Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dag 40

Heb vorige week flink plat gelegen. Dit door Defqon i.c.m. erg benauwd door hooikoorts (inmiddels medicijnen voor) weer een week kwijt dus.

Afgelopen weekend weg geweest heerlijk uitgerust in Centerparks. Ben nu weer 100% fit. Net op de weegschaal 80 precies en vet 12/13 %. Dit betekent dus + 10KG & + 2% vet. Vond ik zelf toch aardig netjes.

Heb wel tip van iemand gekregen te stoppen met kwark omdat dat erg aanzet. Vreet nu nog meer vis voor de EW.

Hoop dat ik nu de meeste tegenslagen heb gehad, heb nog ruim 7 weken over.

Verder is psychisch niet veel veranderd. Ben juist stuk rustiger, heb wel schijt aan alles en iedereen. Voor de rest totaal geen last van sides.

Begin wel belachelijk sterk te worden (voor mijn doen dan ), ga nu toch echt naar 30% kracht toename. Ben benieuwd hoe ver dit nog doorzet.

Tot zo ver ging het absoluut nog niet zoals gepland maar de resultaten liegen er niet om. Ben amper halverwege dus ga nu proberen blessure en ziekte vrij de kuur door te komen.

Comment

• Mooi!

Leuke foto's ook trouwens.
      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Hey Prazoc, ik zou zeker niet stoppen met de kwark, dit levert echt wel goeie eiwitten die traag opgenomen worden. Ideaal dus vlak voor het slapen gaan!
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
          Hey Prazoc, ik zou zeker niet stoppen met de kwark, dit levert echt wel goeie eiwitten die traag opgenomen worden. Ideaal dus vlak voor het slapen gaan!
          Kwark is overrated.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
            Hey Prazoc, ik zou zeker niet stoppen met de kwark, dit levert echt wel goeie eiwitten die traag opgenomen worden. Ideaal dus vlak voor het slapen gaan!
            Gast je leest toch zijn doel net?
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Er zijn ook alternatieven voor kwark.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

• Daarom, je ken het prima missen.

Staat tegenover dat het goedkoop is, weinig voorbereidingstijd en prima mee te nemen in je rugzak tussen de studieboeken (!not)

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                  Gast je leest toch zijn doel net?
                  "gast" ik wou hem enkel zeggen dat kwark echt wel goed is voor de trage eiwitten, tuurlijk zijn er alternatieven!

Comment

• Ja en diesel is goed voor auto's met een dieselmotor, maar er zijn ook alternatieven.

Als hij nou al kwark neemt, dan lijkt het me wel voor de hand liggen dat hij weet dat het voor de eiwitjes is.

Comment

• kwark haten = hardcore
                      Groeten

Comment

• ------

Comment

• Speciaal voor Osterich.Sorry voor slechte kwaliteit/poses. Dit is hoe de zaken er nu voor staan 80KG 12.5% Week 6. Zal later nog betere foto's laten maken door iemand anders.

Comment

• Goed stevig kerel.

Comment

• Gaat idd de juiste kant op

Comment

• goed bezig zo!

mss iets meer als 12.5%?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies