Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Lukas View Post
    Bvb arimidex?
    Eén van de effecten waarmee men tijdens het gebruik van Arimidex rekening moet
    houden, is dat ook de voordelen van oestrogeen wegvallen. Allereerst betekent
    dit dat winsten van een kuur drastisch kunnen dalen. Men zal meer kwalitatieve,
    vet-vrije massa winst zien, maar niettemin minder massa. Een tweede probleem is
    dat oestrogeen een positief effect lijkt te hebben op het cholesterolgehalte.
    Aangezien het oestrogeen wordt verminderd, kan het gebruik van Arimidex een
    grote invloed op de HDL- en LDL-ratio's van uw cholesterol-profiel hebben. Op dit vlak
    is Nolvadex gezonder voor de gebruiker, want ondanks haar anti-oestrogene
    effecten in de meeste weefsels, lijkt het positieve oestrogene effecten uit te
    oefenen in de lever, en kan het cholesterol in de positieve zin bevorderen.

Stukje uit Arimidex.
    Proviron lijkt mij een betere keus. Dit zou dan alleen met een hogere dosering test toegepast kunnen worden.
    Last edited by Snuff-Sann; 22-06-2010, 08:23.

Comment

• Nog 4 dagen en dan is het zover.
      Dan gaan we weer beginnen, joepie hehehe.
      Kreeg vanmorgen mijn gear binnen, alles was aanwezig dus heb ff een mailtje gestuurd dat ik in mijn nopjes ben.

Heb dan eindelijk mijn voedingsschema's helemaal af met de laatste supplementen toegevoegd. Moest er namelijk 2 maken omdat ik op mijn werk 2 diensten draai, dus dat was een beetje een gegoochel met het veranderen van tijden en maaltijden, maarrr tis gelukt.
      Ook ff een schemaatje gemaakt van wat ik nu precies moet voorbereiden wat betreft voeding en supplementen.
      Laterzzzz.

Ow ja, voor die denken dat het onleesbaar is, wanneer je de schema's opent kun je ze nog een keertje vergroten door onderaan links op de vier pijltjes te drukken, altijd handig.
      Last edited by dynobet; 07-11-2010, 22:54.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Nog 4 dagen en dan is het zover.
        Dan gaan we weer beginnen, joepie hehehe.
        Kreeg vanmorgen mijn gear binnen, alles was aanwezig dus heb ff een mailtje gestuurd dat ik in mijn nopjes ben.

Heb dan eindelijk mijn voedingsschema's helemaal af met de laatste supplementen toegevoegd. Moest er namelijk 2 maken omdat ik op mijn werk 2 diensten draai, dus dat was een beetje een gegoochel met het veranderen van tijden en maaltijden, maarrr tis gelukt.
        Ook ff een schemaatje gemaakt van wat ik nu precies moet voorbereiden wat betreft voeding en supplementen.
        Laterzzzz.

Ow ja, voor die denken dat het onleesbaar is, wanneer je de schema's opent kun je ze nog een keertje vergroten door onderaan links op de vier pijltjes te drukken, altijd handig.
        dham man wat een maaltijden!
        wou dat ik het naar binnen kreeg, suc6 met de AS.
        dik veel eiwitten!
        Calisthenics / Street workout

Comment

• goede voorbereiding!
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
            dham man wat een maaltijden!
            wou dat ik het naar binnen kreeg, suc6 met de AS.
            dik veel eiwitten!
            Thnx Ice.

Originally posted by ironbrotherhood View Post
            goede voorbereiding!
            Cheers Iron.

