Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 140 Is ook een mooie grens hoor, in acht nemende dat 120/80 als ideaal wordt genomen.

@ Snuff
    Wat was je diastolische?
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
      Wat wordt aldaar als toelaatbare bovengrens beschouwd?
      Ik heb jaarlijks een medische keuring en hier in Japan wordt 140 als bovengrens genomen. Vanaf 141 wordt het als te hoog beschouwd.
      Tijdens geneeskunde geleerd dat 145 bovengrens is, daarboven is hypertensie. Maar als dat door de d-bol komt dat zou het daar door komen. Wellicht wat gespannen tijdens de meting?

Glucose is erg laag, dan is het inderdaad niet gek dat als hij nog iets verder dipt dat je out kan gaan.
      Train hard or go hormone

Comment

• hoe mete jij je vet% ook alweer? en met welke site?

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
          hoe mete jij je vet% ook alweer? en met welke site?
          www.voedingsbehoefte.nl

www.linear-software.com

Ik hanteer de nek/taille methode omdat ik heb ondervonden dat het zeer dicht in de buurt komt van metingen uitgevoerd door de huidplooi-tang, die ik ook bezit.
          Al is de methode niet exact en nauwkeurig, toch ligt het vrij dicht bij de werkelijke percentage.

@ Gen

Was geloof ik 70, dus oke.

Bloeddruk

Ik ben zelf in het bezit van een bloedrukmeter. Ook leest het je hartslag.
          Heb net gegeten en ik dacht, kom laat ik mijn bloedruk eens opmeten.
          Zal zo de uitslag doorgeven.

Met mijn bloeddrukmeter is ook een boekje meegekomen en laat nou net de vertaling in het Nederlands er ook bij zitten hehehehe.

Hypotonie (verlaagde bloeddruk)-----> Systolisch = minder dan 105mmHg
          Diastolisch = minder dan 60 mmHg
          Normaal bereik -----> Systolisch = minder dan 140mmHg
          Diastolisch = minder dan 90 mmHg
          Grenswaarde hypertonie (grens) -----> Systolisch = 140-160 mmHg
          Diastolisch = 90-95 mmHg
          Hypertonie (verhoogde bloeddruk)----> Systolisch = meer dan 160 mmHg
          Diastolisch = meer dan 95 mmHg

Meting afgelopen vrijdag was sys: 151/ dia: 70
          Met andere woorden nog helemaal niet zo slecht, enkel een kleine verhoging systolisch.

Nou, zoals ik al vermoedde, dianabol is er nu 3 dagen uit en voila:

Systolisch = 118
          Diastolisch = 65
          Hartslag = 87 ???

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Hartslag = 87 ???
            Raak jij zo opgewonden van dat soort apparaatjes?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• 87 is wel hoog maar een kind heeft dat ook makkelijk dus niet heel erg raar. 60-72 heb ik zelf vaak.
              Laissez Faire

Comment

• Tsja, vond het ook wel wat vreemd daar ik nooit zo'n hoge meting heb.
                Misschien omdat ik net terug kwam van sporten en ook enkele minuten ervoor een stevige maaltijd naar binnen gestouwt had.

Comment

• Clin Sci (Lond). 1986 Dec;71(6):665-73.
                  Insulin action and dynamics modelled in patients taking the anabolic steroid methandienone (Dianabol).

Godsland IF, Shennan NM, Wynn V.
                  Abstract

Plasma glucose and insulin concentrations were measured during oral (OGTT) and intravenous (IVGTT) glucose tolerance tests in nine patients off- and on-treatment with the anabolic steroid, methandienone (Dianabol). On-treatment, the tolerance tests showed a markedly increased insulin response accompanied by impairment of glucose tolerance, characteristics normally attributed to insulin resistance. However, fasting plasma glucose (FPG) and insulin (FPI) concentrations were significantly reduced, whereas the pattern normally associated with insulin resistance is for both to be raised. IVGTT glucose and insulin profiles were analysed using an algorithm derived from the minimal models of glucose and insulin dynamics originally proposed by R. Bergman and co-workers. Measures for the following parameters were thus obtained: Si, the sensitivity of glucose disposal to insulin; Sg, net insulin independent glucose disposal; phi 1, the integral concentration of insulin delivered during the first phase of insulin secretion relative to the initial increase in glucose concentration above a model-derived threshold; phi 2, the sensitivity of the rate of rise of insulin concentration in the second phase of insulin secretion to the concentration of glucose above a model-derived threshold; kappa, the fractional clearance rate of insulin; and tau 1/2, the insulin half-life. S1 was significantly reduced on treatment by a factor of 4. Sg, phi 1, phi 2 and tau 1/2 were all significantly increased, and kappa was significantly reduced. The increases in Sg and phi 1 both showed significant correlations with the increase in weight on-treatment. The reduction in FPG and FPI can be explained by the combined effects of the increase in Sg and Dianabol-induced resistance to glucagon.(ABSTRACT TRUNCATED AT 250 WORDS)

Insulin action and dynamics modelled in pati... [Clin Sci (Lond). 1986] - PubMed - NCBI

Comment

• Systolisch: 144
                    Diastolisch: 80
                    Hartslag: 66

Bestel trouwens ook een bloedsuiker-meter.

Comment

• Stats van afgelopen zaterdag vergeleken met die van een week ervoor:

Zaterdag : 26 november:

Gewicht: 114,3kg
                      Taille: 97,0cm
                      Nek: 47,5cm
                      BF: 13,0%

Zaterdag : 3 december:

Gewicht: 112,5kg
                      Taille: 96,5cm
                      Nek: 47,0cm
                      BF: 12,9%

Comment

• Na mijn work-out ga ik de bloedsuiker-meter ophalen.
                        Zal het dan voor de eerste keer zelf gaan uitproberen.
                        Ben zeer benieuwd wat het gaat opleveren. Hopelijk is de uitslag zeer positief.
                        Daarna zal ik mijn arts opbellen om het haar door te geven.
                        Als mijn bloedsuiker weer normaal is kan de bedrijfsarts hiervan op de hoogte worden gestelt en is er verder geen reden meer om mij van m'n oorspronkelijke functie af te houden.

Is de uitslag minder posi zal ik zeer zeker eens flink hard gaan nadenken of het niet verstandig is voorlopig een poosje OFF te gaan.
                        Ik ben ervan op de hoogte dat alle AAS in staat zijn bloedsuiker te laten dalen.
                        Ik moet dan fair tegenover mezelf zijn aangezien ik met mezelf ooit heb afgesproken, gaat mijn gezondheid er dusdanig onder lijden zal ik onherroepelijk stoppen.
                        Stijgt mijn bloedsuiker niet, dien ik het OFF gaan serieus te overwegen.

Heb nu nog 2 weken 750mg test met 200mg tren te gaan waarna ik ga bridgen/TRT'en/cruisen met slechts 250mg test.
                        Gedurende de lage dosering test zal ik ook mijn bloedsuiker in de gaten houden.
                        Laterzzzzz.

Comment

• 112 kilo op 13 %... Nice!
                          Constantia et labore

Comment

• Originally posted by sennebogen View Post
                            112 kilo op 13 %... Nice!
                            Op een lengte van 1,92m valt het reuze mee.

Bloedglucose-spiegel een half uurtje geleden: 6,7!!!!!!

Bloeddruk:

Systolisch: 147
                            Diastolisch: 83
                            Hartslag: 75

Comment

• die waarden zien er al beter uit als voorheen, al is systolisch toch nog best wel hoog.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Voor een kuur valt het zo mijns inziens mee.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X