Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ben aan beide kanten geopereerd en ik had niet het gevoel maanden te moeten herstellen. Eerder weken. Maar ja, deed toen geen krachttraining in de vorm die jij doet Vroeger maakten ze een incisie en kreeg je een matje van buiten, waarbij ze de buikspier doornemen. Tegenwoordig doen ze het met een "kijkoperatie" waarbij je buik minder open hoeft te gaan en plaatsen ze ook een matje. Volgens mij is de kans op recidief nihil.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostHoeft niks ergs te zijn, kan het wel worden. Zodra er bijvoorbeeld een stuk darm buiten de wand gaat hangen en gaat knellen... You do the math.
Snuff, sterkte ermee!Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postik heb me niet ingelezen.., maar ik had met 13 jaar een liesbreuk (denk ik. na een erg harde val kwam een bobbel/soort van luchtbel op mijn lies. bij buikspieren aanspannen of bij persen dan werd die groter). heb er nooit wat aan laten doen (ben nu 28). Bobbel is ook na een paar jaren verdwenen.
volgens mij kan het niet veel kwaad, maar ik ben geen dokter
Ik heb het volgens mij opgelopen toen ik in de tuin van m'n vriendin een schuuting plaatste en gebruik maakte van betonnen palen. Tijdens het optillen heb ik zoveel kracht op een bepaalde manier moeten zetten waardoor er iets van binnen scheurde.
Persoonlijk vind ik dat het niet iets lastigs is om te hebben. Soms heb ik weleens een bobbel en kan ik die wegdrukken naar binnen toe, maar meestal zie ik niks en denk ik dat het scheur/tje aardig dicht zit waardoor er niets naar buiten floept zeg maar.
Originally posted by GeneralIx View Post@ nibor
Liesbreuk hoeft niet altijd gecorrigeerd te worden, en dan is een expectatief beleid beter. Daarnaast is de kans op recidief relatief groot, waardoor het geen nuttige operatie is tenzij er echt een indicatie is (kans op complicaties van liesbreuk e.d.).
@ dyno
Hoeft niks ergs te zijn, kan het wel worden. Zodra er bijvoorbeeld een stuk darm buiten de wand gaat hangen en gaat knellen... You do the math.
@ snuff
Mooi kut weer. Wanneer gaat er gereseceerd worden?
Originally posted by Posseltje View Postniets aan toe te voegen.
Volgend jaar ga ik een topic openen, genaamd 'Moderator Of The Year'.
Natuurlijk ben jij voor mij nummer uno!
Er is ook nog een poedelprijs, en dat zal waarschijnlijk gewonnen worden door gassies die een 'ijzeren regime' willen hanteren.
Originally posted by Toph View PostBen aan beide kanten geopereerd en ik had niet het gevoel maanden te moeten herstellen. Eerder weken. Maar ja, deed toen geen krachttraining in de vorm die jij doet Vroeger maakten ze een incisie en kreeg je een matje van buiten, waarbij ze de buikspier doornemen. Tegenwoordig doen ze het met een "kijkoperatie" waarbij je buik minder open hoeft te gaan en plaatsen ze ook een matje. Volgens mij is de kans op recidief nihil.
Originally posted by Maasproductions View PostSterkte kerel.
You never walk alone zo zie je maar weer
Jouw verhalen laatste tijd lopen aardig overeen met de mijne haha.
Dat 2011 maar snel voorbij is.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ snuff
Resectie is geen extirpatie.
Toen ik 18 jaar oud was heb ik het examen van de MAVO gehaald.
Ja, op m'n achtiende, was namelijk 2x blijven zitten.
Daarna vond ik het wel welletjes en ben gaan werken.
Ik ben geen student en nooit geweest, dus kom op man, nu ff in het Nederlands graag.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postgelukkig ik volgde het ook al niet.
na google te hebben geraadpleegd is het iets van. wegsnijden is niet verwijderen. ofzo
En met het verweggistaans van Gen wordt het er natuurlijk niet duidelijker op, hehehe.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOw, ben je ook op je gezicht gegaan en had je last van een bug, hehehe?
Pols geopereerd, plaatje erin = maanden niet trainen.
Vanwege de pijn van de schouder lekker gespaced van de morfine.
Zoals je ziet hebben we een valpartij gemeen, een operatie, maanden niet trainen, en spacen van morfine. Dat allemaal in dezelfde periode.
Gelukkig is mijn anus bespaard gebleven hahah.
Heb nooit ergens last van maar de laatste 2 maanden van dit jaar ben ik hard genaaid.
Comment
-
Originally posted by Maasproductions View PostOp mijn plaat gegaan met de motor, schouder uit de kom + pols naar de klote. Gebeurd op 4 november, volgens mij rond de datum van jouw valpartij.
Pols geopereerd, plaatje erin = maanden niet trainen.
Vanwege de pijn van de schouder lekker gespaced van de morfine.
Zoals je ziet hebben we een valpartij gemeen, een operatie, maanden niet trainen, en spacen van morfine. Dat allemaal in dezelfde periode.
Gelukkig is mijn anus bespaard gebleven hahah.
Heb nooit ergens last van maar de laatste 2 maanden van dit jaar ben ik hard genaaid.
En nu, kun je alweer trainen?
Originally posted by Posseltje View Postdoet me ineens denken aan de southpark aflevring van gister dan butters anaal uitgewoond word door een mechanische viberator XD
maar wel minders van je lies snuff. ga je niet nokkie verga je wel van de pijn
Originally posted by GeneralIx View Post@ snuff
Hehehen when is de operatie?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJezus man, das niet niks.
En nu, kun je alweer trainen?
Theoretisch gezien zou ik mijn pols dan wel weer volledig mogen gebruiken maar heb ook nog een schouder waar ik voorzichtig mee af moet tasten.
Maakt op het moment niet veel uit, zat toch in een dip dus dit is in ieder geval wel goed voor de motivatie, vliegen de kilo's er straks ook weer een keer aan.
Is er wel al iets bekend wanneer je geopereerd word?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment