Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Allright, dit topic is vanaf heden weer actief!
Reden hiervoor is omdat er op BN werkelijk geen fatsoenlijk AAS log meer wordt bijgehouden.
De twee die me wel wat doen is die van Blocko, maarja, die zit meer op DBB en post hier bar weinig.
En de andere is van Cidious maar is zo goed als uitgekuurt.
Ik ben op meerdere fora actief maar op een of andere manier, zou mijn god niet weten waarom, hier op BN voortdurend aanwezig.
Dit nemen velen hier mij niet in dank af maar goed.
Voor hen die niet precies weten wat dit topic inhoud en niet op de hoogte zijn van mijn 'kuren' kunnen het teruglezen wanneer hier naartoe wordt gelinkt:
Snuff's Alone With Trenbolone - Pagina 12
Tis de bedoeling om wekelijks mijn progressie dmv wat info bij te houden, een vergelijking van heden met een week terug. Het draait dan voornamelijk om mijn gewicht en vetpercentage.
Het meest belangrijkste vind ik op dit moment VVM.
Verder komt alles aan bod wat ik maar interessant vind te melden. Dat varieert van sociale belevenissen tot aan info over roids aan toe, maw een breed scala kan hier worden aangesneden.
Mijn doel is om naar een gewicht van 140kg toe te werken met een BF van rond de 10%.
Daar ben ik natuurlijk nog lange niet maar heb nog een jaartje of 8 te gaan eer ik op dat gewicht wil staan.
Dan, afhankelijk van hoe mijn fysiek er op dat moment uitziet, wil ik als senior het podium op.
Voorlopig heb ik genoeg gezegt.
Hier weer mijn wekelijkse stats vergeleken met die van een week ervoor.
Moet wel zeggen dat ik afgelopen week slechts 2 maal naar de sportschool ben geweest en veel brood gegeten heb. Dit ivm mijn klein ongelukje.
Hierdoor meer bloat met op zijn beurt meer gewicht.
Zaterdag : 5 november:
Gewicht: 113,0kg
Taille: 96,5cm
Nek: 48,0cm
BF: 11,6%
Zaterdag : 12 november:
Gewicht: 117,7kg
Taille: 97,0cm
Nek: 48,0cm
BF: 12,4%
Tijdens de laatste 3 weken niet mijn normale trainingen kunnen uitvoeren.
Ten eerste gaf ik mezelf een week recuperatie, heb mijn certificaat voor de functie van uitsmijter behaalt en dan ook nog het flauwvallen. Hierdoor wel wat vocht vastgehouden en ook wel wat vet aangezet, niet veel maar voorkant buik door mij wel voelbaar.
Vocht zal weer verdwijnen zodra ik maandag mijn normaal voedingsschema weer volg en ook dagelijks weer op de sportschool te vinden ben.
Ondanks de mindere weken ben ik zeer zeker niet ontevreden.
Kracht is de afgelopen 2 a 3 maanden, vanaf het moment eigenlijk dat ik auto rij, echt enorm toegenomen en is nog steeds stijgende.
Op dit moment kuur ik met 750mg test-e, homebrew en 200mg tren-e in de week. Sinds 2 weekjes ook met 40mg/d dianabol bezig. Dit is een combinatie van de Danabol DS (blauwe hartjes) en EPL.
Met een beetje mazzel zal ik vanaf maandag hierdoor een krachtsvermeerdering ervaren.
Wel dien ik mijn aanhechtingen en pezen van mijn armen zeer goed in de gaten te houden daar zij 2 weken geleden behoorlijk vermoeit en pijnlijk aanvoelden.
Ik zal nog een weekje of 6 a 7 doorgaan met de test/tren stack waarna ik ga bridgen/cruisen/TRt'en, hoe je het ook wilt noemen, met 250mg test-e. Dit zal ik dan zo'n 10 weken gaan doorlopen om mijn lichaam weer wat te laten herstellen van de wat hogere doseringen.
Zoals het er nu uitziet herstel ik zeer snel van mijn 'ongelukje'.
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik er vanaf maandag weer tegenaan kan.
Heb gisteren en de dag ervoor een tweedaagse fullbody uitgevoerd met slechts 1 oefening per spiergroep. Ik ben wel tot het uiterste gegaan. Dit om uit te vinden of mijn kracht er nog steeds was. Nou, heb niet te klagen, kracht nog volop aanwezig dus dat is weer goed nieuws.
Heb voorlopig even niets meer te melden.
Laterzzzzz.
Comment
-
Originally posted by hendrie View Postbuffel op na die 120 kilo schoon aan de haak!je gaat het echt volgend jaar halen man met een moooi vet%
Volgend jaar eerst even wat terugbouwen en dan de volgende bulk.
Wil wel slechts lichtjes onder onderhoud gaan zitten om mijn BF te laten zakken.
Ik weet zeker dat het overgrote gedeelte vocht betreft en dus door de juiste voeding te verminderen is.
Maar hoop zeker de 110kg te behouden.
Heb eventjes wat teruggeslagen uit mijn oude topics en heb ooit eens op de 120kg gestaan met een BF van 16 a 17%.
Ik weet zeker dat ik dat resultaat nu zwaar ga verbeteren.
Heb op dit moment enkel wat last van mijn onderrug. Dit komt omdat mijn lichaam aan het gewicht moet wennen. Maar gestaag zal mijn lichaam dat doen. Heb nu al geen moeite meer met boven de 110kg te zitten dat dat komt wel goed.
Heb ook geen last van adem-tekort of stijfheid van de spieren, wat ik eens wel ervaarde. Voel me ook beresterk.
Had gisteren een kleine chat met Nibor over de chest press en dat hij de laatste set met 65kg afsloot. Ik was benieuwd naar wat voor een soort chest press het was. Opzet van het toestel is gelijk aan die van waar ik train. Weet natuurlijk niet in hoeverre er verschil in gewicht zit maar ik pak gewoon de hele stack en doe daar 10 reps mee. Stack is overigens 130kg. Dan heb je ook een chest press leverage. Hier schuif je schijven op en daar sluit ik af met 8 reps 140kg. Apparatuur is overigens van Star Trac.
Dit om maar even aan te geven waar mijn kracht precies ligt.
Comment
-
Originally posted by roelinho View Posten hoeveel squat en deadlift je dan? dan hebben we een globaal beeld van je kracht
komkommer is toen meteen verwijderd
Hier een lijstje van zo goed als alle oefeningen die ik uitvoer tijdens mijn workouts met daarbij het gewicht van 1 RM.
Natuurlijk is niet alles super, ook ik heb mijn plus- en minpunten.
Chest
Bench Press 120kg
Hammerstrength Incline Press 98kg
Dumbbell Chest Pullover 62,5kg
Dumbbell Incline Flyes 35kg dumbbells
Incline Bench Press 98,5kg
Biceps
Curlbar Curl 76,5kg
Dumbbell Cross Body Hammer Curl 33,5kg per side (25kg dumbbells x10)
Dumbbell Curl 32kg
Legs
Leg Press 350kg
Leg Extension 200kg
Walking Dumbbell Lunges 26,5kg per side (20kg dumbbells x10)
Leg Curl Single Leg 109kg
Sitting Leg Curl 213kg
Front Squat 120kg
Triceps
Bench Press Close Grip 115kg
Dipping Machine 163,5kg
Tricep Cable Pushdown 135kg
Tricep Cable Overhead Extension 110kg
Skull Crushers 65,5kg
Back
Deadlift 212kg
Lat Pulldown 157,5kg
T-bar Row 99,5kg
Bentover Barbell Row 140kg
Bentover Dumbbell Row 60kg
Lat Pulldown Reverse Grip 99,5kg
Mid Row 104,5kg
Sitting Straight Arm Pulldown 58kg
Shoulders/Traps
Military Press 87,5kg
Dumbbell Shoulder Press 40kg per side (32,5kg dumbbells x8)
Seated Bentover Lateral Raise 26,5kg per side (20kg dumbbells x10)
Upright Rows 70kg
Dumbbell Lateral Raise 22kg dumbbells
Cable Front Raise 50kg
Face Pulls 110kg
Dumbbell Shrugs 93kg per side (70kg dumbbells x10)
Calves
Sitting Calve Raise 164kg
Calve Raises (Leg Press Machine) 332,5kg
ABS
Cable Crunch 500kg (82kg x 50)
Lying Leg Raises 14,5kg (dumbbell between feet)
Comment
-
een hele simpele tip als je wilt squatten, hoewel je er waarschijnlijk niks mee doet, pak de stang bij de uiteinden, dus richting de sleeves
als je dan nog last van je schouder hebt zou ik eens serieus werk maken van mobiliteit verbeteringGroeten
Comment
-
Originally posted by Revius View Posteen hele simpele tip als je wilt squatten, hoewel je er waarschijnlijk niks mee doet, pak de stang bij de uiteinden, dus richting de sleeves
als je dan nog last van je schouder hebt zou ik eens serieus werk maken van mobiliteit verbetering
Wie the fuck is dat?
Weet je zeker dat je aan Revius zijn computer mag zitten?
Maarre, mobiliteitsverbetering?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment