Snuff's ON-Topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Precies. Medicatie op voorschrift is nooit te koop bij een webshop.
    Hm, not so sure about that General.

Edit Kev: spreekt voor zich
    Last edited by Kevster; 17-12-2011, 11:14.

Comment

• Heb het even over Nederland. Er zijn geen normale, legale winkels die dat (openbaar) aanbieden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Hm, not so sure about that General.

Edit Kev: spreekt voor zich
        Hey meneer Kevin, je moet mij eventjes uitleggen wat ik verkeerd doe kerel. Naar mijn weten is United Pharmacies een legale site waar je gewoon bepaalde medicijnen kunt bestellen.
        Ik heb al meerdere malen op BN de site geplaatst en nog nooit is het verwijderd.
        Ik wil van jou dus ook even bewijs dat United Pharmacies 'dodgy' is.
        Zo niet eis ik dat je de verwijdering ook weer per omgaande ongedaan maakt.

Originally posted by GeneralIx View Post
        Heb het even over Nederland. Er zijn geen normale, legale winkels die dat (openbaar) aanbieden.
        Normale, legale winkels???
        Je praat over webshops dude, en naar mijn weten vermeld je er niet bij dat je het hebt over webshops enkel maar in Holland. Webshops zijn er over de gehele wereld en wanneer je een bestelling plaatst kan het produkt ook uit elk hoekje van de wereld vandaan komen, dat maakt het juist zo mooi aan een webshop.

Comment

• Ben niet in de stemming om te kommaneuken gozer.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ben niet in de stemming om te kommaneuken gozer.
            Hm, are you in a bad mood mate?
            Did your woman leave you?

Comment

• Was het maar zo'n feest. Nee, andere zaken.

sigpic

Comment

• Update!

Vandaag is de 14e dag van OFF zijn. Het gaat eerlijk gezegt heel erg lekker.(knock on wood)
                Ik ben afgelopen week weer zo goed als voluit gegaan tijdens mijn trainingen. Ook maandag tot en met vrijdag keurig netjes naar de sportschool geweest.
                Mentaal voel ik me in een gezonde staat en ook lichamelijk gaat het eigenlijk zeer goed.
                Ik heb het vermoeden dat de dianabol, die ik 5 weken lang geslikt hebt, voor een negatieve wending heeft gezorgt. Voordat ik ermee startte was alles kazie, voelde ik me goed en gingen de trainingen naar verwachting. Tijdens de 5 weken van het ON zijn ging het eerlijk gezegt bergafwaarts. Ik voelde me lusteloos en ook deed alles zeer. Nu komt het goede weer naar voren, voel ik me gemotiveert, heb geen last van pijntjes en wil ik knallen.

Allright. Het OFF zijn.
                Tsja, er zijn tot nu toe nog geen complicaties. Ik kijk nog altijd graag naar m'n vriendin en dat triggert op zijn beurt weer het een en ander lower body hehehe. Dus dat zit nog helemaal snor.
                Met nog een hoeveelheid van ongeveer 235mg aan roids rondcirculerend zal er naar alle waarschijnlijkheid ook nog geen reden voor onbezorgdheid hoeven te zijn. Volgend weekend start ik dus met de nakuur. 20mg aan tamoxifen per dag moet dus voor een snellere hormoon-start gaan zorgen, we zullen zien wat het gaat brengen.

Nu nog mijn nieuwe stats vergeleken met die van vorige week.
                Moet zeggen dat mijn andere functie binnen het bedrijf mij de nodige cardio geeft en hierdoor verbrand ik wat meer. Dit zorgt voor resultaat. Uiteraard blijf ik gewoon goed eten.

Ow ja, heb besloten om mezelf eens flink te treiteren. Ik heb een goed voornemen. Ik zal vanaf het nieuwe jaar geen grammetje meer aan junk naar binnen werken, net als vroeger, toen was ik ook strict as hell. Nu eet ik aardig wat crap in de weekenden en volg ik doordeweeks braaf mijn voedingsschema. Vanaf de 1e januarie zal ik dit achter me laten en ook in de weekenden het schema volgen, zonder enige toevoegingen. Eens kijken wat dat teweeg zal brengen.
                Oke, genoeg gelult.

Zaterdag 10 december:

Gewicht: 111,9kg
                Taille: 96,0cm
                Nek: 47cm
                BF: 12,9%

Zaterdag 17 december:

Gewicht: 112,0kg
                Nek: 47,5cm
                BF: 12,2%

No complaints from my side!
                Laterzzzzz.

Comment

Was het maar zo'n feest. Nee, andere zaken.
                  Ben je boos, pluk een roos.
                  Zet hem op je hoed, ben je morgen weer goed.

Sterkte bruv.

Comment

Update!

Ow ja, heb besloten om mezelf eens flink te treiteren. Ik heb een goed voornemen. Ik zal vanaf het nieuwe jaar geen grammetje meer aan junk naar binnen werken, net als vroeger, toen was ik ook strict as hell. Nu eet ik aardig wat crap in de weekenden en volg ik doordeweeks braaf mijn voedingsschema. Vanaf de 1e januarie zal ik dit achter me laten en ook in de weekenden het schema volgen, zonder enige toevoegingen. Eens kijken wat dat teweeg zal brengen.
                    Oke, genoeg gelult.
                    Dit heb ik je vaker zien zeggen maat! Wat maakt het trouwens uit om iets minder clean te eten, zeker als je meer beweegt op je werk heft dat elkaar toch weer een beetje op?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                      Dit heb ik je vaker zien zeggen maat! Wat maakt het trouwens uit om iets minder clean te eten, zeker als je meer beweegt op je werk heft dat elkaar toch weer een beetje op?
                      Ja, moet je daar gelijk in geven, maar ik ben meer een mannetje van een frisse start.
                      Daarom ook geheid een strak plan in 2012.
                      Trouwens, het hoeft maar tot mei want erna vergaat de wereld dus boeit het allemaal niet meer zo.

Ik ben van mening dat junk, toxins, een soortemet vergif internal is en dat het je stofwisseling voortdurend in de war schopt. Wanneer er optimaal gegeten wordt, dus voortdurend dezelfde juiste voedingsstoffen, zal het lichaam, waaronder stofwisseling en transport van voedingsstoffen, ook optimaal gaan werken.

Comment

Update!

Zaterdag 10 december:

Gewicht: 111,9kg
                        Nek: 47cm
                        BF: 12,9%

Zaterdag 17 december:

Gewicht: 112,0kg
                        Nek: 47,5cm
                        BF: 12,2%

No complaints from my side!
                        Laterzzzzz.
                        Vraagje: vul jij die taille/nek metingen op een website in ? Zo ja, welke ?
                        Ik vul altijd hier in: Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage, maar als ik daar m'n 3-punts meting vergelijk met die nek/taille methode, kom ik bij die laatste altijd iets van 3 % hoger uit. Ik zou wel eens willen weten of ik m'n 3 punts meting verkloot, of dat er gewoon iets niet klopt op die site.
                        Dus: heb je een link voor me ?

Comment

• Originally posted by ijzerkonijn View Post
                          Vraagje: vul jij die taille/nek metingen op een website in ? Zo ja, welke ?
                          Ik vul altijd hier in: Body Fat Calculator 6 formulas to calculate body fat percentage, maar als ik daar m'n 3-punts meting vergelijk met die nek/taille methode, kom ik bij die laatste altijd iets van 3 % hoger uit. Ik zou wel eens willen weten of ik m'n 3 punts meting verkloot, of dat er gewoon iets niet klopt op die site.
                          Dus: heb je een link voor me ?
                          Als eerste wil ik je meegeven dat de uitkomst nooit echt exact is.
                          Bij geen van allen, zelfs niet met een huidplooimeting.
                          Het geeft je een indicatie.
                          Echter heb ik een geruime tijd de huidplooitang met zijn methode toegepast en dit met de nek/taille methode vergeleken, op de site waar ik het altijd invul, en dat bleek tot mijn verbazing heel erg dicht bij elkaar in de buurt te liggen.
                          Om mijn vriendin niet elke zaterdagochtend vroeg uit haar bed te hoeven halen om mijn met de tang op te meten, heb ik besloten om voorlopig de nek/taille methode toe te passen.

www.voedingsbehoefte.nl

Links bovenaan staat calculator, en dan bereken vetpercentage aanklikken.

Comment

Als eerste wil ik je meegeven dat de uitkomst nooit echt exact is.
                            Bij geen van allen, zelfs niet met een huidplooimeting.
                            Het geeft je een indicatie.
                            Echter heb ik een geruime tijd de huidplooitang met zijn methode toegepast en dit met de nek/taille methode vergeleken, op de site waar ik het altijd invul, en dat bleek tot mijn verbazing heel erg dicht bij elkaar in de buurt te liggen.
                            Om mijn vriendin niet elke zaterdagochtend vroeg uit haar bed te hoeven halen om mijn met de tang op te meten, heb ik besloten om voorlopig de nek/taille methode toe te passen.

www.voedingsbehoefte.nl

Links bovenaan staat calculator, en dan bereken vetpercentage aanklikken.
                            thx !
                            Ja, ik besef dat het maar een indicatie is, maar goed om te weten dat die 2 methoden aardig dicht bij elkaar in de buurt liggen.
                            Op die site van jou kom ik wel dichter in de buurt uit van m'n 3-punts meting:
                            nek/taille 'mijn' site: 16.7%
                            nek/taille 'jouw' site: 15.4%
                            3-punt meting 13-14%.
                            Valt er dus een beetje tussenin. Ik denk dat ik dan voedingsbehoefte.nl maar ga aanhouden. Ben ik ook weer net wat dichter bij m'n 'minimale' doel voor feb: 90 kg vvm.

Comment

Hey meneer Kevin, je moet mij eventjes uitleggen wat ik verkeerd doe kerel. Naar mijn weten is United Pharmacies een legale site waar je gewoon bepaalde medicijnen kunt bestellen.
                              Ik heb al meerdere malen op BN de site geplaatst en nog nooit is het verwijderd.
                              Ik wil van jou dus ook even bewijs dat United Pharmacies 'dodgy' is.
                              Zo niet eis ik dat je de verwijdering ook weer per omgaande ongedaan maakt.
                              Nou even in babytaal dan. Er worden op de betreffende site middelen verkocht die hier alleen op recept te verkrijgen zijn. Dat maakt de middelen dus verboden. Zoals je in de forum regels kunt lezen is het plaatsen van links naar sites waar ze verboden middelen verkopen verboden. Verder hoef ik me echt niet aan jou te verantwoorden. Laat staan dat je überhaupt wat te eisen hebt. Laten we stellen dat je in je enthousiasme (niets mis mee) niet goed nadacht over wat je postte en dus daarom geen ban krijgt. Maak het nou niet moeilijker dan dat het is chef.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Nou even in babytaal dan. Er worden op de betreffende site middelen verkocht die hier alleen op recept te verkrijgen zijn. Dat maakt de middelen dus verboden. Zoals je in de forum regels kunt lezen is het plaatsen van links naar sites waar ze verboden middelen verkopen verboden. Verder hoef ik me echt niet aan jou te verantwoorden. Laat staan dat je überhaupt wat te eisen hebt. Laten we stellen dat je in je enthousiasme (niets mis mee) niet goed nadacht over wat je postte en dus daarom geen ban krijgt. Maak het nou niet moeilijker dan dat het is chef.
                                Oke, akkoord, maar noem me geen Chef.
                                De enige die dat mag is Gen, en jij bent Gen niet, oke kerel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X