Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoewel ik het niet de verstandigste move vind wil ik je toch het beste toewensen.
Ben erg benieuwd naar je voedingschema en dergelijke.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
En waarom dan die HCG? Heb mij laten vertellen dat dit de 1ste kuur niet nodig is.
Gewoon naar de maat van je "vriendjes" kijken, dan zie je vanzelf of dat nodig is
Ik denk van wel maar ieder zijn "vriendjes" zijn anders Waar het om gaat is dat je atrofie beter kan voorkomen dan genezen. Dit inzicht is vrij nieuw, het eerste gebruik van HCG was altijd pas aan het einde van de kuur op een hogere dosis. Met andere woorden, je ziet het vanzelf wel, ff de maat checken.
De bedoeling is gewoon redelijk te gaan Bulken, maar natuurlijk wel met de juiste voeding. daarnaast ben ik van plan elke dag na het trainen 20 minuten te gaan cardio'en op zeer lage intensiteit. Hierdoor worden vooral je vetreserves aangesproken en moet het mogelijk zijn vet kwijt te raken zonder dat dit ten koste gaat van je spiermassa. Heb dit overlegt met een PT en volgens hem moet dit kunnen.
Hoe had je dit dan gezien in het licht van kcal in vs. kcal uit?
Hoe had je dit dan gezien in het licht van kcal in vs. kcal uit?
Dat wou ik ook net gaan vragen..
Dat je gaat kuren, ok.. maar je hebt je voeding niet op orde.. je wilt gewoon op gevoel eten en ik denk niet dat je daar ervaren genoeg voor bent(niet dat ik dat wel ben).
Als je na een training nog 20 min gaat cardio'en op zeer lage intensiteit dan spreek je puur je vet reserves aan. Dit gaat niet ten koste van je spieropbouw en ook niet van de kcal die je die dag gegeten heb.
Als je na een training nog 20 min gaat cardio'en op zeer lage intensiteit dan spreek je puur je vet reserves aan. Dit gaat niet ten koste van je spieropbouw en ook niet van de kcal die je die dag gegeten heb.
Je eiwitten zou ik toch wel verdubbelen, evenals je vetten.
Dit is ook een voorlopig schema. Op een gegeven moment zal m'n eetlust wel omhoog gaan en zal dan ook meerdere shakes op een dag gaan drinken en meer gaan eten. Maar omdat dit m'n eerste kuur is weet ik absoluut niet hoe dit gaat lopen. Zorg er op dit moment gewoon voor dat ik in ieder geval genoeg binnen krijg en zal het na verloop van tijd wel zien.
Dit is ook een voorlopig schema. Op een gegeven moment zal m'n eetlust wel omhoog gaan en zal dan ook meerdere shakes op een dag gaan drinken en meer gaan eten. Maar omdat dit m'n eerste kuur is weet ik absoluut niet hoe dit gaat lopen. Zorg er op dit moment gewoon voor dat ik in ieder geval genoeg binnen krijg en zal het na verloop van tijd wel zien.
Met je kuur zal je eiwitsynthese omhoog schieten en zal je je eiwitten drastisch omhoog moeten gooien om er maximaal van te profiteren en zo spiermassa aan te zetten, herstel zal ook vlotter verlopen, vandaar minimaal verdubbelen, desnoods doe je je Kh's omlaag.
Hmm ok.
Als je daaronder bulken verstaat dan hoop ik dat het geen teleurstelling voor je wordt.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment