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
- Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
- HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment