Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoewel ik het niet de verstandigste move vind wil ik je toch het beste toewensen.

Ben erg benieuwd naar je voedingschema en dergelijke.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Prazoc View Post
      Standaard na kuur met Nolva. Eventueel nog wat HCG of Aromasin.
      Bij 500mg test/w zou ik zeker de hcg erbij halen. 500iu/week heb ik hier op forum geleerd. 2 x pw 250 IU moet goed zijn.

Succes nog met je kuur

Comment

@Sharki

En waarom dan die HCG? Heb mij laten vertellen dat dit de 1ste kuur niet nodig is.

Comment

succes met je kuur.
          DL 5x100, SQ 10x80, BP 1x100 181 cm 74 kg

Comment

@Sharki

En waarom dan die HCG? Heb mij laten vertellen dat dit de 1ste kuur niet nodig is.
            Gewoon naar de maat van je "vriendjes" kijken, dan zie je vanzelf of dat nodig is
            Ik denk van wel maar ieder zijn "vriendjes" zijn anders Waar het om gaat is dat je atrofie beter kan voorkomen dan genezen. Dit inzicht is vrij nieuw, het eerste gebruik van HCG was altijd pas aan het einde van de kuur op een hogere dosis. Met andere woorden, je ziet het vanzelf wel, ff de maat checken.

Comment

De bedoeling is gewoon redelijk te gaan Bulken, maar natuurlijk wel met de juiste voeding. daarnaast ben ik van plan elke dag na het trainen 20 minuten te gaan cardio'en op zeer lage intensiteit. Hierdoor worden vooral je vetreserves aangesproken en moet het mogelijk zijn vet kwijt te raken zonder dat dit ten koste gaat van je spiermassa. Heb dit overlegt met een PT en volgens hem moet dit kunnen.
              Hoe had je dit dan gezien in het licht van kcal in vs. kcal uit?
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                Hoe had je dit dan gezien in het licht van kcal in vs. kcal uit?
                Dat wou ik ook net gaan vragen..

Dat je gaat kuren, ok.. maar je hebt je voeding niet op orde.. je wilt gewoon op gevoel eten en ik denk niet dat je daar ervaren genoeg voor bent(niet dat ik dat wel ben).

Comment

De bedoeling is maximaal bulken en daar versta ik onder:

3500 Kcal/p.d.

Koolhydraten 63% 2227Kcal 557gram
                  Eiwitten 17% 616Kcal 154gram
                  Vetten 20% 711Kcal 62gram

Als je na een training nog 20 min gaat cardio'en op zeer lage intensiteit dan spreek je puur je vet reserves aan. Dit gaat niet ten koste van je spieropbouw en ook niet van de kcal die je die dag gegeten heb.

Comment

Zijn dat niet te weinig eiwitten?
                    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

3500 Kcal/p.d.

Als je na een training nog 20 min gaat cardio'en op zeer lage intensiteit dan spreek je puur je vet reserves aan. Dit gaat niet ten koste van je spieropbouw en ook niet van de kcal die je die dag gegeten heb.

Je eiwitten zou ik toch wel verdubbelen, evenals je vetten.
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

@ Oki

Dit is ook een voorlopig schema. Op een gegeven moment zal m'n eetlust wel omhoog gaan en zal dan ook meerdere shakes op een dag gaan drinken en meer gaan eten. Maar omdat dit m'n eerste kuur is weet ik absoluut niet hoe dit gaat lopen. Zorg er op dit moment gewoon voor dat ik in ieder geval genoeg binnen krijg en zal het na verloop van tijd wel zien.

Comment

Meer eiwitten lijken me wel logisch, je zit nu nauwelijks op 2gr/kg bw
                          Groeten

Comment

Dit is zo een indeling die je hebt van een behoefte calculator.. Je hebt er zelf niet aan gewerkt.

Een bulk in een kuur is hetzelfde als normaal..

Je kan niet vetverbranden als je maximaal gaat bulken.

Comment

@ Oki

Dit is ook een voorlopig schema. Op een gegeven moment zal m'n eetlust wel omhoog gaan en zal dan ook meerdere shakes op een dag gaan drinken en meer gaan eten. Maar omdat dit m'n eerste kuur is weet ik absoluut niet hoe dit gaat lopen. Zorg er op dit moment gewoon voor dat ik in ieder geval genoeg binnen krijg en zal het na verloop van tijd wel zien.
                              Met je kuur zal je eiwitsynthese omhoog schieten en zal je je eiwitten drastisch omhoog moeten gooien om er maximaal van te profiteren en zo spiermassa aan te zetten, herstel zal ook vlotter verlopen, vandaar minimaal verdubbelen, desnoods doe je je Kh's omlaag.
                              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                              There is no failure except in no longer trying

Comment

3500 Kcal/p.d.

Hmm ok.

Als je daaronder bulken verstaat dan hoop ik dat het geen teleurstelling voor je wordt.
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X