Prazoc's Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tasteless View Post
    gameface is de bom: 400 gram eiwit ed.
    500 gram Carbs ed.
    150 tot 300 gram vet ed.
    boem.
    Wat grappig...

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Wat grappig...
      Nu is het een grap, vind je het geen grap, net was het geen grap en vond je het wel grap, ik niet begrijp.

Comment

Originally posted by tasteless View Post
        Nu is het een grap, vind je het geen grap, net was het geen grap en vond je het wel grap, ik niet begrijp.
        Ik ook niet..

Comment

Ik ook niet..
          Ach man doe relax, eten en trainen is alles, dat weet prazoc egt wel. De AS geeft je alleen die gefocusde trainingswil en snel herstel.

Ik ga sporten, Aju.

Comment

Van dit taaltje raak ik helemaal de kluts kwijt. Echt mooi Hollands is het niet
            19j - 1.96m - 105kg
            Train harder, grow faster

Comment

voeding

ga er maar vanuit dat je goed flink moet eten met je kuur, maar vaak met kuren ga je automatisch meer eten, als je het eten niet aankan zorg dat je een shake in huis hebt staan met heel veel kcal die het af en toe kan opvangen als je in het begin je vreten niet naar binnen krijgt... je zult merken als je een aantal weken goed gaat eten dat je maag vanzelf om eten gaat vragen en dan word het makkelijker.... Discipline is het woord, als je echt die beachboy wilt worden deze zomer zul je moeten zweten gabber....

eten,rusten, trainen, eten, rusten, trainen,eten , rusten ,trainen.....
              ( daar zal wel weer op gereageerd worden ja jongens en ne#$en en dit en dat ik weet het !! )

Comment

ah joh gasten stop met m'n topic te vervuilen

Net hard gebeukt ging lekker, zal wel tussen m'n oren zitten. Heb net nog met paar gasten gepraat en zijn toch tot de conclusie gekomen dat het of bulken of cutten wordt en kies natuurlijk voor het eerste.

Ben iig goed begonnen lekker getraind en veel gegeten.

Comment

Pcies lekker gainen, en als je mazzel hebt zal je BF ook wel iets zakken....maar dat si nu ff bijzaak.
                  Next year ben ik ook weer van de partij en dan zal ik jullie wel ff laten zien wat kuren is

Comment

succes man!

Comment

Sjonge jonge luitjes, het gaat weer lekker hoor.
                      Kom eens een keertje met concrete adviezen ipv te zeggen dat z'n voeding niet in orde is.
                      De enige die nog met wat nuttigs voor TS komt is Leroyw.

Even over iets wat ik vernam en wat ik ff moet rechtzetten.
                      Atrofie kan ten alle tijde in een kuur plaatsvinden en het maakt niets uit of het de eerste of de 23e kuur is. Dus ook in een eerste kuur is het zeer verstandig om HCG mee te laten lopen. Atrofie hoef je niet te voelen, het kan al gebeurd zijn zonder dat je testikels zijn gekrompen.
                      Het gebruik van HCG stelt ook je libido veilig, menig research heeft dat vastgesteld.
                      HCG zorgt voor een sneller herstel tijdens de nakuur ook al heb je geen atrofie.

Nu even wat over je voeding.
                      Je eiwitten dien je inderdaad te verhogen, ik zou op z'n minst op 2,5gr. per kilo lichaamsgewicht gaan zitten, misschien zelfs 3gr.
                      Uit ervaring kan ik je meedelen dat die 100-120 gram vetinname NIET verstandig is.
                      Als kuurder stel ik je voor om vetten zo laag mogelijk te houden. Zet vetinname op 10% van je totale calorieen. Vetten heb je enkel maar nodig voor het smeren van je gewrichten. Nu zullen waarschijnlijk een hoop mensen zeggen dat dat niet waar is maar een teveel aan vet in een kuur zet alleen maar vet aan, als naturel is dit anders.
                      Koolhydraten voor de energie en eiwitten voor je herstel en spieropbouw.
                      Zolang je voldoende eiwitten binnenkrijgt zul je groeien. Ik ben het dus ook niet eens met de bewering dat groei in een kuur maar voor de eerste paar weken is. Is jou training, voeding en rust in orde zul je met steun van AS elke week wat meer aan spiermassa kunnen opbouwen.
                      Pas je voedingsschema aan en laat ons ff weten hoe het er uit ziet.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Kom eens een keertje met concrete adviezen ipv te zeggen dat z'n voeding niet in orde is.
                        De enige die nog met wat nuttigs voor TS komt is Leroyw.
                        Dus dat zijn voeding niet goed is, moeten we niks over zeggen?
                        Dat hij gaat kuren, moet hij zelf weten... ik wil hem alleen zeggen dat hij zijn voeding op orde moet hebben.

Ik kan hem overigens moeilijk concrete adviezen geven als hij niet eens een voedingsschema heeft.

Comment

Dus dat zijn voeding niet goed is, moeten we niks over zeggen?
                          Dat hij gaat kuren, moet hij zelf weten... ik wil hem alleen zeggen dat hij zijn voeding op orde moet hebben.

Ik kan hem overigens moeilijk concrete adviezen geven als hij niet eens een voedingsschema heeft.
                          Het was meer algemeen gericht buddy.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            De enige die nog met wat nuttigs voor TS komt is Leroyw.En Sharki ( ivm de hcg)

Even over iets wat ik vernam en wat ik ff moet rechtzetten.
                            Atrofie kan ten alle tijde in een kuur plaatsvinden en het maakt niets uit of het de eerste of de 23e kuur is. Dus ook in een eerste kuur is het zeer verstandig om HCG mee te laten lopen. Atrofie hoef je niet te voelen, het kan al gebeurd zijn zonder dat je testikels zijn gekrompen.
                            Het gebruik van HCG stelt ook je libido veilig, menig research heeft dat vastgesteld.
                            HCG zorgt voor een sneller herstel tijdens de nakuur ook al heb je geen atrofie.

Nu even wat over je voeding.
                            Je eiwitten dien je inderdaad te verhogen, ik zou op z'n minst op 2,5gr. per kilo lichaamsgewicht gaan zitten, misschien zelfs 3gr.
                            Uit ervaring kan ik je meedelen dat die 100-120 gram vetinname NIET verstandig is.
                            Als kuurder stel ik je voor om vetten zo laag mogelijk te houden. Zet vetinname op 10% van je totale calorieen. Vetten heb je enkel maar nodig voor het smeren van je gewrichten. Nu zullen waarschijnlijk een hoop mensen zeggen dat dat niet waar is maar een teveel aan vet in een kuur zet alleen maar vet aan, als naturel is dit anders.
                            Koolhydraten voor de energie en eiwitten voor je herstel en spieropbouw.
                            Zolang je voldoende eiwitten binnenkrijgt zul je groeien. Ik ben het dus ook niet eens met de bewering dat groei in een kuur maar voor de eerste paar weken is. Is jou training, voeding en rust in orde zul je met steun van AS elke week wat meer aan spiermassa kunnen opbouwen.
                            Pas je voedingsschema aan en laat ons ff weten hoe het er uit ziet.

Comment

Originally posted by sharki View Post
                              En Sharki natuurlijk niet te vergeten.

Comment

@ Snuff

Klinkt goed, ga er wat mee doen! Zal ook zeker HCG gaan halen.

Kom net uit gym en heb gemeten. Kom uit op 70KG en 10%, ben dus een stuk meer afgevallen dan ik dacht. Zal ook gelijk even wat foto's maken dan heb ik mooi vergelijkings materiaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X