Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• doe dan niet zo moeilijk, jonguh
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Als we allemaal elkaars bedoelingen gaan invullen, wordt het een saaie boel of wa koekewaus?
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Niet iedereen is intelligent genoeg om bedoelingen te doorzien
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• jij weegt 77kg? NO OFFENCE MAN maar dan ben jij dat niet op je avater.
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Hijs maar 170 cm he ouwe
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
              Hijs maar 170 cm he ouwe
              Eey G alsog op zijn foto ziet hij eruit als een brede buffel maar zelfs mijn vader is 170cm en tikt tegen de 90kg aan..strange
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Je weet niet wat ze allemaal in het drinkwater van Lisse stoppen joh

Wellicht is prozac zo vriendelijk om nog wat picca's te maken.
                Aangezien zijn avatar een phone toont waarmee dat binnen 2 minuten kan

Comment

• Wellicht heb ik meer spier en minder vet dan jouw vader.

Zoals in mijn Fipo te lezen is, is die foto van precies een jaar geleden ben daar 76kg 15% en ben 1.70. Je kan bij meerdere mensen op dit forum verifiëren dat ik de persoon op die foto ben. Zal uiteraard ook nog foto's gaan maken zodra ik resultaten boek met mijn kuur.
                  Last edited by Prazoc; 01-06-2010, 12:40.

Comment

• Even off-topic!

Osterich....is dat Pauly D jouw Avatar.
                    I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Ok dan Prozac.

@ Ramon.
                      Nee?

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                        Ok dan Prozac.

@ Ramon.
                        Nee?

Tuulijk wel!!!!!
                        I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Update dag 28

Ben nu precies 4 weken bezig en vanavond gaat naald 5 erin. Heb wel 1 week verpest doordat ik vorige week dinsdag mijn schouder blesserde en de tot vandaag niet heb getraind.

Psygisch merk ik nog steeds niet hele vreemde dingen. Fysiek daarentegen zeker wel. Heb een kracht toenamen van zeker 20% (daardoor zal ik me ook wel blesseert hebben). En de weegschaal gaf vannochtend voor het ontbijd 78.4 aan (8.4 kilo winst in 4 weken). Merk ook dat kleding al een stuk strakker zit en dit zelfde geld voor m'n horloge en ringen (zal wel door vocht komen).

Sta uiteraard elke dag voor de spiegel en begin nu toch wel veranderingen te zien. Dan heb ik het vooral over m'n schouders die steeds breder worden, borstkas die breder word en alle lijnen begin je mooi te zien. Begint nu echt de goede kant op te gaan en ben nog niet eens op de helft.

Verder merk ik nog weinig van sides. Ben iets geiler, iets sneller geirriteerd, word 3 keer per nacht wakker, en heb last van opvliegers maar daar blijft het ook bij. M'n eetslust is zowat niet meer te houden maar dat is volgens mij een goed teken.

Vanavond even voorzichtig rug pakken en zorgen dat ik me niet weer bleseer. Was iets te overmoedig maar laat me dit niet weer gebeuren, baalde er echt van en laat zoiets niet m'n kuur verpesten.

Prazoc

Comment

• Mooi.

Picca's?

Comment

• Daar zul je nog even een paar weken op moeten wachten

Comment

• Updates? Ik lees dat je vij veel aangekomen bent. Ik nauwelijks nog, hoe verloopt het verder?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X