Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Silk View Post
    Lol!

Gefeliciteerd Snuff!

Thnx.

I like Brucies humor!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Thnx.

I like Brucies humor!
      snuff ben je nog online ik heb je een prv msg gestuurd

Comment

• Allright, dit topic is vanaf heden weer actief!
        Reden hiervoor is omdat er op BN werkelijk geen fatsoenlijk AAS log meer wordt bijgehouden.
        De twee die me wel wat doen is die van Blocko, maarja, die zit meer op DBB en post hier bar weinig.
        En de andere is van Cidious maar is zo goed als uitgekuurt.

Ik ben op meerdere fora actief maar op een of andere manier, zou mijn god niet weten waarom, hier op BN voortdurend aanwezig.
        Dit nemen velen hier mij niet in dank af maar goed.

Voor hen die niet precies weten wat dit topic inhoud en niet op de hoogte zijn van mijn 'kuren' kunnen het teruglezen wanneer hier naartoe wordt gelinkt:

Snuff's Alone With Trenbolone - Pagina 12

Tis de bedoeling om wekelijks mijn progressie dmv wat info bij te houden, een vergelijking van heden met een week terug. Het draait dan voornamelijk om mijn gewicht en vetpercentage.
        Het meest belangrijkste vind ik op dit moment VVM.
        Verder komt alles aan bod wat ik maar interessant vind te melden. Dat varieert van sociale belevenissen tot aan info over roids aan toe, maw een breed scala kan hier worden aangesneden.

Mijn doel is om naar een gewicht van 140kg toe te werken met een BF van rond de 10%.
        Daar ben ik natuurlijk nog lange niet maar heb nog een jaartje of 8 te gaan eer ik op dat gewicht wil staan.
        Dan, afhankelijk van hoe mijn fysiek er op dat moment uitziet, wil ik als senior het podium op.

Voorlopig heb ik genoeg gezegt.
        Hier weer mijn wekelijkse stats vergeleken met die van een week ervoor.
        Moet wel zeggen dat ik afgelopen week slechts 2 maal naar de sportschool ben geweest en veel brood gegeten heb. Dit ivm mijn klein ongelukje.
        Hierdoor meer bloat met op zijn beurt meer gewicht.

Zaterdag : 5 november:

Gewicht: 113,0kg
        Taille: 96,5cm
        Nek: 48,0cm
        BF: 11,6%

Zaterdag : 12 november:

Gewicht: 117,7kg
        Taille: 97,0cm
        Nek: 48,0cm
        BF: 12,4%

Tijdens de laatste 3 weken niet mijn normale trainingen kunnen uitvoeren.
        Ten eerste gaf ik mezelf een week recuperatie, heb mijn certificaat voor de functie van uitsmijter behaalt en dan ook nog het flauwvallen. Hierdoor wel wat vocht vastgehouden en ook wel wat vet aangezet, niet veel maar voorkant buik door mij wel voelbaar.
        Vocht zal weer verdwijnen zodra ik maandag mijn normaal voedingsschema weer volg en ook dagelijks weer op de sportschool te vinden ben.

Ondanks de mindere weken ben ik zeer zeker niet ontevreden.
        Kracht is de afgelopen 2 a 3 maanden, vanaf het moment eigenlijk dat ik auto rij, echt enorm toegenomen en is nog steeds stijgende.

Op dit moment kuur ik met 750mg test-e, homebrew en 200mg tren-e in de week. Sinds 2 weekjes ook met 40mg/d dianabol bezig. Dit is een combinatie van de Danabol DS (blauwe hartjes) en EPL.
        Met een beetje mazzel zal ik vanaf maandag hierdoor een krachtsvermeerdering ervaren.
        Wel dien ik mijn aanhechtingen en pezen van mijn armen zeer goed in de gaten te houden daar zij 2 weken geleden behoorlijk vermoeit en pijnlijk aanvoelden.
        Ik zal nog een weekje of 6 a 7 doorgaan met de test/tren stack waarna ik ga bridgen/cruisen/TRt'en, hoe je het ook wilt noemen, met 250mg test-e. Dit zal ik dan zo'n 10 weken gaan doorlopen om mijn lichaam weer wat te laten herstellen van de wat hogere doseringen.

Zoals het er nu uitziet herstel ik zeer snel van mijn 'ongelukje'.
        Ik ben er vrijwel zeker van dat ik er vanaf maandag weer tegenaan kan.
        Heb gisteren en de dag ervoor een tweedaagse fullbody uitgevoerd met slechts 1 oefening per spiergroep. Ik ben wel tot het uiterste gegaan. Dit om uit te vinden of mijn kracht er nog steeds was. Nou, heb niet te klagen, kracht nog volop aanwezig dus dat is weer goed nieuws.

Heb voorlopig even niets meer te melden.
        Laterzzzzz.

Comment

• Indrukwekkende stats, ik volg ook vanaf nu

Comment

• buffel op na die 120 kilo schoon aan de haak!je gaat het echt volgend jaar halen man met een moooi vet%

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
              buffel op na die 120 kilo schoon aan de haak!je gaat het echt volgend jaar halen man met een moooi vet%
              Hey Hendrie.
              Volgend jaar eerst even wat terugbouwen en dan de volgende bulk.
              Wil wel slechts lichtjes onder onderhoud gaan zitten om mijn BF te laten zakken.
              Ik weet zeker dat het overgrote gedeelte vocht betreft en dus door de juiste voeding te verminderen is.
              Maar hoop zeker de 110kg te behouden.
              Heb eventjes wat teruggeslagen uit mijn oude topics en heb ooit eens op de 120kg gestaan met een BF van 16 a 17%.
              Ik weet zeker dat ik dat resultaat nu zwaar ga verbeteren.
              Heb op dit moment enkel wat last van mijn onderrug. Dit komt omdat mijn lichaam aan het gewicht moet wennen. Maar gestaag zal mijn lichaam dat doen. Heb nu al geen moeite meer met boven de 110kg te zitten dat dat komt wel goed.
              Heb ook geen last van adem-tekort of stijfheid van de spieren, wat ik eens wel ervaarde. Voel me ook beresterk.

Had gisteren een kleine chat met Nibor over de chest press en dat hij de laatste set met 65kg afsloot. Ik was benieuwd naar wat voor een soort chest press het was. Opzet van het toestel is gelijk aan die van waar ik train. Weet natuurlijk niet in hoeverre er verschil in gewicht zit maar ik pak gewoon de hele stack en doe daar 10 reps mee. Stack is overigens 130kg. Dan heb je ook een chest press leverage. Hier schuif je schijven op en daar sluit ik af met 8 reps 140kg. Apparatuur is overigens van Star Trac.
              Dit om maar even aan te geven waar mijn kracht precies ligt.

Comment

• nu weten we het nog niet
                wat bench je gwn?
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                  nu weten we het nog niet
                  wat bench je gwn?
                  120kg, 4 reps.

Bench Press is een van mijn zwakkere oefeningen.

Hoest trouwens met die honing-komkommer, zit die nog stevig in je aars?

Comment

• en hoeveel squat en deadlift je dan? dan hebben we een globaal beeld van je kracht

komkommer is toen meteen verwijderd
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                      en hoeveel squat en deadlift je dan? dan hebben we een globaal beeld van je kracht

komkommer is toen meteen verwijderd
                      Ik doe geen normale squat omdat ik last van mijn schouders krijg wanneer ik mijn armen naar achteren moet duwen om de stang te kunnen vasthouden.

Hier een lijstje van zo goed als alle oefeningen die ik uitvoer tijdens mijn workouts met daarbij het gewicht van 1 RM.
                      Natuurlijk is niet alles super, ook ik heb mijn plus- en minpunten.

Chest
                      Bench Press 120kg
                      Hammerstrength Incline Press 98kg
                      Dumbbell Chest Pullover 62,5kg
                      Dumbbell Incline Flyes 35kg dumbbells
                      Incline Bench Press 98,5kg
                      Biceps
                      Curlbar Curl 76,5kg
                      Dumbbell Cross Body Hammer Curl 33,5kg per side (25kg dumbbells x10)
                      Dumbbell Curl 32kg
                      Legs
                      Leg Press 350kg
                      Leg Extension 200kg
                      Walking Dumbbell Lunges 26,5kg per side (20kg dumbbells x10)
                      Leg Curl Single Leg 109kg
                      Sitting Leg Curl 213kg
                      Front Squat 120kg
                      Triceps
                      Bench Press Close Grip 115kg
                      Dipping Machine 163,5kg
                      Tricep Cable Pushdown 135kg
                      Tricep Cable Overhead Extension 110kg
                      Skull Crushers 65,5kg
                      Back
                      Deadlift 212kg
                      Lat Pulldown 157,5kg
                      T-bar Row 99,5kg
                      Bentover Barbell Row 140kg
                      Bentover Dumbbell Row 60kg
                      Lat Pulldown Reverse Grip 99,5kg
                      Mid Row 104,5kg
                      Sitting Straight Arm Pulldown 58kg
                      Shoulders/Traps
                      Military Press 87,5kg
                      Dumbbell Shoulder Press 40kg per side (32,5kg dumbbells x8)
                      Seated Bentover Lateral Raise 26,5kg per side (20kg dumbbells x10)
                      Upright Rows 70kg
                      Dumbbell Lateral Raise 22kg dumbbells
                      Cable Front Raise 50kg
                      Face Pulls 110kg
                      Dumbbell Shrugs 93kg per side (70kg dumbbells x10)
                      Calves
                      Sitting Calve Raise 164kg
                      Calve Raises (Leg Press Machine) 332,5kg
                      ABS
                      Cable Crunch 500kg (82kg x 50)
                      Lying Leg Raises 14,5kg (dumbbell between feet)

Comment

• een hele simpele tip als je wilt squatten, hoewel je er waarschijnlijk niks mee doet, pak de stang bij de uiteinden, dus richting de sleeves

als je dan nog last van je schouder hebt zou ik eens serieus werk maken van mobiliteit verbetering
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          een hele simpele tip als je wilt squatten, hoewel je er waarschijnlijk niks mee doet, pak de stang bij de uiteinden, dus richting de sleeves

als je dan nog last van je schouder hebt zou ik eens serieus werk maken van mobiliteit verbetering
                          ???
                          Wie the fuck is dat?
                          Weet je zeker dat je aan Revius zijn computer mag zitten?

Maarre, mobiliteitsverbetering?

Comment

• mobiliteit van je schouder gewricht

kan ook liggen aan te stijve pecs, gewoon stretchen dus en daar kan je genoeg over vinden met simpele oefeningen
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                              mobiliteit van je schouder gewricht

kan ook liggen aan te stijve pecs, gewoon stretchen dus en daar kan je genoeg over vinden met simpele oefeningen
                              Thnx, voor het support zal ik niet gaan verraden dat je sneaky aan z'n computer gezeten hebt.

Comment

• Goffedomme wat een stats! Iets van 1m90 toch? Zou ook een blokje omlopen als je ooit 140kg weegt

Moet je voor het uitsmijter certificaat ook zelfverdediging beheersen? Echt geen idee wat er bij komt kijken.
                                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X