Comment

• ja snuff, voor de zoveelste keer... goed werk je gaat weer knallen! kijk uit naar je logs
              onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Hoe kom je eigenlijk op die 'rare getallen' zoals 61 gram enzo? Dat kun je dan toch beter gewoon afronden. Net als 249 gram. Zie in elk geval wel dat je daar werk in gestoken hebt. Bedoel als je zelfs je multi-vits en zo in je schema verwerkt. Ik doe dat zelf niet meer. Misschien komt dat wel weer.
                Op hoeveel kcal totaal zit je nu met dat schema?
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                  ja snuff, voor de zoveelste keer... goed werk je gaat weer knallen! kijk uit naar je logs
                  Knallen en vet verliezen kerel.
                  Ik kijk er ook naar uit, wil die testosteron weer in m'n donder voelen hehehe.
                  Maar eerst zaterdag lekker junken yummie.

Originally posted by jordy View Post
                  Hoe kom je eigenlijk op die 'rare getallen' zoals 61 gram enzo? Dat kun je dan toch beter gewoon afronden. Net als 249 gram. Zie in elk geval wel dat je daar werk in gestoken hebt. Bedoel als je zelfs je multi-vits en zo in je schema verwerkt. Ik doe dat zelf niet meer. Misschien komt dat wel weer.
                  Op hoeveel kcal totaal zit je nu met dat schema?
                  Hoi Jordy.
                  Als je goed kijkt dan zie je dat al mijn maaltijden zo goed als 50 gram eiwitten bevatten. Dat was mijn uitgangspunt, 50 gram, maar het is verrekte moeilijk om daar precies op te geraken, je moet namelijk ook rekening houden met vetten en koolhydraten, die moeten ook zo goed als kloppen. Ik ben wel heel erg dicht in de buurt gekomen. Alleen mijn ontbijt bevat geen 50 gram eiwitten, dat was op aanraden van Master Pun, koolhydraten wat lager en eiwitten wat hoger.
                  Uitgangspunt van het totaal aantal calorieen was 3250, ik ben uitgekomen op 3255 kcal, nou, das toch niet slecht al zeg ik het zelf.
                  Koolhydraten tijdens mijn ontbijt, voor en na de training, verder niet.
                  Geen vetten tijdens ontbijt, voor en na de training. Dit is echter heel moeilijk dus in mijn ontbijt zitten een aantal grammetjes.
                  Alle 7 maaltijden eiwitten.

Ow ja, ook zal ik 14 weken water drinken, niets anders, dus ook geen zwarte koffie of gewone thee, nee, enkel en alleen maar water.
                  Last edited by dynobet; 07-11-2010, 22:53.

Comment

• Heb je echt alles helemaal zelf tot op de gram uitgerekend dan? Of heb je daar iets voor?
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Heb je echt alles helemaal zelf tot op de gram uitgerekend dan? Of heb je daar iets voor?
                      Jazeker heb ik daar iets voor, m'n kop en een klein rekenmachientje.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Jazeker heb ik daar iets voor, m'n kop en een klein rekenmachientje.

Comment

• Dus je pakt 80mg winstrol a day? Niet iets aan de hoge kant? bv 50 a day voldoende?
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
                            Dus je pakt 80mg winstrol a day? Niet iets aan de hoge kant? bv 50 a day voldoende?

Hoe kom je daar bij?

- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
                            - Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
                            - Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
                            - Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
                            - HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.
                            Last edited by Ashley; 25-06-2010, 17:30.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Hoe kom je daar bij?

- Winstrol, week 1-4 (25 days), 40mg/d, tabs.
                              - Test-E, week 1-14, 500mg/w, inject.
                              - Tren-E, week 1-12, 400mg/w, inject.
                              - Proviron, week 1-14, 25mg/d, tabs.
                              - HCG, week 2-14, 100IU/d, inject.
                              Ah, zat in de voedingsoverzicht te kijken...kwam daar 4x 20mg tegen...maar zijn 2 dagen
                              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by Venum View Post
                                Ah, zat in de voedingsoverzicht te kijken...kwam daar 4x 20mg tegen...maar zijn 2 dagen
                                Tis een schema voor de vroege en een schema voor de late dienst kerel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X