Haha beetje last van steroidekoorts knaap, dat word knallen!!
Prazoc's Log
Collapse
X
-
Originally posted by tasteless View Postgameface is de bom: 400 gram eiwit ed.
500 gram Carbs ed.
150 tot 300 gram vet ed.
boem.
Ik eet rond de 400-450 gram p/dag
@ts: 11 maaltijden ga richting de 6-7..... En voeding sucks like hell.
In de ochtend toevoeging snelle eiwitten ( je isolaat shake komt van pas )
In de ochtend kh en kh uit suikers niet meegeteld ( toevoeging zal zijn havermout)
In de avond langzame eiwitten "casseine" ( toevoeging kwark, casseine shake)
Drinkontbijt eruit!
En je laatste fatsoenlijke maaltikd voor de training is 17.15 uur daarna zie ik een ew shake en daarna je training en daarna weer een ew shake na je training en dan eindelijk pas weer om 20.00 uur weer een normale maaltijd.
Stop wat moeite in je voedingschema kid...Last edited by gain is pain; 16-05-2010, 19:28.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Oh nog een kleine toevoeging.
Typish vind ik het.
Je kijkt eerst naar je kuur en dan pas naar je voeding.
Als ik jou was zal ik eerst je voeding op oorde hebben en daarna je kuur... En vooral bij je eerste kuur...
Ik weet dat je exited bent als je je gear binnen hebt maar je zult tog meer results boeken met voeding.
Denk er aan dat voeding tijdens en NA een kuur belangrijk is en met name erna omdat je resultaat behoud deels afhankelijk is van je voeding en training.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Oké, voeding kom ik morgen weer op terug.
Werd vanochtend wakker en kreeg in de loop van de dag beetje buikpijn. Toen ik om 3 uur thuis kwam werd ik opeens wel erg warm en lig nu in bed met ernstige verhoging, zeg maar gerust koorts. Zou dit al kunnen zijn van m'n kuur? heb verder geen last van griep verschijnselen.
Heb niks geks gedaan het weekend, lag op tijd in bed en heb verder ook geen gekke dingen gedaan.
Comment
-
Goede kans inderdaad. Zoek maar eens op test-flu."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Wat vervelend! Het zal de test wel zijn en geen gewone koorts.
Maar elk nadeel heb zn voordeel; gear is echt en werkt
Hoe vaak prik je per week? Ik zou even een halve dosis nemen en dan 2x per week. Als het test flu is komt dat doordat je lichaam reageert op de piek aan AS. Het minst ingrijpende lijkt me dan 2x prikken met halve dosis.
En trainen met koorts, ik zou het gewoon meten en persoonlijk zou ik boven de 38 graden niet trainen.Last edited by Erik77; 18-05-2010, 06:34.
Comment
-
Bij mij was het 100% koorts en niks anders. was 1 middag en nacht. 's ochtends had ik nergens last meer van.
Zet 500mg Test E en 200mg Tren E, 1 maal per week. Volgens een maat van mij was dit Ă©Ă©n malig. Mocht het nog een keer gebeuren ga ik het inderdaad in 2x zetten, maar denk niet dat dit nodig is.
Comment
-
Heb vandaag dit op het menu staan:
8:00
450 gram volle franse kwark
11:00
100 gram Ongezouten notenmix naturel
13:00
250 gram Gerookte kip
15:00
250 gram pasta (met saus en gehakt)
18:00
165 gram tonijn + 5 wasa crackers
19:30
XXL Gainer Shake
-Training-
Whey shake
21:00
Diner (pasta, bami, hollandse pot, whatever..)
Hoop dat ik dit allemaal naar binnen krijg al betwijfel ik dit. Hoop dat m'n eetslust snel omhoog gaat want heb gisteren de hele dag zo'n kots gevoel gehad.
Denk ook dat dit komt omdat m'n maag de af gelopen 2 maanden gewent was om minder dan 2000kcal binnen te krijgen door mn cut.Last edited by Prazoc; 19-05-2010, 08:56.
Comment
-
Waarom heb je geen serieuze carbs bij je ontbijt en waarom zitten daar trage eiwitten?
Waarom zitten er geen serieuze eiwitten bij je eetmoment op 11.00?
Waar zijn je groentes?
Hoeveel kcal zijn dit?
Welke verhouding E/K/V hou je hier aan?
Waarom eet je na 21.00 niets meer?http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Eet na 21:00 niks meer omdat ik het van jullie op 6 maaltijden moest houden.
Aantal Kcal en k/v/e/ zou ik moeten uitrekenen maar dit is op dit moment het maximale wat ik naar binnen kan werken.
Zou eventuleen bij voor 8uur thuis (niet op werk) nog zo'n XXL shake kunnen nemen daar zitten veel carbs in.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment